mijn baas arie die houd heel erg van jongetjes zo als jij.......kijk maar uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je hebt je zitten concentreren op je choco cookies?
Zit Arie 's avonds in de KeerWeer en Loge90?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn baas arie die houd heel erg van jongetjes zo als jij.......kijk maar uit.![]()
![]()
even tussen twee haakjes, maar ik merk regelmatig dat er nog steeds hele oude mannetjes oogkoekeloerend naar mijn kunnen staren als of ik 13 ben. tenminste dat deden ze OOK toen ik 13 was, maar ik merk dat ze het nog doen. terwijl ik voor hun toch echt te OUD ben. ik ben bijna 40. ik zou hun zoon kunnen zijn, terwijl zij denken dat ik hun KLEINZOON ziou kunnen ziinjjn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit Arie 's avonds in de KeerWeer en Loge90?
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclamequote:
Maar je blijft onvoorstelbaar jong in hun ogenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
even tussen twee haakjes, maar ik merk regelmatig dat er nog steeds hele oude mannetjes oogkoekeloerend naar mijn kunnen staren als of ik 13 ben. tenminste dat deden ze OOK toen ik 13 was, maar ik merk dat ze het nog doen. terwijl ik voor hun toch echt te OUD ben. ik ben bijna 40. ik zou hun zoon kunnen zijn, terwijl zij denken dat ik hun KLEINZOON ziou kunnen ziinjjn.
ik post nooit mer plaatjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu heeft plaatjes-post-concurrentie?.
I knowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclame
Ja, daar is het wel heel erg jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom in Amerika wonen, elke 5 minuten reclame
ja ls je heel oud bent is iedereen jong natuurlijk. maar bijna 40. das tooch iets anders dan 13. ik had vroeger wel vaak in het zwembad. begreep er toen uiteraard niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je blijft onvoorstelbaar jong in hun ogen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmm het gaat over kleine jongetjes die zich voor doen als pedo?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |