Die heb ik ook compleet in tpb. Één van mijn lievelingseries. Maar Preacher is niet van Warren Ellis, maar van Grant Ennis. Van Ellis ben ik nu bezig Transmetropolitan te verzamelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Morission inderdaad. Preacher, van Ellis heb ik net helemaal compleet en uitgelezen, ook zeer briljant
Garth Ennis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die heb ik ook compleet in tpb. Één van mijn lievelingseries. Maar Preacher is niet van Warren Ellis, maar van Grant Ennis.
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. net weer ff een dosis comics binnengehaald
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
you take pitsha?
Wat vond jij ervan? Ik heb zo ongeveer alle afleveringen van de serie destijds gezien en ik vond deze best wel vet. Ben erg benieuwd naar deel 2, iemand enig idee wanneer die uit zal komen?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef Tokus het volgende:
Transformers: Beast Wars 1 (godsamme, er zijn daar dus 10 verschillende covers van...)
ik beperk me meestal tot marvel.com om te zien wat er uitkomt. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:59 schreef Tokus het volgende:
welke comic-sites bezoekt men eigenlijk zoal?
ik lees meestal 's ochtends onder het ontbijt Newsarama, en 1x per week ga ik 's de columns af op Comic Book Resources. Zijn er nog ergens goeie sites met reviews enzo?
die is uitgesteld naar volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe ver is het eigenlijk met die marvel comic gebaseerd op het Steven King verhaal
ik heb vanmiddag deel 2 ook maar meegenomen, net als de House Of M tpb. Ben toch benieuwd, want de reviews waren toch redelijk positief.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef capital_P het volgende:
beetje jammer. Er gebeurde niet echt heel veel en der kwamen ook geen spectaculaire transformers voorbij. Ik hoop dat ze in het volgende deel wat meer transformaties e.d. laten zien. Ik heb wel heel kort een paar fuzors en transmetals gezien, maar te weinig. Het feit dat magmatron uit 3 beesten bestaat vind ik overigens wel origineel, maar dat zagen we in deel 1 ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |