anti-commercieel?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
die showbizz figuren kunnen mij echt niet boeien, ze zijn allemaal mediageil
wie vind jij dan wel boeiend ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
die showbizz figuren kunnen mij echt niet boeien, ze zijn allemaal mediageil
hallo als er een face lift van 2 miljoen nodig is denk je dan dat een mike de boer en wat nieuwe kleding er aan helpen i don't think so!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
foto's van jou ook
en keizer is het zo erglaten we hem opgeven voor looking good dan
![]()
hahah jah je moet echt ergens beginnen, mischien na looking good, slaat hij een jonge rijke god aan de haakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo als er een face lift van 2 miljoen nodig is denk je dan dat een mike de boer en wat nieuwe kleding er aan helpen i don't think so!
psst ik ben heteroquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach hier zijn ook wel een paar mensenenzo
zonde van die rijke jonge god!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah je moet echt ergens beginnen, mischien na looking good, slaat hij een jonge rijke god aan de haak
dat maakt niet uit, daar kunnen sommigen het ook wel opquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, daar kunnen sommigen het ook wel op
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zonde van die rijke jonge god!!
stuur die liever maar naar mij
hoi lieve sexy andijviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
pomtiedom
die is rijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij je![]()
oh iieeeuuuuwwww en wannner is dat jong!?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh albert verlinde melt zich zo spoedig mogelijk bij je![]()
Blijker is niet mn favo vent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed programma op Yorin.
hahah nou hij noemt zich zelf een jonge god, dus jah dan kunnen wij er niet aan twijfelen, hijs ook wel rijk en mischien krijg je een rol in een musical van hemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh iieeeuuuuwwww en wannner is dat jong!?
en wanneer is hij uitgeroepen tot god?!
Het "alles vers" is natuurlijk wel leuk bedacht, maar in veel gevallen niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Blijker is niet mn favo vent...
verder wel leerzaam al overdreef hij op sommige punten flink
Geico heeft net een hele nieuwe serie: errug leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als het nou leuke reclames waren, maar nee hoor. Kabelkrant equivalenten. Alleen die van Geico zijn wel grappig de eerste keer.
Mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |