ID: 68962quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Yoppie het volgende:
om op je vraag terug te komen....
Welk lijstje bedoel je? Ben net geregistreerd hier, dus snap t nog niet allemaal hahahaha
Het GE lijstje! Wou je zeggen dat je die nog niet gehad hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Yoppie het volgende:
om op je vraag terug te komen....
Welk lijstje bedoel je? Ben net geregistreerd hier, dus snap t nog niet allemaal hahahaha
Dat geldt ook voor jou! of ken ik jou wel al?quote:
ik loop al wel een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef error het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou! of ken ik jou wel al?
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.phpquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef error het volgende:
BTW kan iemand me even helpen met de openingspost?
jepquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef woutabest het volgende:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
en in het donkergrijs toch kopieren?
Klopt maar ongeveer 2 jaar mn wachtwoord kwijt was en toch niet op fok.nl kon op t werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
dat je minstens al in 2003 bent geregd
geeft niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Klopt maar ongeveer 2 jaar mn wachtwoord kwijt was en toch niet op fok.nl kon op t werk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef error het volgende:
Nou het staat er!
Kwist nie dat de H al zo ver geprofessionaliseerd was
moet zijnquote:Vervolg op: http://forum.fok.nl/topic/topicnummer
1 | Vervolg op: [topic=698972] |
Nou ik ben 27 jaar en ik doe donald duck na:quote:
Hebben we ook zoiets voor het GE lijstje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef error het volgende:
Nou het staat er!
Kwist nie dat de H al zo ver geprofessionaliseerd was
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef error het volgende:
[..]
Hebben we ook zoiets voor het GE lijstje?
Ikke zoek
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meer
mzzl!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef Yoppie het volgende:
Maar heren van het goede leven ik ga naar huis. Ik spreek jullie later wel weer.
![]()
En daar luisteren jullie naar??????quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meer
Welk lijstje bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef creno het volgende:
hallo yoppie ! komt dat vanwege de yoppie-saus ? of is dat de naam van je hondje ?
ach ik zie het wel als je Het lijstje hebt ingevuld....
1. Nou enquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
1. ik ben teleurgesteld.
2. het is een slappe reden
das een lijstje wat G_E heeft gemaakt, met wat vragen voor je !quote:
ikke niet vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef woutabest het volgende:
in topic 1231 heb ik het lijstje ook ingevuld
ajbquote:Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Lijstjes van anderen staan o.a. hier.
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...quote:
Nee ik ben hier puur egoïstisch bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef tech het volgende:
[..]
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...
Stats en specs.....yikes! dat klinkt wel erg chatboyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef tech het volgende:
[..]
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nee ik ben hier puur egoïstisch bezig
Als ik iets vlug wil posten om jullie te hulp te schieten, moet dat niet ineens niet meer nodig zijn![]()
*opslaat in .txtbestandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef tech het volgende:
[..]
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.
Ehm, nee... Met die NEUK-vraag in het midden is het lijstje, wat mij betreft, een chatboy-lijstje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Stats en specs.....yikes! dat klinkt wel erg chatboy
Gewoon inzicht in je mede-posters
ken jij yoppie ? exje ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef tech het volgende:
[..]
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef tech het volgende:
[..]
Ehm, nee... Met die NEUK-vraag in het midden is het lijstje, wat mij betreft, een chatboy-lijstje...
Inzicht in je mede-posters kan via het foto-boek en het profiel en zo...
ben jij een pelgrim ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef woutabest het volgende:
http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt
hier staat het lijstje, onthoud het ff?
Ik host'm wel bij de "H"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef woutabest het volgende:
http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt
hier staat het lijstje, onthoud het ff?
nee dat is onzin met schoolvriendenquote:
daar is "onzin voor je leven" toch voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee dat is onzin met schoolvriendenmaar als je onzin wilt uitkramen op het forum, ga je gang!
Nee hoor. Die hele jongen nog nooit gesproken...quote:
ja maar daar krijg je altijd een haasje over je heen enzoquote:
Staat nu een link naar jou txt bestandje in de H de volgende keer dat iemand 'm copy-pastequote:
zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je altijd een haasje over je heen enzo+ mijn vrienden hebben hier geen account.
waarom niet? ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:20 schreef Blond19 het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef DrPenis het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van
1. ze zijn niet gay.quote:
waar de hell kom jij vandaan? is dit nu een reactie uit niets of...?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
Als het serieus is dan zou ik zeggen die gast nooit meer zien..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
das niet ergquote:
Dit lijstje moet in de H!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Blond19 het volgende:
Hoe heet je:
Hoe oud ben je:
Wat is je studie/beroep:
Heb je een vriend:
Hoeveel bedpartners heb je al gehad?
Wat vind je het lekkerst qua seks?
Hoe verwijfd ben je:
Wat vind je van travestieten:
Gebruik je wel 'ns de dildo van je moeder?
Geef jezelf een cijfer:
ik wil deze er ook best wel bij zetten, maar moet het verplicht worden of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Blond19 het volgende:
Hoe heet je:
Hoe oud ben je:
Wat is je studie/beroep:
Heb je een vriend:
Hoeveel bedpartners heb je al gehad?
Hoe verwijfd ben je:
Wat vind je van travestieten:
Gebruik je wel 'ns de dildo van je moeder?
Geef jezelf een cijfer:
tja. je moet jezelf vragen wat je wil. en je moet de man vragen hoe hij de toekomst ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
laat kug het maar niet horen ! hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Je eerste keer met een man en je kiest ervoor om er een op de parkeerplaats te zoeken en je tot bloedens toe te laten neuken (yeah rightquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Deze is niet serieus.,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik wil deze er ook best wel bij zetten, maar moet het verplicht worden of niet?
of mensen die zeggen dat ze bi zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze is niet serieus.,
ondanks dat we in Onzin zitten is toch wel een "veilig" topic voor jongens die het nog niet zo goed weten allemaal. Zo'n lijstje schrikt af.. ook onzekere, nog-niet-uit-dekast-homo's moeten hier binnen kunnen vallen
Onzin. Ze zijn juist trots op hun maagdelijkheid. Da's zeldzaam bij jonge homo'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze is niet serieus.,
ondanks dat we in Onzin zitten is toch wel een "veilig" topic voor jongens die het nog niet zo goed weten allemaal. Zo'n lijstje schrikt af.. ook onzekere, nog-niet-uit-dekast-homo's moeten hier binnen kunnen vallen
En jij kunt nooit serieus reageren dus houdt ajb je bekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Onzin. Ze zijn juist trots op hun maagdelijkheid. Da's zeldzaam bij jonge homo's
Het is wel zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En jij kunt nooit serieus reageren dus houdt ajb je bek
JIJ vind het niet interessant. De rest wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Boeit mij het sexleven nou van iemand die hier nieuw komt posten..
Als ik dat soort dingen wel weten ga ik wel naar Chatboy.
Het [HOMO] topic is geen datingsite ofzo..
mee eensch....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Boeit mij het sexleven nou van iemand die hier nieuw komt posten..
Als ik dat soort dingen wel weten ga ik wel naar Chatboy.
Het [HOMO] topic is geen datingsite ofzo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
JIJ vind het niet interessant. De rest wel.
waar bij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef woutabest het volgende:
vinden jullie het erg als ik het er wel bij heb gezet, maar ook dat het niet verplicht is?
Macaronie..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef SlimShady het volgende:
"Wat eten we vandaag?"
da's een heeeeele goede vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef SlimShady het volgende:
"Wat eten we vandaag?"
heb je meer foto's/wallpapers van hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jack van Lost is vervangen als bureaublad....
de wallpapers:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heb je meer foto's/wallpapers van hem?![]()
thank you very muchoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
de wallpapers:
http://www.hotnews.nl/images/wallpapers/daniel2_1024x768.jpg
http://www.hotnews.nl/images/wallpapers/daniel1_1024x768.jpg
Bier is smerigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Lust je bier?
Drink je bier?
Drink je nu bier?
Ken je mensen die bier drinken?
Wat is je favoriete bier?
Wanneer dronk je voor het allereerst een biertje?
Wat vond je van dat eerste biertje?
Met wie heb je voor het laatst bier gedronken?
Heb je wel eens spijt van bier drinken?
Zo ja, waarom?
Hoeveel cm moet de schuimkraag op jouw bier zijn?
Pijpje, fluitje, vaasje, beugel?
Wat vind je van citroen in je bier?
Biertje?
Have fun!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:09 schreef Jerruh het volgende:
*in amsterdam is, ff eet, zwaait naar de heaumeaux en naar de melkweg*
Met het huurcontract?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Gaat het over bier??
Ik zeurde toen ik klein was om een slokje en dat mocht ik niet, en toen deed ik het toch stiekem en toen moest ik het hele glas drinkenBen er sindsdien wel vanaf gebleven tot pak 'm beet mijn 15e/16e....
En er lag een dikke envelop van de woningstichting in m'n postvakje!!
Wanneer is de house warming? Kan ik al een ticket boeken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Hai
En er lag een dikke envelop van de woningstichting in m'n postvakje!!
Oh.. damn.. Warsteinerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Jerruh het volgende:
Wat is je favoriete bier? warsteiner
Inkoppertje: The House of Wax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
En een house-warming!Dat moet ik in delen doen, zo klein als dat het is
![]()
Ik maak er wel een themafeest van: The Three Waxx Visiting Days
Hij was leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... mijn lijstje was maar een grapje hoor....
ja, zeg je nuquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... mijn lijstje was maar een grapje hoor....
Hier, het is geen bierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, zeg je nu
ici, ce n'est pas une biere!
Kijk je uit dat je niet omvalt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
La Trappe
[afbeelding]
Chimay
[afbeelding]
Rochefort
[afbeelding]
Orval.
Voor jou wel!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je komt speciaal overvliegen??Cool!
Wanneer je voorover valt: ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan nog. [afbeelding]. Met mijn enorme bierbuik maak ik een zachte landing.
quote:Lust je bier? Ja
Drink je bier? ja
Drink je nu bier? ja
Ken je mensen die bier drinken? ja
Wat is je favoriete bier? weet ik niet
Wanneer dronk je voor het allereerst een biertje? toen ik 15 was ofzo
Wat vond je van dat eerste biertje? goor!
Met wie heb je voor het laatst bier gedronken? vrienden
Heb je wel eens spijt van bier drinken? soms
Zo ja, waarom? door de spiegel
Hoeveel cm moet de schuimkraag op jouw bier zijn? 2 vingerdiktes of minder.
Wat vind je van citroen in je bier?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef SlimShady het volgende:
Hoe is mijn nieuwe user icon?
Kan k nietquote:
quote:Lust je bier? ja
Drink je bier? Op een dag drink je geen bier meer, maar zuip je het
Drink je nu bier? Nee
Ken je mensen die bier drinken? Alleen maar
Wat is je favoriete bier? de koninck
Wanneer dronk je voor het allereerst een biertje? Heel lang geleden
Wat vond je van dat eerste biertje? bitter
Met wie heb je voor het laatst bier gedronken? Met vrienden
Heb je wel eens spijt van bier drinken? Nee nooit
Zo ja, waarom? n.v.t.
Hoeveel cm moet de schuimkraag op jouw bier zijn? Hangt van het bier en plaats van het nuttigen af
Pijpje, fluitje, vaasje, beugel? pint
Wat vind je van citroen in je bier? Geef jij de maggie even door?
Biertje? Lekker, betaal jij?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Lust je bier? JA!
Drink je bier? JA!
Drink je nu bier? Nee![]()
Ken je mensen die bier drinken? maar natuurlijk
Wat is je favoriete bier? Heineken
Wanneer dronk je voor het allereerst een biertje? ergens rond 2000
Wat vond je van dat eerste biertje? Jakkie!
Met wie heb je voor het laatst bier gedronken? Een vriend
Heb je wel eens spijt van bier drinken? Nopes
Zo ja, waarom? -
Hoeveel cm moet de schuimkraag op jouw bier zijn? Niet te veel en niet te weining
Pijpje, fluitje, vaasje, beugel? nee ik pijp niet
Wat vind je van citroen in je bier? dat lijkt me jakkie!
Biertje? ja, wanneer?
ik ook niet hihihihihiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Waxxer het volgende:
Oh bah, ik moet nu echt NIET aan bier dénken....
Ja, je bent een echte bouwvakker!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef ajuu het volgende:
kijk, ik kan mijn collega (een jongen) opeens allen nog maar zien als een vrouw. hij heeft van die drama queen neigingen. hij is af en toe soort van "de buurvrouw", die zeurt over rotzooi op de stoep. "ik heb het er gewoon helemaal gehad" (lekker rotterdams accent erbij helpt ook) voor de rest een aardige jongen. maar ik blijf toch raar tegen die nichtedingen aankijken.
ik kan nooit een vrouw zijn. ik ben een giechelend meisje misschien (af en toe!)
ik ben op zijn hoogst een meisje, maar hij is....op zijn minst een vrouw!!![]()
weet je, je begint nu wel heeeeeel eng te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi ja lekker puh! jij lekker nie! hihihiiiiiiiii
Nee, ik ben een meisjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi ja lekker puh! jij lekker nie! hihihiiiiiiiii
Dat zegt ie. Eng.quote:
biertje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef woutabest het volgende:
[..]
weet je, je begint nu wel heeeeeel eng te worden
daar hadden we het niet meer over, gij n00bquote:
Reclame .. leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed programma op Yorin.
Ik voel me net een kruiwagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
ga maar ff tegen die steiger staan dan. kijk uit voor je poten.
That's it?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK OK: Mijn dag was super want.. IK HEB STAR WARS GEZIEN
quote:
mijn baas arie die houd heel erg van jongetjes zo als jij.......kijk maar uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je hebt je zitten concentreren op je choco cookies?
Zit Arie 's avonds in de KeerWeer en Loge90?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn baas arie die houd heel erg van jongetjes zo als jij.......kijk maar uit.![]()
![]()
even tussen twee haakjes, maar ik merk regelmatig dat er nog steeds hele oude mannetjes oogkoekeloerend naar mijn kunnen staren als of ik 13 ben. tenminste dat deden ze OOK toen ik 13 was, maar ik merk dat ze het nog doen. terwijl ik voor hun toch echt te OUD ben. ik ben bijna 40. ik zou hun zoon kunnen zijn, terwijl zij denken dat ik hun KLEINZOON ziou kunnen ziinjjn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit Arie 's avonds in de KeerWeer en Loge90?
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclamequote:
Maar je blijft onvoorstelbaar jong in hun ogenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
even tussen twee haakjes, maar ik merk regelmatig dat er nog steeds hele oude mannetjes oogkoekeloerend naar mijn kunnen staren als of ik 13 ben. tenminste dat deden ze OOK toen ik 13 was, maar ik merk dat ze het nog doen. terwijl ik voor hun toch echt te OUD ben. ik ben bijna 40. ik zou hun zoon kunnen zijn, terwijl zij denken dat ik hun KLEINZOON ziou kunnen ziinjjn.
ik post nooit mer plaatjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu heeft plaatjes-post-concurrentie?.
I knowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclame
Ja, daar is het wel heel erg jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclame
ja ls je heel oud bent is iedereen jong natuurlijk. maar bijna 40. das tooch iets anders dan 13. ik had vroeger wel vaak in het zwembad. begreep er toen uiteraard niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je blijft onvoorstelbaar jong in hun ogen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmm het gaat over kleine jongetjes die zich voor doen als pedo?!![]()
mmm tja heb hem liever zo......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef SlimShady het volgende:
saai hiero...........................................
oh ja, wat vinden jullie van m'n icon?
ah. uw keuze was: geen mening.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef ajuu het volgende:
ik vind niks van je icon. niet dat ik het niks vind. ik vind er niks van
Ik heb mijn icon genetualiseerdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef ajuu het volgende:
ik vind niks van je icon. niet dat ik het niks vind. ik vind er niks van
ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm tja heb hem liever zo......
[afbeelding]
Zwart... maar hij drukt alles uit..... zo mooi..... zo artistiek.... zie je het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef ajuu het volgende:
kijk, DAT is pas een icon, van blond19!
ja, tis nu al mijn favoriete icon ever. op mijn eigenste na natuurlijk. een rustpunt in deze jungle van flashicons. houden zo! (pleeeaasse???)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Zwart... maar hij drukt alles uit..... zo mooi..... zo artistiek.... zie je het?
crenopingiun .... dat nieuwe liedje --> signs van hem is goed. Downloaden maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm tja heb hem liever zo......
[afbeelding]
En als het nou leuke reclames waren, maar nee hoor. Kabelkrant equivalenten. Alleen die van Geico zijn wel grappig de eerste keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know
Ik was in Canada vorig jaar.. 72 zenders.. elke 5 minuten reclame. Tijdens ijshockey elke 3 minuten een commercial..
voorlopigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, tis nu al mijn favoriete icon ever. op mijn eigenste na natuurlijk. een rustpunt in deze jungle van flashicons. houden zo! (pleeeaasse???)
um het is of keizerpinguin of creno ja...... twee aparte individuën en wil dat graag zo houden word al zo vaak door elkaar gehaald en we lijken ook zoveel op elkaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
crenopingiun .... dat nieuwe liedje --> signs van hem is goed. Downloaden maar![]()
I wish...quote:
foto's van jou ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
I wish...
Ik heb eens een documentaire over hem gezien.
Zijn gedrag is cool. En ik geniet van zijn muziek.
Hij is nu mijn nieuwe idool![]()
anti-commercieel?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
die showbizz figuren kunnen mij echt niet boeien, ze zijn allemaal mediageil
wie vind jij dan wel boeiend ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
die showbizz figuren kunnen mij echt niet boeien, ze zijn allemaal mediageil
hallo als er een face lift van 2 miljoen nodig is denk je dan dat een mike de boer en wat nieuwe kleding er aan helpen i don't think so!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
foto's van jou ook
en keizer is het zo erglaten we hem opgeven voor looking good dan
![]()
hahah jah je moet echt ergens beginnen, mischien na looking good, slaat hij een jonge rijke god aan de haakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo als er een face lift van 2 miljoen nodig is denk je dan dat een mike de boer en wat nieuwe kleding er aan helpen i don't think so!
psst ik ben heteroquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach hier zijn ook wel een paar mensenenzo
zonde van die rijke jonge god!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah je moet echt ergens beginnen, mischien na looking good, slaat hij een jonge rijke god aan de haak
dat maakt niet uit, daar kunnen sommigen het ook wel opquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, daar kunnen sommigen het ook wel op
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zonde van die rijke jonge god!!
stuur die liever maar naar mij
hoi lieve sexy andijviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
pomtiedom
die is rijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij je![]()
oh iieeeuuuuwwww en wannner is dat jong!?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij je![]()
Blijker is niet mn favo vent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed programma op Yorin.
hahah nou hij noemt zich zelf een jonge god, dus jah dan kunnen wij er niet aan twijfelen, hijs ook wel rijk en mischien krijg je een rol in een musical van hemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh iieeeuuuuwwww en wannner is dat jong!?
en wanneer is hij uitgeroepen tot god?!
Het "alles vers" is natuurlijk wel leuk bedacht, maar in veel gevallen niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Blijker is niet mn favo vent...
verder wel leerzaam al overdreef hij op sommige punten flink
Geico heeft net een hele nieuwe serie: errug leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als het nou leuke reclames waren, maar nee hoor. Kabelkrant equivalenten. Alleen die van Geico zijn wel grappig de eerste keer.
Mja.
pas als je bedrijf zwaar goed loopt kan je dat overwegen... gewoon vanwege de kostenpost...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het "alles vers" is natuurlijk wel leuk bedacht, maar in veel gevallen niet uitvoerbaar.
Vieze prutsnicht. Stond zich met KD weer te vergapen aan kleine jongetjes op de Reguliers.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Albert Verlinde? Ik vind hem leuk.
kijk now you're talking!!!! stuur maar langs!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou hij noemt zich zelf een jonge god, dus jah dan kunnen wij er niet aan twijfelen, hijs ook wel rijk en mischien krijg je een rol in een musical van hem
jij bent al getrouwd!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Albert Verlinde? Ik vind hem leuk.
Oh en ik had graag gezien dat ie de eigenaar een hoek had gegeven wegens dat vreselijke likgedrag. Die problemen had ie zelf ook kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
pas als je bedrijf zwaar goed loopt kan je dat overwegen... gewoon vanwege de kostenpost...
verder had je die "te volle" menu kaart, terwijl de nieuwe volgensmij net zo vol stond...
en die rommel op de grond/langs de frietpan...
in een keuken waar gewerkt wordt kan niet alles constant schoongehouden worden (al heb ik daar zelf inderdaad twee kanttekekingen op, a) dat mesje had daar niet op de grond moeten liggen, b) de tweede keer zag de keuken er ook veel beter uit)
en ja'het lijkt me gewoon niet meer dan normaal dat alles in een keuken afgedekt wordt, en gedateerd, en dat elke dag alle bakjes omgewisseld worden, en eventueel ontdaan worden van lekvocht
verder besteede Gordon Ramsey in het origineel van het programma ook aandacht aan de uitstraling (en idd de bediening) van een restaurant...
ik kom dan ook nog ff langs, ik wil graag annie spelen in de musicalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kijk now you're talking!!!! stuur maar langs!!![]()
shit was ik toch maar naar a'dam gegaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vieze prutsnicht. Stond zich met KD weer te vergapen aan kleine jongetjes op de Reguliers.
ja, ik had nu ook niet het idee dat het bedrijf zo erg aan de grond zat....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh en ik had graag gezien dat ie de eigenaar een hoek had gegeven wegens dat vreselijke likgedrag. Die problemen had ie zelf ook kunnen oplossen.
hahah das goed maar als ik maar eerste een hoofdrol krijg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik kom dan ook nog ff langs, ik wil graag annie spelen in de musical
ja roken en eten achter de bar......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat bedienjongetje zag er de 2e keer idd een stuk beter uit.
Wat is er nou betere reclame dan: Ik ben de nieuwe eigenaar en vanaf nu is alles beter. Ik hoop trouwens dat die bloemist failliet gaat met z'n nichtenbek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik had nu ook niet het idee dat het bedrijf zo erg aan de grond zat....
het leek eerder dat het twee mensen waren die dachten dat ze het niet aan zouden kunnen om een bedrijf over te nemen... en dit leek ze wel heel handig....
\quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
Wie is KD?
ze dachten aan de makkelijke uitweg en landelijke "reclame"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er nou betere reclame dan: Ik ben de nieuwe eigenaar en vanaf nu is alles beter. Ik hoop trouwens dat die bloemist failliet gaat met z'n nichtenbek.
De tent is groot genoeg, dus dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Nou ja, dat zal wel voor het programma gedaan zijn, om alle vrolijke gezichten te laten zien. Nee, dan die trut van de hoofd bediening....niet op komen draven op het overleg en dan gaan lopen mauwen over de kaart.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja roken en eten achter de bar......
al vond ik het nog nergens op slaan dat ze 10 minuten voor de heropening gewoon met zn allen aan de bar zitten te eten, in het zicht van iedereen die daar voorbij komt...
hebben ze daar geen personeelshok...
en trouwens ook belachelijk was de regel dat er geen koffie voor aanvangsttijd meer mocht gedronken worden (in zicht van klant, mee eens, maar in een eigen hok...)
al had ze op 1 punt deels gelijk, en dat was het opdieken van het populairste gerecht (al stond daar wel wat beters tegenover)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De tent is groot genoeg, dus dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Nou ja, dat zal wel voor het programma gedaan zijn, om alle vrolijke gezichten te laten zien. Nee, dan die trut van de hoofd bediening....niet op komen draven op het overleg en dan gaan lopen mauwen over de kaart.![]()
Dan nog, hoor je bij het overleg te zijn. Of ze hadden de beslising niet mogen nemen. Het is het één of het ander.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
al had ze op 1 punt deels gelijk, en dat was het opdieken van het populairste gerecht (al stond daar wel wat beters tegenover)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |