laat kug het maar niet horen ! hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
Je eerste keer met een man en je kiest ervoor om er een op de parkeerplaats te zoeken en je tot bloedens toe te laten neuken (yeah rightquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
Deze is niet serieus.,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik wil deze er ook best wel bij zetten, maar moet het verplicht worden of niet?
of mensen die zeggen dat ze bi zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze is niet serieus.,
ondanks dat we in Onzin zitten is toch wel een "veilig" topic voor jongens die het nog niet zo goed weten allemaal. Zo'n lijstje schrikt af.. ook onzekere, nog-niet-uit-dekast-homo's moeten hier binnen kunnen vallen
Onzin. Ze zijn juist trots op hun maagdelijkheid. Da's zeldzaam bij jonge homo'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze is niet serieus.,
ondanks dat we in Onzin zitten is toch wel een "veilig" topic voor jongens die het nog niet zo goed weten allemaal. Zo'n lijstje schrikt af.. ook onzekere, nog-niet-uit-dekast-homo's moeten hier binnen kunnen vallen
En jij kunt nooit serieus reageren dus houdt ajb je bekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Onzin. Ze zijn juist trots op hun maagdelijkheid. Da's zeldzaam bij jonge homo's
Het is wel zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En jij kunt nooit serieus reageren dus houdt ajb je bek
JIJ vind het niet interessant. De rest wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Boeit mij het sexleven nou van iemand die hier nieuw komt posten..
Als ik dat soort dingen wel weten ga ik wel naar Chatboy.
Het [HOMO] topic is geen datingsite ofzo..
mee eensch....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Boeit mij het sexleven nou van iemand die hier nieuw komt posten..
Als ik dat soort dingen wel weten ga ik wel naar Chatboy.
Het [HOMO] topic is geen datingsite ofzo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
JIJ vind het niet interessant. De rest wel.
waar bij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef woutabest het volgende:
vinden jullie het erg als ik het er wel bij heb gezet, maar ook dat het niet verplicht is?
Macaronie..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef SlimShady het volgende:
"Wat eten we vandaag?"
da's een heeeeele goede vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef SlimShady het volgende:
"Wat eten we vandaag?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |