ID: 68962quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Yoppie het volgende:
om op je vraag terug te komen....
Welk lijstje bedoel je? Ben net geregistreerd hier, dus snap t nog niet allemaal hahahaha
Het GE lijstje! Wou je zeggen dat je die nog niet gehad hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Yoppie het volgende:
om op je vraag terug te komen....
Welk lijstje bedoel je? Ben net geregistreerd hier, dus snap t nog niet allemaal hahahaha
Dat geldt ook voor jou! of ken ik jou wel al?quote:
ik loop al wel een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef error het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou! of ken ik jou wel al?
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.phpquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef error het volgende:
BTW kan iemand me even helpen met de openingspost?
jepquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef woutabest het volgende:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
en in het donkergrijs toch kopieren?
Klopt maar ongeveer 2 jaar mn wachtwoord kwijt was en toch niet op fok.nl kon op t werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
dat je minstens al in 2003 bent geregd
geeft niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Klopt maar ongeveer 2 jaar mn wachtwoord kwijt was en toch niet op fok.nl kon op t werk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef error het volgende:
Nou het staat er!
Kwist nie dat de H al zo ver geprofessionaliseerd was
moet zijnquote:Vervolg op: http://forum.fok.nl/topic/topicnummer
1 | Vervolg op: [topic=698972] |
Nou ik ben 27 jaar en ik doe donald duck na:quote:
Hebben we ook zoiets voor het GE lijstje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef error het volgende:
Nou het staat er!
Kwist nie dat de H al zo ver geprofessionaliseerd was
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef error het volgende:
[..]
Hebben we ook zoiets voor het GE lijstje?
Ikke zoek
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meer
mzzl!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef Yoppie het volgende:
Maar heren van het goede leven ik ga naar huis. Ik spreek jullie later wel weer.
![]()
En daar luisteren jullie naar??????quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... dat mocht niet van DennisMoore. Anders was het lijstje niet "spontaan" meer
Welk lijstje bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef creno het volgende:
hallo yoppie ! komt dat vanwege de yoppie-saus ? of is dat de naam van je hondje ?
ach ik zie het wel als je Het lijstje hebt ingevuld....
1. Nou enquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
1. ik ben teleurgesteld.
2. het is een slappe reden
das een lijstje wat G_E heeft gemaakt, met wat vragen voor je !quote:
ikke niet vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef woutabest het volgende:
in topic 1231 heb ik het lijstje ook ingevuld
ajbquote:Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Lijstjes van anderen staan o.a. hier.
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...quote:
Nee ik ben hier puur egoïstisch bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef tech het volgende:
[..]
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...
Stats en specs.....yikes! dat klinkt wel erg chatboyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef tech het volgende:
[..]
Een hetero die bedroefd is vanwege het niet snel genoeg beschikbaar zijn van de stats en specs van een homo...
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nee ik ben hier puur egoïstisch bezig
Als ik iets vlug wil posten om jullie te hulp te schieten, moet dat niet ineens niet meer nodig zijn![]()
*opslaat in .txtbestandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef tech het volgende:
[..]
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.
Ehm, nee... Met die NEUK-vraag in het midden is het lijstje, wat mij betreft, een chatboy-lijstje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Stats en specs.....yikes! dat klinkt wel erg chatboy
Gewoon inzicht in je mede-posters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |