quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef One_conundrum het volgende:All star batman en robin is ook zeer phat alleen duurt het steeds zo lang eer er een nieuw deel uitkomt.
tsja, meestal ligt dat aan de tekenaar, maar als zelfs Jim Lee er een tweede serie naast kan doen....
nee het is Frank Miller wat naar z'n bol geschoten in Hollywood, heb ik het idee.
Wel een leuke serie verder, een stuk harder dan de normale Batman series.
quote:
Lezen mensen nog gewoon marvel en DC enzo hier of is dat neit meer leuk?
Ik ben ook voornamelijk een Marvel lezer. Ultimate titels, Spidey, en momenteel de hele Civil War crossover.
Planet Hulk heb ik nog liggen, maar ben er nog niet in begonnen. O ja, en Daredevil, die blijft goed, al zo ongeveer sinds de restart met Marvel Knights.
En de laatste tijd ga ik steeds meer DC dingen lezen. Superman / Batman (de titel, dus) blijft toch best leuk, en van de normale Batman serie heb ik ineens een verhaal gekocht, maar voornamelijk omdat Grant Morrison het schrijft. Tsja, de Joker die in een van de eerste pagina's door z'n kop geschoten wordt.... (ok, Mr. J komt er verder niet meer in voor). Maar als deze afgelopen is stop ik daar ook weer mee.
En de komende Action Comics verhaallijn geschreven door Geoff Johns en Richard Donner heb ik ook besteld. Ben wel benieuwd wat dat wordt.