pas als je bedrijf zwaar goed loopt kan je dat overwegen... gewoon vanwege de kostenpost...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het "alles vers" is natuurlijk wel leuk bedacht, maar in veel gevallen niet uitvoerbaar.
Vieze prutsnicht. Stond zich met KD weer te vergapen aan kleine jongetjes op de Reguliers.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Albert Verlinde? Ik vind hem leuk.
kijk now you're talking!!!! stuur maar langs!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou hij noemt zich zelf een jonge god, dus jah dan kunnen wij er niet aan twijfelen, hijs ook wel rijk en mischien krijg je een rol in een musical van hem
jij bent al getrouwd!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Albert Verlinde? Ik vind hem leuk.
Oh en ik had graag gezien dat ie de eigenaar een hoek had gegeven wegens dat vreselijke likgedrag. Die problemen had ie zelf ook kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
pas als je bedrijf zwaar goed loopt kan je dat overwegen... gewoon vanwege de kostenpost...
verder had je die "te volle" menu kaart, terwijl de nieuwe volgensmij net zo vol stond...
en die rommel op de grond/langs de frietpan...
in een keuken waar gewerkt wordt kan niet alles constant schoongehouden worden (al heb ik daar zelf inderdaad twee kanttekekingen op, a) dat mesje had daar niet op de grond moeten liggen, b) de tweede keer zag de keuken er ook veel beter uit)
en ja'het lijkt me gewoon niet meer dan normaal dat alles in een keuken afgedekt wordt, en gedateerd, en dat elke dag alle bakjes omgewisseld worden, en eventueel ontdaan worden van lekvocht
verder besteede Gordon Ramsey in het origineel van het programma ook aandacht aan de uitstraling (en idd de bediening) van een restaurant...
ik kom dan ook nog ff langs, ik wil graag annie spelen in de musicalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kijk now you're talking!!!! stuur maar langs!!![]()
shit was ik toch maar naar a'dam gegaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vieze prutsnicht. Stond zich met KD weer te vergapen aan kleine jongetjes op de Reguliers.
ja, ik had nu ook niet het idee dat het bedrijf zo erg aan de grond zat....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh en ik had graag gezien dat ie de eigenaar een hoek had gegeven wegens dat vreselijke likgedrag. Die problemen had ie zelf ook kunnen oplossen.
hahah das goed maar als ik maar eerste een hoofdrol krijg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik kom dan ook nog ff langs, ik wil graag annie spelen in de musical
ja roken en eten achter de bar......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat bedienjongetje zag er de 2e keer idd een stuk beter uit.
Wat is er nou betere reclame dan: Ik ben de nieuwe eigenaar en vanaf nu is alles beter. Ik hoop trouwens dat die bloemist failliet gaat met z'n nichtenbek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik had nu ook niet het idee dat het bedrijf zo erg aan de grond zat....
het leek eerder dat het twee mensen waren die dachten dat ze het niet aan zouden kunnen om een bedrijf over te nemen... en dit leek ze wel heel handig....
\quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
Wie is KD?
ze dachten aan de makkelijke uitweg en landelijke "reclame"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er nou betere reclame dan: Ik ben de nieuwe eigenaar en vanaf nu is alles beter. Ik hoop trouwens dat die bloemist failliet gaat met z'n nichtenbek.
De tent is groot genoeg, dus dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Nou ja, dat zal wel voor het programma gedaan zijn, om alle vrolijke gezichten te laten zien. Nee, dan die trut van de hoofd bediening....niet op komen draven op het overleg en dan gaan lopen mauwen over de kaart.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja roken en eten achter de bar......
al vond ik het nog nergens op slaan dat ze 10 minuten voor de heropening gewoon met zn allen aan de bar zitten te eten, in het zicht van iedereen die daar voorbij komt...
hebben ze daar geen personeelshok...
en trouwens ook belachelijk was de regel dat er geen koffie voor aanvangsttijd meer mocht gedronken worden (in zicht van klant, mee eens, maar in een eigen hok...)
al had ze op 1 punt deels gelijk, en dat was het opdieken van het populairste gerecht (al stond daar wel wat beters tegenover)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De tent is groot genoeg, dus dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Nou ja, dat zal wel voor het programma gedaan zijn, om alle vrolijke gezichten te laten zien. Nee, dan die trut van de hoofd bediening....niet op komen draven op het overleg en dan gaan lopen mauwen over de kaart.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |