abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156848151
Nee, wou een typo weghalen ... verkeerde knop
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 11:20:17 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156848159
Ik moet Y: The Last Man nog steeds lezen. Die staat nog op het lijstje 'goede non-mainstream comics die ik ooit moet lezen'. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Designer donderdag 15 oktober 2015 @ 12:57:56 #103
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_156849893
Grappig genoeg ben ik van de week begonnen aan Saga en de mini-serie We Stand on Guard van dezelfde auteur. Beiden tot nu toe erg tof. Y: The Last Man dan ook maar eens een kans geven als ik bij ben.

(De premisse van We Stand on Guard is wel schitterend, Amerika en Canada verklaren de oorlog aan elkaar. :D )
🐙
  Designer donderdag 15 oktober 2015 @ 13:43:07 #104
266257 crew  DeZwabber
pi_156850797
Ha, liep net nog langs de Yendor. Ik twijfelde even of ik toch niet al Y:TLM zou meenemen, maar nee. Ik wil toch eerst even wat series waar ik mee bezig ben afronden. Dus maar even twee volumes van Transmetropolitan door Warren Ellis opgepikt.
🐙
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:50:56 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156854284
Voor de liefhebbers van surrealistische comics zou ik Blubber aanraden.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156854350
quote:
Hoe lang duurt zo'n sale?

Heb pas maandag tijd om te bestellen :@
  Designer donderdag 15 oktober 2015 @ 17:17:23 #107
266257 crew  DeZwabber
pi_156854787
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:54 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hoe lang duurt zo'n sale?

Heb pas maandag tijd om te bestellen :@
Op Comixology zelf staat 19 oktober. Maar je beseft dat het digitale comics zijn he? Als je een account hebt daar is het bestellen echt geen werk.
🐙
pi_156855685
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Op Comixology zelf staat 19 oktober. Maar je beseft dat het digitale comics zijn he? Als je een account hebt daar is het bestellen echt geen werk.
pi_156981151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:20 schreef Breuls het volgende:
Ik moet Y: The Last Man nog steeds lezen. Die staat nog op het lijstje 'goede non-mainstream comics die ik ooit moet lezen'. :P
Y: The Last Man was mijn introductie tot comics! Heel vet, alhoewel ik ie die toch wel als mainstream zou rekenen. Het kan namelijk nog veel dieper, vager, en ingewikkelder heb ik gemerkt. Maar echt een supercool verhaal, echte pageturner. Hij word nu ook omgebouwd tot een TV show. Ik heb er helaas niet al te hoge verwachtingen van, gezien de andere comics die tot TV show gemaakt zijn (The Walking Dead bijv. ;( )
  woensdag 21 oktober 2015 @ 02:24:31 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_156984295
Afgelopen weekend Chrononauts gekocht, van Mark Millar en Sean Murphy. Nog niet gelezen, maar hopelijk deze week even tijd.
  Designer woensdag 21 oktober 2015 @ 02:31:15 #111
266257 crew  DeZwabber
pi_156984310
Vandaag viel Saga Book 1 ( #1 tot #18) op de mat. En meteen uitgelezen. Ik twijfel, wachten tot het volgende boek of de volgende issues digitaal aanschaffen. Mezelf kennende hou ik het niet vol om te wachten op het boek.
🐙
  woensdag 21 oktober 2015 @ 02:44:48 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_156984343
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 02:31 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag viel Saga Book 1 ( #1 tot #18) op de mat. En meteen uitgelezen. Ik twijfel, wachten tot het volgende boek of de volgende issues digitaal aanschaffen. Mezelf kennende hou ik het niet vol om te wachten op het boek.
Engelse omnibus ofzo? Hoe is het gebonden? Ik zat te denken aan die Oz omnibus (Skottie Young), maar eerste reviews die ik erover las op Amazon hadden het erover dat het niet goed gebonden was en de pagina's dus los kwamen.

Veel goeds gehoord over Saga en al een paar keer in mijn handen gehad, maar ik weet niet of het me echt aanspreekt, zowel qua concepts alswel qua artwork.
  Designer woensdag 21 oktober 2015 @ 02:57:22 #113
266257 crew  DeZwabber
pi_156984380
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 02:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Engelse omnibus ofzo? Hoe is het gebonden? Ik zat te denken aan die Oz omnibus (Skottie Young), maar eerste reviews die ik erover las op Amazon hadden het erover dat het niet goed gebonden was en de pagina's dus los kwamen.

Veel goeds gehoord over Saga en al een paar keer in mijn handen gehad, maar ik weet niet of het me echt aanspreekt, zowel qua concepts alswel qua artwork.
Ik twijfelde eerst. De wereld is kazig, je moet er van houden, maar het verhaal en de karakters zijn leuk. Het is leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ik heb wel eerst digitaal wat losse issues gekocht in een sale om te proberen voor ik het hele boek kocht though.

En een Engelstalige omnibus ja. Hardcover en genaaid gebonden, niet die gelijmde meuk die eigenlijk niet goed werkt bij dikkere boeken.

Binnenkort verwacht ik ook een Wayward hardcover, soort van Buffy the Vampire Slayer achtig idee maar dan gevestigd in Japanse mythologie, ook van Image. Had er nog niet superveel van gelezen maar het leek wel vermakelijk en ik geloof dat ieder issue een essay bevat over de mythologie / cultuuraspecten die ze in het verhaal gebruiken.
🐙
  Admin donderdag 22 oktober 2015 @ 08:34:04 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157010453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Y: The Last Man was mijn introductie tot comics! Heel vet, alhoewel ik ie die toch wel als mainstream zou rekenen. Het kan namelijk nog veel dieper, vager, en ingewikkelder heb ik gemerkt. Maar echt een supercool verhaal, echte pageturner. Hij word nu ook omgebouwd tot een TV show. Ik heb er helaas niet al te hoge verwachtingen van, gezien de andere comics die tot TV show gemaakt zijn (The Walking Dead bijv. ;( )
Heb je TWD gelezen én gezien? Mist er iets in de verfilming?

Ik ken alleen de serie, namelijk. Ben niet zo'n fan van zwart-wit comics. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_157019127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 08:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heb je TWD gelezen én gezien? Mist er iets in de verfilming?

Ik ken alleen de serie, namelijk. Ben niet zo'n fan van zwart-wit comics. :)
De serie is echt vreselijk. Ben bij seizoen 2 afgehaakt toen ze liedjes begonnen te zingen rond het kampvuur en aan het einde van dat seizoen geloof ik met alleen maar headshots vanaf rondscheurende trucks die zombie-invasie op die boerderij ontvluchtten :'). Het was meer The Talking Dead, alhoewel de comic daar later ook een beetje naar neigde (is wel beter geworden nu).

Ga de comics lezen! Die zijn echt een miljoen keer beter.
pi_157307144
https://www.humblebundle.com/books/getbooks

Humble Comics Bundle: Udderly Gigantic Top Cow Collection

So you want to make comics, eh? Here's your chance! Through the Top Cow Talent Hunt, you can be a comic creator in no time. Don't know where to start? Use these Top Cow comics for some background and inspiration to make your own! Pay what you want for Poseidon IX #1, Athena IX #1, Artemis IX #1, Apollo IX #1, Artifacts Vol 1-6, Witchblade Vol 1-8, IXth Generation Hidden Files #1, IXth Generation #1 - 5, Cyber Force Rebirth Vol 1-2, Aphrodite IX/Cyber Force #1, Aphrodite IX Hidden Files #1, and Aphrodite IX Rebirth Vol 1-2.

Pay more than the average price for Postal Vol 1, The Darkness Origins Vol 1-4, The Tithe Vol 1, Genius Vol 1, Tales of Honor Vol 1, Down Vol 1, Freshmen Vol 1-2, Berserker Vol 1, Rising Stars Compendium, Witchblade Rebirth Vol. 1-4, Witchblade Redemption Vol 1-4, and Midnight Nation Vol 1.

If you pay $15 or more, you'll also receive IXth Generation #6, Sunstone Vol 1-3, , and Switch #1.

Free comics! In addition to the comics sold in the bundle, we'll also be putting up free issues for download every day during the duration of the bundle.

Comics worth lots of moooooola. This collection would cost you a total of up to $786 if purchased separately, but here at Humble Bundle, you decide what they're worth!

Read at home or on the range. These comics are available in multiple formats including CBZ, PDF, and ePub, so they work on your computer, e-readers, iPads, cell phones, and a wide array of mobile devices! Instructions and a list of recommended reading programs can be found here.

Support charity. Choose where the money you pay us goes -- between the developers and two charities (Comic Book Legal Defense Fund and The Hero Initiative) via the PayPal Giving Fund. For details on how this works, click here. If you like this bundle and would like to see more like it, a Humble Tip would not be forbidden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')