All New x-Men ben ik wel klaar mee...quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een over de O5:
All-New X-Men #1
W: Dennis Hopeless A: Mark Bagley
“On a mission to make their own future”
Hitting the road are the teenage Beast, Cyclops, Angel and Iceman along with X-23 in her new Wolverine suit.
Uncanny X-Men #1
W: Cullen Bunn A: Greg Land
"Bigger threats require more threatening X-Men."
Depicted in reflection on Magneto's helmet are Psylocke, Mystique, Fantomex and Sabretooth.
All-New Wolverine #1
W: Tom Taylor A: David Lopez
"Best there is at what she does"
Extraordinary X-Men #1
W: Jeff Lemire A: Humberto Ramos
"Still hated. Still feared. Still standing."
Featuring adult Iceman, Storm, Colossus, Magik, Old Man Logan, teen Jean Grey and Nightcrawler.
Old Man Logan #1
W: Jeff Lemire A: Andrea Sorrentino
"Older. Wiser. Sharper."
Ik pak af en toe een issue op Comixology, de singles zijn daar ¤1,79 en #1 is gratis. Als het bevalt haal ik de omnibus wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit aan toegekomen. Mede door een gebrek aan geld.
Wat zijn de sterke punten?
Er moeten nog iets van 15-20 titels bijkomen, maar die krijgen we volgende maand ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
All New x-Men ben ik wel klaar mee...
Uncanny X-men klinkt meer als een Brotherhood of Evil mutants en wtf Fantomex
Het is al meer dan dat ik had verwacht..
Kijken wat ze met de volwassen Ice-man gaan doen prima als die kleine gay is als ze die grote dan maar niet verpesten.
Gambit plus Daredevil klinkt goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er moeten nog iets van 15-20 titels bijkomen, maar die krijgen we volgende maand ofzo.
Daarnaast zit Rogue in Uncanny Avengers, en Gambit in Daredevil.
Owja, Beast zit in Uncanny Inhumans geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gambit plus Daredevil klinkt goed.
Ik las ook ergens dat Beast weer eens de judas is ?
Ik lees eigenlijk het liefst de grootst mogelijke collecties. Die vind ik mooi in de kastquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik pak af en toe een issue op Comixology, de singles zijn daar ¤1,79 en #1 is gratis. Als het bevalt haal ik de omnibus wel.
Ik ben pas bij #5, maar tot nu toe is het wel geinig om te lezen, het is een wereld waarin dingen die wij als popcultuur kennen echt gebeurd zijn. De protagonisten onderzoeken rare verschijnselen, en een hoop er van lijken verdacht veel op bekende fictie zeg maar.
Van wat ik zo hoor wordt het alleen maar beter dus ik ben benieuwd, ik vermijd spoilers als de pest dus meer weet ik er ook niet van.
Normaal zou ik het met je eens zijn maar ik ben vrij snel door m'n boekenkastruimte heen geschoten. Ik zit nu op anderhalve Ikea Billy, en nu moet ik van de zomer een extra kast maken zodat ik daar efficiënter al m'n manga in kwijt kan. Dus als ik de hardcover omnibus kan pakken in plaats van een halve meter aan paperbacks graag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, Beast zit in Uncanny Inhumans geloof ik.
[..]
Ik lees eigenlijk het liefst de grootst mogelijke collecties. Die vind ik mooi in de kast
Hmm, dat klinkt wel interessant. Misschien maar eens bestellen als mijn huidige voorraad op is.
De hoofdpersonen werken voor een organisatie genaamd Planetary. Ze zijn "archaeologists of the impossible". En veel van de dingen die ze vinden hebben nogal wat weg van popcultuur uit de 20ste eeuw. Ze zijn met z'n drieën en het hoofd van Planetary is "the fourth man", ze weten alleen niet wie dat is en waarom hij ze een miljoen per jaar betaalt om al die rare dingen te vinden.quote:
Dat had ik dus ook. Maar ik heb maar een extra boekenkast gemaakt onder m'n raamkozijn. No way dat ik dingen de deur uit ga doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ruimte in mijn boekenkast is bijna op. Ik vrees dat ik een en ander moet gaan verkopen.
Niet dat ik weet. Er zijn weinig goede sites naar mijn mening. De sites die er zijn richten zich veel op nieuwe losse issues, maar ik lees TPB's en ook niet altijd de nieuwsten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:31 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand een beetje een goede site waar je een goed overzicht kan vinden van welke comics er zijn maar die je ook suggesties doet wat je misschien ook leuk zal vinden? Beetje een IMDB voor comics
Ik heb het ook niet helemaal gevolgd.. maar Marvel heeft een soort 'reset' gedaan. Verschillende Universa zijn tegen elkaar aan gebotst waardoor werelden vernietigd zijn en daar is nu één wereld uit gekomen met daarin verschillende 'landen'.. en elk land heeft weer zijn eigen verhalen en dergelijke...quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
Heuh? Ik heb echt wat gemist geloof ik de afgelopen maanden.
Wtf is battleworld nou weer?
Alweer een reset? Blijven die gasten bezig?quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet helemaal gevolgd.. maar Marvel heeft een soort 'reset' gedaan. Verschillende Universa zijn tegen elkaar aan gebotst waardoor werelden vernietigd zijn en daar is nu één wereld uit gekomen met daarin verschillende 'landen'.. en elk land heeft weer zijn eigen verhalen en dergelijke...
Tis best wel vaag...
Ik ben niet zo deep into comics maar ik vond Y: The Last Man wel leuk..quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:51 schreef Young_David het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Er zijn weinig goede sites naar mijn mening. De sites die er zijn richten zich veel op nieuwe losse issues, maar ik lees TPB's en ook niet altijd de nieuwsten.
Maar we hebben dit topic. Zeg het eens, welke strips/schrijvers vind je leuk, kijken wat we voor je kunnen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |