Maar die had niet zo'n keurig nette openingspost he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:32 schreef Gajus het volgende:
Ik had ook een BdT25 geopend met nagenoeg dezelfde titel maar dan in het Duits.![]()
Haal eens diep adem ... neem nog een laatste biertje ... of anderzins ... maar kom met het verlossende antwoord. kan ik ook weer rustig slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat komt vandaag niet meer, vrees ik.
Je zou het jezelf niet vergeven als je deze niet raad Do2...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat komt vandaag niet meer, vrees ik.
Om misverstanden te voorkomen... wat versta jij onder "onlangs"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oké, ik wil 1 ding weten alvorens ik ga zoeken: is ie onlangs nog voorbij gekomen?
Komop Do2... niet zo'n zwartgallige kijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is zwart.
Ja, dat was die Amerikaan die een serie werken rond de VietNam-oorlog had geproduceerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, jou schat ik in als iemand met een goed geheugen... heb je een idee?
Wat betreft die Amerikaan zit je goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, dat was die Amerikaan die een serie werken rond de VietNam-oorlog had geproduceerd.
mail alert
Die schilder is in elk geval correct!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
Ik bedoel dus: BdT deel13 -OllieA heeft zich gemeld aan de servicebalie
Betrof toen de schilder Matt Sesow.
Gajus heeft zojuist bewezen dat zijn geheugen stukken beter is dan dat van jou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
We zijn weer terug van achter de coulissen.
Daar zat ik op te wachten... maar een beetje aan de late kant Do2.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja!
Nou, daar is geen enkel bewijs voor nodig, hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gajus heeft zojuist bewezen dat zijn geheugen stukken beter is dan dat van jou.
Gnffl ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, daar is geen enkel bewijs voor nodig, hoor.
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen.
Als er een hoofdprijs te winnen viel zou je die van harte verdienen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:13 schreef Gajus het volgende:
"Broken Dolly" luidt de titel-
Die mededeling hoort thuis in een andere topic, ooit getriggerd door jouw pisritueel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dan ben ik even pissen.
Bedoel je cioran63quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:29 schreef Gajus het volgende:
Merkwaardig ... Cereon heeft (nog) geen acte de présence gegeven!?
Moet ik de initiator van deze topic nog uitleggen waar het om gaat? betitel de titel !!! dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en wat moeten wij daarmee?
Ja Do2, want er bestaat een beschamende kloof tussen het kunstaanbod en de marktvraag. Het overbruggen van deze kloof lukt slechts als de kunstenaarsgilde concessies doet (zie Rockwell, Wyeth, ...) en als het publiek kunstfähiger wordt (zie Pierre Janssen, Henk van Os, ... ). Daarom vind ik het nuttig ook dit soort kunst / kitsch in de schijnwerper te plaatsen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dit is Kitsch, Gajus!
Moet dat nu echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |