mmm tja heb hem liever zo......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef SlimShady het volgende:
saai hiero...........................................
oh ja, wat vinden jullie van m'n icon?
ah. uw keuze was: geen mening.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef ajuu het volgende:
ik vind niks van je icon. niet dat ik het niks vind. ik vind er niks van
Ik heb mijn icon genetualiseerdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef ajuu het volgende:
ik vind niks van je icon. niet dat ik het niks vind. ik vind er niks van
ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm tja heb hem liever zo......
[afbeelding]
Zwart... maar hij drukt alles uit..... zo mooi..... zo artistiek.... zie je het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef ajuu het volgende:
kijk, DAT is pas een icon, van blond19!
ja, tis nu al mijn favoriete icon ever. op mijn eigenste na natuurlijk. een rustpunt in deze jungle van flashicons. houden zo! (pleeeaasse???)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Zwart... maar hij drukt alles uit..... zo mooi..... zo artistiek.... zie je het?
crenopingiun .... dat nieuwe liedje --> signs van hem is goed. Downloaden maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm tja heb hem liever zo......
[afbeelding]
En als het nou leuke reclames waren, maar nee hoor. Kabelkrant equivalenten. Alleen die van Geico zijn wel grappig de eerste keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know
Ik was in Canada vorig jaar.. 72 zenders.. elke 5 minuten reclame. Tijdens ijshockey elke 3 minuten een commercial..
voorlopigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, tis nu al mijn favoriete icon ever. op mijn eigenste na natuurlijk. een rustpunt in deze jungle van flashicons. houden zo! (pleeeaasse???)
um het is of keizerpinguin of creno ja...... twee aparte individuėn en wil dat graag zo houden word al zo vaak door elkaar gehaald en we lijken ook zoveel op elkaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
crenopingiun .... dat nieuwe liedje --> signs van hem is goed. Downloaden maar![]()
I wish...quote:
foto's van jou ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
I wish...
Ik heb eens een documentaire over hem gezien.
Zijn gedrag is cool. En ik geniet van zijn muziek.
Hij is nu mijn nieuwe idool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |