ken jij yoppie ? exje ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef tech het volgende:
[..]
Yoppie ontloopt zijn verantwoordelijkheid niet, hoor. Wees maar niet bang... Maarre... Houd het lijstje toch maar standby, voor als hij er weer is.... Dan is dit topic alweer dicht, denk ik.
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef tech het volgende:
[..]
Ehm, nee... Met die NEUK-vraag in het midden is het lijstje, wat mij betreft, een chatboy-lijstje...
Inzicht in je mede-posters kan via het foto-boek en het profiel en zo...
ben jij een pelgrim ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef woutabest het volgende:
http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt
hier staat het lijstje, onthoud het ff?
Ik host'm wel bij de "H"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef woutabest het volgende:
http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt
hier staat het lijstje, onthoud het ff?
nee dat is onzin met schoolvriendenquote:
daar is "onzin voor je leven" toch voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee dat is onzin met schoolvriendenmaar als je onzin wilt uitkramen op het forum, ga je gang!
Nee hoor. Die hele jongen nog nooit gesproken...quote:
ja maar daar krijg je altijd een haasje over je heen enzoquote:
Staat nu een link naar jou txt bestandje in de H de volgende keer dat iemand 'm copy-pastequote:
zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je altijd een haasje over je heen enzo+ mijn vrienden hebben hier geen account.
waarom niet? ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:20 schreef Blond19 het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef DrPenis het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van
1. ze zijn niet gay.quote:
waar de hell kom jij vandaan? is dit nu een reactie uit niets of...?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
Als het serieus is dan zou ik zeggen die gast nooit meer zien..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
Dankjewel voor je reactie blond19, maar ik had meer gehoopt op een advies of wat begrip in plaats van een reactie als jij nu gaf. Ik zit er erg mee, want hij is echt een leuke man. Ik hoop dat anderen me wel van een normaal advies kunnen voorzien.
das niet ergquote:
Dit lijstje moet in de H!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Blond19 het volgende:
Hoe heet je:
Hoe oud ben je:
Wat is je studie/beroep:
Heb je een vriend:
Hoeveel bedpartners heb je al gehad?
Wat vind je het lekkerst qua seks?
Hoe verwijfd ben je:
Wat vind je van travestieten:
Gebruik je wel 'ns de dildo van je moeder?
Geef jezelf een cijfer:
ik wil deze er ook best wel bij zetten, maar moet het verplicht worden of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Blond19 het volgende:
Hoe heet je:
Hoe oud ben je:
Wat is je studie/beroep:
Heb je een vriend:
Hoeveel bedpartners heb je al gehad?
Hoe verwijfd ben je:
Wat vind je van travestieten:
Gebruik je wel 'ns de dildo van je moeder?
Geef jezelf een cijfer:
tja. je moet jezelf vragen wat je wil. en je moet de man vragen hoe hij de toekomst ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef DrPenis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |