Sjah, het makkelijkste is om de hoofdlijn te nemen, en de tie-ins er bij te pakken die je aanspreken. Dan heb je de kern, en een zij-verhaal naar keuze. Ik weet namelijk niet in hoeverre de gebeurtenissen uit de mini-serie overlopen in de tie-ins.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
uncanny X-men hoort ook bij House of M?
Ik volg namelijk ultimate ook al en het lijkt me lastig om 2 verschillende Xmen verhalen te volgen.
Ben trouwens wel nieuwsgier naar Spiderman HoM, kan ik die lezen zonder andere HoM verhalen te volgen.
Of raad je aan alles van HoM te volgen...
Rachel Grey (voorheen Rachel Summers)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
Kende Rachell niet !
Moet ik dit uit de Uncanny serie halen was dan ook mijn vraag?
In Uncanny heel lang geleden.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
Maar gaat al 20 jaar mee dus, in welke serie is ze geïntroduceerd dan?
In Wolverin is ze ook niet A-list maar ik wist helemaal niet wie ze was,...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In Uncanny heel lang geleden.
Maar was voor heen net als Cable nooit echt een A list personage en nu dus wel.
http://www.marvel.com/catalog/listing.htm?category=WOLVERINEquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist
volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wolverine is een kut personage die momenteel overal opduikt en de hoofdrol op eist
Hij is net zo erg als Spiderman en Captain America die ook overal maar moeten opduikenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij is dat al jaaaren zo. Hij is dan ook Marvel's populairste karakter.
Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
Captain Britain...
Getuigt van wel heel weinig inspiratie...
Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach Het supermensen programma afgeleid van Cap America. Shield gelijke programma's in europa hebben hiervoor gezorgd. Ik stoor me er niet aan
Wat lees jij dan allemaal -Wolf-?
Toch leuk dat je hier even van je laat horenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik lees amper strips meer. Vroeger wel veel X-Men, Spiderman, Hulk. Die 3 voornamelijk.
Yeps ik heb em ook gelezen, zeer heftig, leuk ook om te zien dat alles in de handen van Hawk-eye een dodelijk wapen is! Op de Marvel site staat ook nog niet wanneer de nieuwe uitkomt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
SO, de nieuwe Ultimates is zeeeer heftig...
Jammer dat het nu 2 maanden wachten is op de volgende
volgens comicspriceguide.com :quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In Uncanny heel lang geleden.
Maar was voor heen net als Cable nooit echt een A list personage en nu dus wel.
Deel 8 van The Ultimatesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yeps ik heb em ook gelezen, zeer heftig, leuk ook om te zien dat alles in de handen van Hawk-eye een dodelijk wapen is! Op de Marvel site staat ook nog niet wanneer de nieuwe uitkomt...
mr "ik wil m'n eigen gave comic maar ben te bedonderd om 'm af te maken".quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
JOE MADUREIRA!
hmm, grappige site. ik kende ze alleen van de papieren uitgave geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ultimate news...
het volgende team dat op deze titel zal zitten werken is
Jeph Loeb
en
niemand minder dan de
geweldige
verbluffende
aarstrage
JOE MADUREIRA!
Deel 8 was inderdaad weer erg vermakelijk. nog iets meer dan een half jaar, dan is deze serie weer afgelopen. Hitch tekent namelijk zo lekker snel.... gek genoeg zat er ergens een nummer tussen wat er totaal afgeraffeld uit zag, waarvan ik dus niet snap dat dat zo lang moest duren. Ik weet alleen even niet meer welk nummer het nou was.quote:
speelt een rol in Ryan Sook en Peter David's X-factorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand enig idee wat er met layla milner ofzo gaat gebeuren?
Geen season 3 van the ultimates...?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Deel 8 was inderdaad weer erg vermakelijk. nog iets meer dan een half jaar, dan is deze serie weer afgelopen. Hitch tekent namelijk zo lekker snel.... gek genoeg zat er ergens een nummer tussen wat er totaal afgeraffeld uit zag, waarvan ik dus niet snap dat dat zo lang moest duren. Ik weet alleen even niet meer welk nummer het nou was.
trek je conclusie:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Geen season 3 van the ultimates...?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ultimate news...
het volgende team dat op deze titel zal zitten werken is
Jeph Loeb
en
niemand minder dan de
geweldige
verbluffende
aarstrage
JOE MADUREIRA!
Het ziet er uit als een schreeuwerige bendequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:01 schreef Tokus het volgende:
die preview van Nick Fury's Howling Commando's? dat zit overal achteraan volgens mij. en ik ga het ook niet lezen, het ziet er te belachelijk uit.
Ook een goede episode die over meerdere delen wordt uitgesmeerd. Grappig is dat Wolverine een relatie heeft met Mystique...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
Deel 33 is trouwens een House of M aflevering... weet niet of die goed is ofniet moet em nog lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |