Van dezelfde schrijver: Saga, een soort Star Wars meets Game of Thrones. Er zijn nu 4 TPB's uit, dit najaar komt de 5e.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben niet zo deep into comics maar ik vond Y: The Last Man wel leuk..
Thanks, ga eens kijken!quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:58 schreef Young_David het volgende:
[..]
Van dezelfde schrijver: Saga, een soort Star Wars meets Game of Thrones. Er zijn nu 4 TPB's uit, dit najaar komt de 5e.
Misschien vind je Fables ook leuk, daar is net de allerlaatste van uitgekomen (#22). Gaat over sprookjesfiguren die in het geheim in onze wereld leven omdat ze gevlucht zijn uit hun eigen wereld. Denk aan de serie 'Once upon a time', maar dan niet gericht op Disney-marketing, niet gericht op kinderen, beter geschreven en niet zo tenenkrommend geacteerd.
Klopt, het is een beetje treurig. Maar de lezersaantallen zijn ook gewoon treurig, waardoor het model dat ze hadden niet houdbaar is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alweer een reset? Blijven die gasten bezig?
Het is op deze manier niet grappig meer om te blijven lezen vind ik.
het is ook overduidelijk waar Once Upon A Time de inspiratie vandaan gehaald had, he.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:58 schreef Young_David het volgende:
[..]
Van dezelfde schrijver: Saga, een soort Star Wars meets Game of Thrones. Er zijn nu 4 TPB's uit, dit najaar komt de 5e.
Misschien vind je Fables ook leuk, daar is net de allerlaatste van uitgekomen (#22). Gaat over sprookjesfiguren die in het geheim in onze wereld leven omdat ze gevlucht zijn uit hun eigen wereld. Denk aan de serie 'Once upon a time', maar dan niet gericht op Disney-marketing, niet gericht op kinderen, beter geschreven en niet zo tenenkrommend geacteerd.
Nogal heel duidelijk ja. Fables moet ook goed kunnen als serie denk ik. Als HBO nog eens in een fantasy-gat komt na Game of Thrones ...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
het is ook overduidelijk waar Once Upon A Time de inspiratie vandaan gehaald had, he.
als ze dit nu tot een serie maken, zegt het publiek dat het een Once Upon A Time kopie is. Dus laat het maar lekker als comic.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Young_David het volgende:
[..]
Nogal heel duidelijk ja. Fables moet ook goed kunnen als serie denk ik. Als HBO nog eens in een fantasy-gat komt na Game of Thrones ...
Bedankt voor de heads up.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:06 schreef kthxbye het volgende:
*kuch*
V&A / [TK] COMICS! Image: Prophet Vol. 1 + Vol. 2 (COMPLEET!)
p.s. niet alleen Prophet, nog meer spul, maar de TT kan ik niet zelf aanpassen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:06 schreef kthxbye het volgende:
*kuch*
V&A / [TK] COMICS! Image: Prophet Vol. 1 + Vol. 2 (COMPLEET!)
p.s. niet alleen Prophet, nog meer spul, maar de TT kan ik niet zelf aanpassen.
Mwah misschien in het begin maar Fables zit veel meer potentie in. Once upon a Time is leuk voor tiener meisjes.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
als ze dit nu tot een serie maken, zegt het publiek dat het een Once Upon A Time kopie is. Dus laat het maar lekker als comic.
Dit is het eerste door hem geillustreerde werk wat ik van hem lees, het is allemaal erg mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
Dustin Nguyen is sowieso altijd geweldig. Een van mijn favoriete Amerikaanse tekenaars...
Gaat het niet over Terry McGinnis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb Batman Beyond gekocht met de gedachten leuk een comic over de tekenfilm is het een andere Batman Beyond.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gaat het niet over Terry McGinnis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Shit, ik moest Future's End nog lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |