Voor de overige maanden van 2004, bezoek:quote:2004: A Year In Review
Congratulations everyone, you have successfully survived another year... well, almost, good luck getting through the post-Christmas shopping riots, but the flow of comic books would continue even if you did not. For comics, this was a year unlike any other... it was 2004, and that had never ever happened before, as far as I know. So now it is the designated time to look back fondly on the previous twelve months... except for all the bad parts, those we can mock without remorse.
January began with an ending, the swan song in the key of X for Grant Morrison. After killing off the two X-characters who have consistently proven to be more popular when they are not alive, Grant launched into a futuristic epic that was so unique, so profound, so pseudo-scientifically abstract that no one had a clue what was going on. For a brief time, the solo titles of Superman were taken over by another black-haired visitor from beyond the stars who happened to look precisely like the dominant species of this planet, and no one seemed to notice. Chuck Austen started the ball rolling on the new Captain Britain, his entrant into the single mother hall of fame, but it was far more surprising to learn that comic books really could cost fifty cents again. And Punisher killed some people.
In February, Punisher killed some people (ok, I'm stopping that one right now), but it was Brian Michael Bendis who conquered the Marvel Universe. It was not enough for him to be secretly scripting every Marvel title (honestly, have you ever seen Bendis and Paul Jenkins in the same room at the same time?), so he was given his very own high-profile, mega-hyped, but still Secret War to play with. Over at Wildstorm, a cabal of shadowy, single-minded extremists staged a Coup D'Etat in America, but that sort of thing could never happen in real life... again. DC launched their Focus line, a collection of books that featured superpowered characters in very realistic settings, free of the trappings of spandexed battles and healing factors... what were they thinking?
Dank je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik bemerkte dat er wat verwaaring bestond over het aankomende Marvel-evenement...
House of M
[afbeelding]
In de nasleep van Avengers Dissasembled bleek dat Wanda Maximoff, beter bekend als de Scarlet Witch, dochter van Magneto, een tikkeltje van streek was, en haar gaven niet volledig onder controle had. House of M begint wanneer Xavier en Magneto, beiden actief op Genosha, tot de conclusie komen dat ze Wanda niet meer de baas zijn, en dat ze verder dreigt te ontsporen.
Wat je moet weten wil je deze serie met succes kunnen volgen zonder je organen daarbij op de zwarte markt te verkopen, of je lichaam op straat te verkopen aan de eerste de beste dikke kalende man op leeftijd.
House of M is in de eerste instantie een 8-delige miniserie, waarvan iedere week, of om de twee weken, een deel van zal worden uitgebracht. Deze mini-serie is de spil waar het om draait, dit is waar het verhaal rondom Wanda zich in afspeelt.
Er zijn een aantal titels die inspelen op dit evenement, de zogenaamde "tie-in" titels. Deze titels kunnen los gelezen worden van het hele gebeuren, ze verschaffen de lezer meer inzicht in de verhaallijn uit de mini-serie, maar zijn niet nodig om het gebeuren logisch te kunnen volgen. Zie ze als uitbreidingen.
Er is al bekend gemaakt dat bepaalde zaken niet meer hetzelfde zullen zijn na House of M verhaallijn, maar in hoeverre deze veranderingen gaan en hoe permanent ze zijn is nog onbekend. Er wordt ondertussen hevig gespeculeerd over de gevolgen.
Ik heb nog een aantal preview pagina's voor je als je die wil zien, de eerste 6 pagina's van het eerste deel zijn namelijk te vinden op internet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Zou goed kunnen, aangezien de verhaallijn gaat over de relatie tussen Rogue en Gambit... en Marrow is een goede kanshebber, maar het is niet zeker, voor hetzelfde geld is het een nieuw personage.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit Marrow in het midden
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef PhalanX het volgende:
jullie hebben het allebei bij het verkeerde eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Sarah terug in xmen
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
WTF!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit Marrow in het midden
[afbeelding]
Die is al drie maanden terug hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
WTF!Hebben ze Colossus weer tot leven gebracht. Welke mongool van een schrijver heeft dat gedaan.
![]()
Van mij hoefte het niet vind het maar een Airhead nee dat Betsy terug is dat was goed nieuwsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Colossus, goede oude Piotr is terug gekeerd in de serie Astonishing X-men, geschreven door Joss Whedon (de man die bekend werd met Buffy the Vampire Slayer)...
En hij is al wel wat langer terug dan drie maanden. Bijna 6 maanden geleden is het alweer gebeurd.
Hoe Piotr is teruggebracht is nog altijd een raadsel, maar zijn terugkomst wordt als een van de meest aangrijpende momenten gezien van de laatste paar jaar. Goed gepland, speelt uitstekend in op de emoties van de personages, en kwam als een complete schok.
En verkrachte daarmee één van de allermooiste comic sterfgevallen ooit. (Ik weet dat in comics niks voor altijd is) Maar ik had gehoopt dat ze iig van Colossus zouden afblijven. Ik heb toen die dood een traantje weg gepinkt boven mijn comic. Maar ach ik zal wel niet de enige zijn die er zo over denkt. Ze zullen we gebombadeerd zijn door fanboys/girls, die er oneens mee waren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Colossus, goede oude Piotr is terug gekeerd in de serie Astonishing X-men, geschreven door Joss Whedon (de man die bekend werd met Buffy the Vampire Slayer)...
En hij is al wel wat langer terug dan drie maanden. Bijna 6 maanden geleden is het alweer gebeurd.
Hoe Piotr is teruggebracht is nog altijd een raadsel, maar zijn terugkomst wordt als een van de meest aangrijpende momenten gezien van de laatste paar jaar. Goed gepland, speelt uitstekend in op de emoties van de personages, en kwam als een complete schok.
Ik had ook traantjes maar dan van vreugdequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En verkrachte daarmee één van de allermooiste comic sterfgevallen ooit. (Ik weet dat in comics niks voor altijd is) Maar ik had gehoopt dat ze iig van Colossus zouden afblijven. Ik heb toen die dood een traantje weg gepinkt boven mijn comic. Maar ach ik zal wel niet de enige zijn die er zo over denkt. Ze zullen we gebombadeerd zijn door fanboys/girls, die er oneens mee waren.
heb je het bewuste nummer gelezen waarin hij terugkwam?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En verkrachte daarmee één van de allermooiste comic sterfgevallen ooit. (Ik weet dat in comics niks voor altijd is) Maar ik had gehoopt dat ze iig van Colossus zouden afblijven. Ik heb toen die dood een traantje weg gepinkt boven mijn comic. Maar ach ik zal wel niet de enige zijn die er zo over denkt. Ze zullen we gebombadeerd zijn door fanboys/girls, die er oneens mee waren.
heb je die gisteren in Den Bosch gekocht? Zo ja, dan ben jij mijn klasgenootquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
Nu bezig in Sin City That Yellow Bastard. Kan niet wachten tot de film hier draait. Wat een verhaal!
Waar download jij comicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
haha neej die heb ik net gedownload
Dat is eigenlijk wel hun eigen schuld neem nou New xmen - Academy X wanneer hous of M komt worden alle nieuwe new mutants weer aan de kant gezet en spelen de ouwe New Mutants ( Die nu dus leeraren zijn weer de hoofrolquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
je kunt ook naar Z-cult FM googlen en het vinden, maar ik raad je toch aan om comics te kopen. Het gaat la niet al te goed met het comic-wereldje, en door ze te downloaden bespoedig je alleen maar de neergang van het medium.
Z-cult moet je je nu registreren en gedoequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
je kunt ook naar Z-cult FM googlen en het vinden, maar ik raad je toch aan om comics te kopen. Het gaat la niet al te goed met het comic-wereldje, en door ze te downloaden bespoedig je alleen maar de neergang van het medium.
mijn oudste Nederlandse versie van JuniorPress is nummer 1... maar de serie werd al langer vertaald, door een voorlopig van Junior Press, zo heb ik dus ergens nog een nummertje liggen waarin Banshee zijn opwachting maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk, dit topic!
Sorry, misschien onrelevant hoor, maar ik heb tot ongeveer 2 jaar geleden echt alle oude X-men (X-mannen) comics verzameld. Ze liggen nu in een doos op zolder en zo af en toe lees ik ze nog wel eens door
.
Maar toch heel leuk om hier weer wat recentere verhaallijnen te lezen.
Misschien ga ik nog wel weer eens de plaatselijke striphandel in, kijken of hij nog eens stapel tweedehands van vorig jaar heeft liggen ofzo. Kan ik weer eens bijlezen
De oudste die ik heb is de Nederlandse .. ergens in de nummer 30 geloof ik.
Toch grappig, ik had er eigenlijk nooit meer aan gedacht en nu ik dit topic tegenkom krijg ik spontaan weer zin om ze weer te gaan lezen
ik heb niks over House Of M te zeggen, aangezien ik het niet ga lezen. Het gaat toch over Magneto die president wordt ofzo??? zoiets maak ik op uit wat ik tot dusver ervan gehoord heb. Ik ben wat Bendis-moe. Daredevil werd saai (gelukkig kapt hij, en hopelijk wordt deze laatste story-line goed), Ultimate Spider-Man is ook niet wat het geweest is, en de rest van de Marvel Universe laten ze Bendis nu ook al schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tokus
Kom je ook weer bij het 2e deel van de comic gemeenschap postten. Er zijn nu discussies gaande over House Of M.
We missen je
XConundrum
inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb niks over House Of M te zeggen, aangezien ik het niet ga lezen. Het gaat toch over Magneto die president wordt ofzo??? zoiets maak ik op uit wat ik tot dusver ervan gehoord heb. Ik ben wat Bendis-moe. Daredevil werd saai (gelukkig kapt hij, en hopelijk wordt deze laatste story-line goed), Ultimate Spider-Man is ook niet wat het geweest is, en de rest van de Marvel Universe laten ze Bendis nu ook al schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
nog wel redelijk serieuze verhalen, behalve dat het niet mogelijk is. Geen slapstick?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
enuh. De What If...? Serie is dat wel wat aardig getekend?
quote:Claremont named the lineup for the November-debuting New Excalibur: Nocturne, Juggernaut, Dazzler, Sage, Pete Wisdom, and Captain Britain. The writer said that the new series will go back to basics, as the team takes the responsibility of cleaning up a major repercussion that comes as a result of House of M, adding that the title will be for fans who are looking for cosmic comedy, romance, and adventure in their books. Obviously, it’s set in England as well.
Asked why he chose to use Pete Wisdom (a character created by Warren Ellis), Claremont said he’d been something of a secret admirer of Ellis work, (“even when I wanted to beat him with a stick” Claremont joked) and felt Wisdom was a wonderful character to use. The writer added that things between Wisdom and a “certain brunette” will pick up right away. As for another reason to use Wisdom, Claremont jokingly said that other creators had been stealing his characters for years, so it was time to “steal some back.”
Nou Juggernaut word een nog al centraal figuur in deze serie wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:50 schreef Tokus het volgende:
Waarom zit de Juggernaut daar nu weer bij?
Die moet gewoon een badguy blijven.
zijn er andere, in Nederland? Ik ken ze niet. Wel amerikaanse, maar die zijn vrij prijzig ivm verzendkosten.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:23 schreef Brasco125 het volgende:
Wat zijn goede online comicshops? ken alleen www.comicasa.nl...
Sjah, het makkelijkste is om de hoofdlijn te nemen, en de tie-ins er bij te pakken die je aanspreken. Dan heb je de kern, en een zij-verhaal naar keuze. Ik weet namelijk niet in hoeverre de gebeurtenissen uit de mini-serie overlopen in de tie-ins.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
uncanny X-men hoort ook bij House of M?
Ik volg namelijk ultimate ook al en het lijkt me lastig om 2 verschillende Xmen verhalen te volgen.
Ben trouwens wel nieuwsgier naar Spiderman HoM, kan ik die lezen zonder andere HoM verhalen te volgen.
Of raad je aan alles van HoM te volgen...
Rachel Grey (voorheen Rachel Summers)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
Kende Rachell niet !
Moet ik dit uit de Uncanny serie halen was dan ook mijn vraag?
In Uncanny heel lang geleden.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
Maar gaat al 20 jaar mee dus, in welke serie is ze geïntroduceerd dan?
In Wolverin is ze ook niet A-list maar ik wist helemaal niet wie ze was,...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In Uncanny heel lang geleden.
Maar was voor heen net als Cable nooit echt een A list personage en nu dus wel.
http://www.marvel.com/catalog/listing.htm?category=WOLVERINEquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist
volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist
Hij is net zo erg als Spiderman en Captain America die ook overal maar moeten opduikenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.
Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
Captain Britain...
Getuigt van wel heel weinig inspiratie...
Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aan
Wat lees jij dan allemaal -Wolf-?
Toch leuk dat je hier even van je laat horenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.
Yeps ik heb em ook gelezen, zeer heftig, leuk ook om te zien dat alles in de handen van Hawk-eye een dodelijk wapen is! Op de Marvel site staat ook nog niet wanneer de nieuwe uitkomt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
SO, de nieuwe Ultimates is zeeeer heftig...
Jammer dat het nu 2 maanden wachten is op de volgende
volgens comicspriceguide.com :quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In Uncanny heel lang geleden.
Maar was voor heen net als Cable nooit echt een A list personage en nu dus wel.
Deel 8 van The Ultimatesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yeps ik heb em ook gelezen, zeer heftig, leuk ook om te zien dat alles in de handen van Hawk-eye een dodelijk wapen is! Op de Marvel site staat ook nog niet wanneer de nieuwe uitkomt...
mr "ik wil m'n eigen gave comic maar ben te bedonderd om 'm af te maken".quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
JOE MADUREIRA!
hmm, grappige site. ik kende ze alleen van de papieren uitgave geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ultimate news...
het volgende team dat op deze titel zal zitten werken is
Jeph Loeb
en
niemand minder dan de
geweldige
verbluffende
aarstrage
JOE MADUREIRA!
Deel 8 was inderdaad weer erg vermakelijk. nog iets meer dan een half jaar, dan is deze serie weer afgelopen. Hitch tekent namelijk zo lekker snel.... gek genoeg zat er ergens een nummer tussen wat er totaal afgeraffeld uit zag, waarvan ik dus niet snap dat dat zo lang moest duren. Ik weet alleen even niet meer welk nummer het nou was.quote:
speelt een rol in Ryan Sook en Peter David's X-factorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand enig idee wat er met layla milner ofzo gaat gebeuren?
Geen season 3 van the ultimates...?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Deel 8 was inderdaad weer erg vermakelijk. nog iets meer dan een half jaar, dan is deze serie weer afgelopen. Hitch tekent namelijk zo lekker snel.... gek genoeg zat er ergens een nummer tussen wat er totaal afgeraffeld uit zag, waarvan ik dus niet snap dat dat zo lang moest duren. Ik weet alleen even niet meer welk nummer het nou was.
trek je conclusie:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Geen season 3 van the ultimates...?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ultimate news...
het volgende team dat op deze titel zal zitten werken is
Jeph Loeb
en
niemand minder dan de
geweldige
verbluffende
aarstrage
JOE MADUREIRA!
Het ziet er uit als een schreeuwerige bendequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:01 schreef Tokus het volgende:
die preview van Nick Fury's Howling Commando's? dat zit overal achteraan volgens mij. en ik ga het ook niet lezen, het ziet er te belachelijk uit.
Ook een goede episode die over meerdere delen wordt uitgesmeerd. Grappig is dat Wolverine een relatie heeft met Mystique...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
Deel 33 is trouwens een House of M aflevering... weet niet of die goed is ofniet moet em nog lezen
Ja en buiten house of M zijn er ook al diverse hints geweest dat ze wel respect voor elkaar hebben.Eigenlijk is het wel een goed stel zij is 89 en hij is 105 ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ook een goede episode die over meerdere delen wordt uitgesmeerd. Grappig is dat Wolverine een relatie heeft met Mystique...
het hele verhaal: http://www.newsarama.com/marvelnew/Decimation/pressconference.htmquote:Citing the revelation of House of M #7, Quesada said that Wanda's three words ("No More Mutants") will be pivotal to Marvel's next five to six years of story "with respect to putting the genie back into the bottle with respect to X-Men."
Switching to Ed Brubaker, the writer explained that Wanda's words will drastically reduce the mutant population in the Marvel Universe, towards a late 1960s state of the world, rather than whole villages.
The after effects of House of M change the way the government looks at mutants, making the X-Men's situation and standing even more tenuous than before. Brubaker continued, saying that Deadly Genesis ties into those threads, while tying back to events that go back to the very start of the X-Men as seen in Giant Size X-Men #1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.newsarama.com/forums/showthread.php?threadid=46268Nothing lasts forever but the certainty of change
Nummer 34 is ook wel ok. Beetje teveel gelul maar de er is duidelijk sprake van opbouw naar een climaxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ook een goede episode die over meerdere delen wordt uitgesmeerd. Grappig is dat Wolverine een relatie heeft met Mystique...
Nog iets van Chris Claremont gehaalt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Tokus het volgende:
zo, net terug van bovengenoemde beurs uit duitsland. de schade: maar 26 comics (waarvan 20 voor 30ct per stuk) en 2 tpbs. en wat ccg shit.
oh, dat zit zo te zien al in het House Of M gelul. ik moet die 3 Wolverine nummers nog lezen die er over gaan, maar ik ben bang dat het meeste mij ontgaat, aangezien ik er verder niets van gelezen heb.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Tokus het volgende:
waar staat dat dan, van o.a. Iceman en Jubilee?
dat is niet verkeerd. Ik heb er ook wel 's wat willen bestellen maar de verzendkosten naar Nederland zorgen ervoor dat het toch niet meer zo de moeite waard is. Maar met zo'n soort actie misschien weer wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef StefanP het volgende:
Als ik daar niet kan vinden wat ik zoek, bestel ik het via www.milehighcomics.com. Momenteel hebben ze een 30% off sale met code EASTCOAST, dus als je nog iets zoekt...
Mja, 5 kilo of meer is 20$. Maar als je 10 comics koopt heb je dat er al uit (ik neem aan dat ze in NL veel duurder zijn). En 30% helpt natuurlijk enormquote:Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is niet verkeerd. Ik heb er ook wel 's wat willen bestellen maar de verzendkosten naar Nederland zorgen ervoor dat het toch niet meer zo de moeite waard is. Maar met zo'n soort actie misschien weer wel.
oude comics wel, nieuwe niet echt. Tegenwoordig zit het op een $1=E1 koers, vaak.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Mja, 5 kilo of meer is 20$. Maar als je 10 comics koopt heb je dat er al uit (ik neem aan dat ze in NL veel duurder zijn).
dat was er een van Sinister's Nasty Boysquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef capital_P het volgende:
ik herinnerde me gisteren ineens dat in de tekenfilmserie van de x-men een kerel voorkwam (in maar 1 aflevering) die in z'n rug een mini-me had verscholen. Het was volgens mij een neger en hij deed me een beetje denken aan sabretooth (qua postuur etc).
kent iemand deze knaap en is ie ook wel s in een strip voorgekomen of niet?
Probeer hem maar eens optezoeken in de zoek functiequote:Op donderdag 2 februari 2006 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
nooit weggeweest toch?
ik had het idee dat je al lang genoeg op fok zit om te weten dat deze zoekfunctie gewoon bagger is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Probeer hem maar eens optezoeken in de zoek functie![]()
Omdat hij overal opduikt en zich recentelijk als een mannelijke hoer gedraagt :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Waarom vind je hem niks als ik vragen mag?
Ik ben een even grote Wolverine-fan als de next fanboy. Maar je kan niet ontkennen dat Wolverine als één van Marvel's bekendste karakters soms in teveel comics tegelijkertijd voorkomt. Wolverine is bijvoorbeeld één van de weinige X-men die bijna altijd in alle X-men teams opduikt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef wc-eend het volgende:
Mannelijke hoer? Leg eens uit waarom, lees denk niet dezelfde comics als jou
Fables, Ex Machina en Y the last man trokken me niks in de shop.. heb ze wel gezien en wat door gebladerd...
Mannelijke hoer oke dat zou ik effe uitleggenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef wc-eend het volgende:
Mannelijke hoer? Leg eens uit waarom, lees denk niet dezelfde comics als jou
Fables, Ex Machina en Y the last man trokken me niks in de shop.. heb ze wel gezien en wat door gebladerd...
Yup en nu is hij eindelijk uit Xmen en Uncanny X-men.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef Tokus het volgende:
dus in het afgelopen jaar heeft hij al meer actie gezien dan menig fanboy in z'n hele leven.
En dat voor iemand van 200+...
Ik vind die sketches er ook erg mooi uitzien. Maar ik ben altijd een groot fan van Mad geweest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
www.joemadfan.com voor nog een paar meer
niet zo'n hele prestatie, hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef wc-eend het volgende:
van de new avengers zijn er maar 16 delen ofzoik heb ze allemaal..
Grant Morrison? Of toch Ellis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef NgInE het volgende:
ik lees tegenwoordig alleen nog maar graphic-novels. dan weet je tenminste dat de serie die je aanschaft een duidelijk eind heeft en geen elle lange reeks is. plus dat de kwaliteit van de verhalen vaak veel hoger zijn dan bij reguliere comics.
ik ben nu met deze serie bezig:
[afbeelding]
The Invisibles.
gebaseerd op zo'n beetje elke complottheorie die ooit bestaan heeft en met een gezonde dosis magie, maakt van deze serie een must voor iedereen die eens goed gemind-fucked wil worden. aanrader!
en met graphic novels bedoel je dan in dit geval geen trade paperbacks? Want erg veel interessant spul wat alleen als graphic novel uitkomt heb ik laatste jaren niet gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef NgInE het volgende:
ik lees tegenwoordig alleen nog maar graphic-novels. dan weet je tenminste dat de serie die je aanschaft een duidelijk eind heeft en geen elle lange reeks is. plus dat de kwaliteit van de verhalen vaak veel hoger zijn dan bij reguliere comics.
Morission inderdaad. Preacher, van Ellis heb ik net helemaal compleet en uitgelezen, ook zeer briljantquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Grant Morrison? Of toch Ellis?
Die heb ik ook compleet in tpb. Één van mijn lievelingseries. Maar Preacher is niet van Warren Ellis, maar van Grant Ennis. Van Ellis ben ik nu bezig Transmetropolitan te verzamelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Morission inderdaad. Preacher, van Ellis heb ik net helemaal compleet en uitgelezen, ook zeer briljant
Garth Ennis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die heb ik ook compleet in tpb. Één van mijn lievelingseries. Maar Preacher is niet van Warren Ellis, maar van Grant Ennis.
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. net weer ff een dosis comics binnengehaald
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
you take pitsha?
Wat vond jij ervan? Ik heb zo ongeveer alle afleveringen van de serie destijds gezien en ik vond deze best wel vet. Ben erg benieuwd naar deel 2, iemand enig idee wanneer die uit zal komen?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef Tokus het volgende:
Transformers: Beast Wars 1 (godsamme, er zijn daar dus 10 verschillende covers van...)
ik beperk me meestal tot marvel.com om te zien wat er uitkomt. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:59 schreef Tokus het volgende:
welke comic-sites bezoekt men eigenlijk zoal?
ik lees meestal 's ochtends onder het ontbijt Newsarama, en 1x per week ga ik 's de columns af op Comic Book Resources. Zijn er nog ergens goeie sites met reviews enzo?
die is uitgesteld naar volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe ver is het eigenlijk met die marvel comic gebaseerd op het Steven King verhaal
ik heb vanmiddag deel 2 ook maar meegenomen, net als de House Of M tpb. Ben toch benieuwd, want de reviews waren toch redelijk positief.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef capital_P het volgende:
beetje jammer. Er gebeurde niet echt heel veel en der kwamen ook geen spectaculaire transformers voorbij. Ik hoop dat ze in het volgende deel wat meer transformaties e.d. laten zien. Ik heb wel heel kort een paar fuzors en transmetals gezien, maar te weinig. Het feit dat magmatron uit 3 beesten bestaat vind ik overigens wel origineel, maar dat zagen we in deel 1 ook al.
is dat het 1e nummer met Ramos?quote:
Ik vinde Chucoos best leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef PhalanX het volgende:
nee want het is niet de terug keer van Jean Grey, alleen de zoveelste retcon waar niemand echt op zit te wachten.
Phoenix Endsong ---> doel daarvan was?
tsja, meestal ligt dat aan de tekenaar, maar als zelfs Jim Lee er een tweede serie naast kan doen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
All star batman en robin is ook zeer phat alleen duurt het steeds zo lang eer er een nieuw deel uitkomt.
Ik ben ook voornamelijk een Marvel lezer. Ultimate titels, Spidey, en momenteel de hele Civil War crossover.quote:Lezen mensen nog gewoon marvel en DC enzo hier of is dat neit meer leuk?
Owja, met die vage moeder dat Wolverine achterna wordt gezeten door de Hydraquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Darkness/Wolverine?
Vertel meer over deze serie dan!quote:
o ja, daarvan heb ik nummer 1. nou ja van de originele serie. Maar ik ben er nooit aan toegekomen om me er verder in te verdiepen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vandaag weer mijn maandelijke lading comics binnen gekregen. Waaronder het eerste nummer van de terugkeer van één van mijn lievelingsseries, dit keer geschreven door één van mijn lievelingschrijvers....![]()
AUTHORITY
![]()
door Grant Morrison
Auhority is een soort van volwassen geweldadigere versie van alle superhelden teams als Avengers en JLA. Maar waar bij die series de helden meestal zich toch meestal allemaal netjes politiek correct gedragen, doet Authority dat wat gedaan moet worden:quote:Op donderdag 2 november 2006 14:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vertel meer over deze serie dan!
fijn trouwens dat we weer zo actief zijn hier, zou het met het weer te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |