abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:15:30 #126
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33803597
Marvel zombies
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2006 @ 18:22:12 #127
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33805681
mja, die zaten ook in Ultimate Fantastic Four, en daar vond ik hetook al niet echt super...

ik heb nu overigens een Sentinel die een been mist, uit de Marvel Legends serie. Alle figuren behalve Mr. Sinister hadden ze, dus er mist wat.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:46:15 #128
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33815431
uh Action figures? maak es wat foto's dan!
  zondag 22 januari 2006 @ 01:13:51 #129
46960 StefanP
polemicist
pi_34332681
*meldt

Toen ik klein was en op de Antillen woonde, hebben we ooit een paar kilo comics gekocht. Dat was toen een dollar per kilo. Achteraf gezien hadden we meteen alles moeten kopen, maar goed. Het betreft jaren 70 en begin 80 Marvel titels. Echt prachtig leesvoer

Recentelijk ben ik min of meer toevallig er weer wat van gaan lezen. Omdat geld nu, 20 jaar later, geen rol speelt, ben ik van plan om wat verhaallijnen/titels min of meer compleet te maken.

Mijn favorieten zijn waarschijnlijk (alle titels zijn uit begin 80):
-de ROM serie (75 nrs), misschien u wel bekend als de bron van de Dire Wraith verhaallijn die in meerdere titels crossovers had.
-King Conan (75 nrs), de najaren van Conan toen hij koning van Aquillonia was. Echt prachtige verhalen, die rustig 30 nummers doorgaan en waarvan het plot echt indrukwekkend is. Het betreft niet meer individuele nrs met alleen maar hakken, maar intrige, verval, emotie en nog meer. Echt een aanrader.
-The Savage Sword Of Conan (+-300 nrs), het grote "dure" (destijds) maandblad dat naast Conan The Babarian en King Conan uitkwam. Zwart-wit en groter formaat. Meer gericht op volwassenen kwa hoeveelheid geweld, borsten e.d. In Nederland heb je een stuk of 20 Conan strips van Oberon of zo, dit zijn 20 ingekleurde nrs van Savage Sword.

Hier een foto van wat Conans die ik onlangs via ebay.com heb gekocht.

Die Savage Swords zijn trouwens reteduur, er is een hoge vraag naar. Je betaalt gerust honderden dollars voor slechts een deel van de serie.

Als ik daar niet kan vinden wat ik zoek, bestel ik het via www.milehighcomics.com. Momenteel hebben ze een 30% off sale met code EASTCOAST, dus als je nog iets zoekt...

Recente comics lees ik niet echt, ik vind de verhalen tegenvallen en de tekening zwaar overdreven (veel te gespierd, tot in het belachelijke, en alle vrouwen maar in miniscule pakjes en zo). Maar ik weet zeker dat er goede tussen zitten. Alleen heb ik momenteel wel m'n handen vol met wat ik nog moet inhalen van vroeger.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 22 januari 2006 @ 01:16:46 #130
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34332757
zoek es op de torrent site. daar is ook oude spiderman en x-men te krijgen. weet zo niet hoe bekende deze meuk is, maar als het een beetje gelezen word is het vast te krijgen... ik zal ook even voor je zoeken op mijn andere comics provider
  zondag 22 januari 2006 @ 03:19:16 #131
46960 StefanP
polemicist
pi_34335118
Ik heb ook wel eens wat van die comic files gedownload, maar er is gewoon geen vergelijking tussen een echte comic en een digitaal bestandje. Ik koop ze dus gewoon.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 10:13:04 #132
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34336446
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef StefanP het volgende:
Als ik daar niet kan vinden wat ik zoek, bestel ik het via www.milehighcomics.com. Momenteel hebben ze een 30% off sale met code EASTCOAST, dus als je nog iets zoekt...
dat is niet verkeerd. Ik heb er ook wel 's wat willen bestellen maar de verzendkosten naar Nederland zorgen ervoor dat het toch niet meer zo de moeite waard is. Maar met zo'n soort actie misschien weer wel.
  zondag 22 januari 2006 @ 12:24:47 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34339098
jammer dat ik zo arm ben, zou het wel leuk vinden, een coplete serie Ultimates of Sin City verhaal
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 15:11:12 #134
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34344586
complete serie Ultimate Spidey kopen?
jaja, met nummer 1 erbij natuurlijk.
  zondag 22 januari 2006 @ 15:15:36 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34344741
haha, dan is Sin City toch iets cooler voor op de boeken plank
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 15:18:54 #136
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34344846
en goedkoper.

mits je voor de tpb's gaat. Maar daar had ik het in dit geval niet over.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:04:38 #137
46960 StefanP
polemicist
pi_34354312
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat is niet verkeerd. Ik heb er ook wel 's wat willen bestellen maar de verzendkosten naar Nederland zorgen ervoor dat het toch niet meer zo de moeite waard is. Maar met zo'n soort actie misschien weer wel.
Mja, 5 kilo of meer is 20$. Maar als je 10 comics koopt heb je dat er al uit (ik neem aan dat ze in NL veel duurder zijn). En 30% helpt natuurlijk enorm Ik krijg het altijd netjes binnen, goed verpakt en zelfs de 'very fine' grade ziet er voor mij gewoon uit als mint. En ze hebben geloof ik werkelijk alles in voorraad
-Mark Steyn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 20:22:01 #138
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34355078
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef StefanP het volgende:

[..]

Mja, 5 kilo of meer is 20$. Maar als je 10 comics koopt heb je dat er al uit (ik neem aan dat ze in NL veel duurder zijn).
oude comics wel, nieuwe niet echt. Tegenwoordig zit het op een $1=E1 koers, vaak.
pi_34440221
ik herinnerde me gisteren ineens dat in de tekenfilmserie van de x-men een kerel voorkwam (in maar 1 aflevering) die in z'n rug een mini-me had verscholen. Het was volgens mij een neger en hij deed me een beetje denken aan sabretooth (qua postuur etc).

kent iemand deze knaap en is ie ook wel s in een strip voorgekomen of niet?
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:16:59 #140
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34712149
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef capital_P het volgende:
ik herinnerde me gisteren ineens dat in de tekenfilmserie van de x-men een kerel voorkwam (in maar 1 aflevering) die in z'n rug een mini-me had verscholen. Het was volgens mij een neger en hij deed me een beetje denken aan sabretooth (qua postuur etc).

kent iemand deze knaap en is ie ook wel s in een strip voorgekomen of niet?
dat was er een van Sinister's Nasty Boys

anyway aangezien dit het officiele Deel 2 topic is, en ik kan het weten want ik heb het aangemaakt, kunnen de andere twee topics gesloten worden:

ik ben zwaar teleurgesteld in het nieuwe X-men nieuws

Brubaker en Tan op Uncanny, Quesada denkt weer eens met zijn te korte lul wat dat betreft. Omdat hij een nieuw snoepje van de week heeft gevonden geeft hij deze een aantal high-profile titels. Net als Bendis destijds, helaas bestaat Brubakers mainstream werk voornamelijk uit een formule.

Men neme een oud verhaal en verdraaien het zodat nu pas na tig jaar de waarheid boven water komt. Hij deed het met Captain America, waar Bucky blijkbaar toch de oorlog overleefd had, hij deed het met Batman, waar opeens een schurk een langlopende rekening te vereffenen had met andere schurken, en nu doet hij het nog eens over met Deadly Genesis.

Deadly Genesis word gehypt door marvel zo erg dat het niet leuk meer is, en de enige reden waarom ze het hypen is omdat Brubaker met Deadly Genesis de helft van zijn verhalen begint voor wanneer hij Uncanny X-men overneemt.

Tan is gewoon kut.

Met Mike Carey en Bachalo heb ik meer sympathie, al baal ik ervan dat ze nu al het meest debiele team bij elkaar hebben gesprokkeld ooit.

En waar ik nog steviger van baal zijn de mongoloiden fanboys op het internet die nu al klaarkomen bij de gedachte van Brubaker op Uncanny X-men

omdat fan-favorite Milligan ook al liet zien hoe goed een schrijver met een sterrenreputatie kan zijn op een mainstream X-titel (sarcasme).

Over twee jaar worden ze toch weer gewisseld voor het volgende nieuwe ding.

Ik haat Marvel's korte vooruitzichten, want het zorgt ervoor dat ik heel snel mijn interesse verlies in de kern-titels. Want als je eenmaal gewend bent aan een team, word het van de baan geschoven en vergeten en een nieuw team komt weer aan boord.

[img]http://www.newsarama.com/marvelnew/Wolverine/wolverine42.jpg[/img
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 februari 2006 @ 14:28:22 #141
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34712510
ik vond Ramos best goed tekenen op die vampieren serie die hij enkele jaren terug deed, en ik geloof dat hij ook op een Spider-Man titel zat en ook daar was het best ok, maar deze Wolverine vind ik echt niks.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 februari 2006 @ 14:30:17 #142
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34712585
Oh, en net nu ik weer wat interesse kreeg in de normale X-Men series (vanwege dat Apocalypse verhaal in X-Men), krijgen we inderdaad weer wat veranderingen in de normale X-Men en in Uncanny, die mij ook niks lijken. Dan hou ik het maar bij Astonishing en Ultimate X-Men, ook al staat die laatste geheel los van de normale series.
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:33:52 #143
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34712680
Al die krampachtig geinjecteerde hype vergald mijn plezier.

En Whedon en Cassaday zijn ook niet bepaald de tweede komst van Christus wat betreft comics.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:36:46 #144
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34712773
Geinig om te zien dat het nog steeds hetzelfde oude liedje bij Marvel is.
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:46:59 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34719188
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Cairon het volgende:

even je plaatje belijken
pi_34723661
En nu is dit topic er plots weer wtf
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 2 februari 2006 @ 22:47:26 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34723784
nooit weggeweest toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 12:55:18 #148
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34726480
gister nog een mooi boek gekocht: Mythology: the DC Comics art of Alex Ross.

Nu was ik toch al liefhebber van zijn werk (niet van hemzelf, ik vind hem nogal een erg arrogante lul), maar hierin komt het nog 's met vele schetsen en informatieve tekst.
pi_34728815
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
nooit weggeweest toch?
Probeer hem maar eens optezoeken in de zoek functie
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_34731541
Heb nu bijna deze uit,

Meesterlijk boek over hoe Logan met alleen zijn healing factor is omgetoverd naar een man die bijna onsterfelijk is, hoe ze zijn geheugen gewist hebben en verschillende tests op hem hebben uitgevoerd en van hem de man hebben gemaakt die we nu kennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')