Sjah, het makkelijkste is om de hoofdlijn te nemen, en de tie-ins er bij te pakken die je aanspreken. Dan heb je de kern, en een zij-verhaal naar keuze. Ik weet namelijk niet in hoeverre de gebeurtenissen uit de mini-serie overlopen in de tie-ins.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
uncanny X-men hoort ook bij House of M?
Ik volg namelijk ultimate ook al en het lijkt me lastig om 2 verschillende Xmen verhalen te volgen.
Ben trouwens wel nieuwsgier naar Spiderman HoM, kan ik die lezen zonder andere HoM verhalen te volgen.
Of raad je aan alles van HoM te volgen...

Rachel Grey (voorheen Rachel Summers)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
Kende Rachell niet !
Moet ik dit uit de Uncanny serie halen was dan ook mijn vraag?

In Uncanny heel lang geleden.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
Maar gaat al 20 jaar mee dus, in welke serie is ze geïntroduceerd dan?

In Wolverin is ze ook niet A-list maar ik wist helemaal niet wie ze was,...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In Uncanny heel lang geleden.
Maar was voor heen net als Cable nooit echt een A list personage en nu dus wel.

http://www.marvel.com/catalog/listing.htm?category=WOLVERINEquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist

volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist

Hij is net zo erg als Spiderman en Captain America die ook overal maar moeten opduikenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.

Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
Captain Britain...
Getuigt van wel heel weinig inspiratie...

Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aan
Wat lees jij dan allemaal -Wolf-?

Toch leuk dat je hier even van je laat horenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |