Dat is eigenlijk wel hun eigen schuld neem nou New xmen - Academy X wanneer hous of M komt worden alle nieuwe new mutants weer aan de kant gezet en spelen de ouwe New Mutants ( Die nu dus leeraren zijn weer de hoofrolquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
je kunt ook naar Z-cult FM googlen en het vinden, maar ik raad je toch aan om comics te kopen. Het gaat la niet al te goed met het comic-wereldje, en door ze te downloaden bespoedig je alleen maar de neergang van het medium.
Z-cult moet je je nu registreren en gedoequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
je kunt ook naar Z-cult FM googlen en het vinden, maar ik raad je toch aan om comics te kopen. Het gaat la niet al te goed met het comic-wereldje, en door ze te downloaden bespoedig je alleen maar de neergang van het medium.
mijn oudste Nederlandse versie van JuniorPress is nummer 1... maar de serie werd al langer vertaald, door een voorlopig van Junior Press, zo heb ik dus ergens nog een nummertje liggen waarin Banshee zijn opwachting maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk, dit topic!
Sorry, misschien onrelevant hoor, maar ik heb tot ongeveer 2 jaar geleden echt alle oude X-men (X-mannen) comics verzameld. Ze liggen nu in een doos op zolder en zo af en toe lees ik ze nog wel eens door
.
Maar toch heel leuk om hier weer wat recentere verhaallijnen te lezen.
Misschien ga ik nog wel weer eens de plaatselijke striphandel in, kijken of hij nog eens stapel tweedehands van vorig jaar heeft liggen ofzo. Kan ik weer eens bijlezen
De oudste die ik heb is de Nederlandse .. ergens in de nummer 30 geloof ik.
Toch grappig, ik had er eigenlijk nooit meer aan gedacht en nu ik dit topic tegenkom krijg ik spontaan weer zin om ze weer te gaan lezen
ik heb niks over House Of M te zeggen, aangezien ik het niet ga lezen. Het gaat toch over Magneto die president wordt ofzo??? zoiets maak ik op uit wat ik tot dusver ervan gehoord heb. Ik ben wat Bendis-moe. Daredevil werd saai (gelukkig kapt hij, en hopelijk wordt deze laatste story-line goed), Ultimate Spider-Man is ook niet wat het geweest is, en de rest van de Marvel Universe laten ze Bendis nu ook al schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tokus
Kom je ook weer bij het 2e deel van de comic gemeenschap postten. Er zijn nu discussies gaande over House Of M.
We missen je
XConundrum
inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb niks over House Of M te zeggen, aangezien ik het niet ga lezen. Het gaat toch over Magneto die president wordt ofzo??? zoiets maak ik op uit wat ik tot dusver ervan gehoord heb. Ik ben wat Bendis-moe. Daredevil werd saai (gelukkig kapt hij, en hopelijk wordt deze laatste story-line goed), Ultimate Spider-Man is ook niet wat het geweest is, en de rest van de Marvel Universe laten ze Bendis nu ook al schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
nog wel redelijk serieuze verhalen, behalve dat het niet mogelijk is. Geen slapstick?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
enuh. De What If...? Serie is dat wel wat aardig getekend?
quote:Claremont named the lineup for the November-debuting New Excalibur: Nocturne, Juggernaut, Dazzler, Sage, Pete Wisdom, and Captain Britain. The writer said that the new series will go back to basics, as the team takes the responsibility of cleaning up a major repercussion that comes as a result of House of M, adding that the title will be for fans who are looking for cosmic comedy, romance, and adventure in their books. Obviously, it’s set in England as well.
Asked why he chose to use Pete Wisdom (a character created by Warren Ellis), Claremont said he’d been something of a secret admirer of Ellis work, (“even when I wanted to beat him with a stick” Claremont joked) and felt Wisdom was a wonderful character to use. The writer added that things between Wisdom and a “certain brunette” will pick up right away. As for another reason to use Wisdom, Claremont jokingly said that other creators had been stealing his characters for years, so it was time to “steal some back.”
Nou Juggernaut word een nog al centraal figuur in deze serie wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:50 schreef Tokus het volgende:
Waarom zit de Juggernaut daar nu weer bij?
Die moet gewoon een badguy blijven.
zijn er andere, in Nederland? Ik ken ze niet. Wel amerikaanse, maar die zijn vrij prijzig ivm verzendkosten.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:23 schreef Brasco125 het volgende:
Wat zijn goede online comicshops? ken alleen www.comicasa.nl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |