quote:
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
erop, volgende keer mag jij m openen
OT: Waar hadden we t over.... Owja.. Metro, echt rottig
heel verliefd lijk jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...quote:
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
quote:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?
Blijkbaar ben je toch niet zo goed met je handen Metro anders zou ze daar niet over zeuren in de auto
Verliefdheid zit toch altijd tussen je orenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.
Ik heb geen automaat johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
het maakt een autorit wel spannender jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Maarja, ik tref ze wel altijd weer. van die geestelijk instabiele typejes die bij het minste of geringste al gaan twijfelen
Kijk jij snapt hm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Beach het volgende:
En zij mag de schakelpook beroeren :'0
Jullie bewijzen maar weer dat jullie mannen maar aan 1 dingen denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hm...Ik snap t probleem niet zo. Je bent opgewonden in de auto... ZET HM DAN AAN DE KANT!!!!!!!!! De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het maakt een autorit wel spannender ja![]()
oooh, je kent me zo goed JoeyTquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
En Metro ik denk niet zozeer dat ze twijfelt omdat ze instabiel is maar meer omdat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Klinkt hard maar als ze helemaal weg van je was zou ze het niet willen afkappen om die flutredenen...
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.
dan zal ik me hier maar weer mengen tussen de singles alvast
Single zijn roeleert de pan uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Daarom maak ik ff duidelijk hoe t zit WM! Dat heb ik gewoon over voor de medemens...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef TGT het volgende:
Je hebt ook van die lui die JUIST vasthouden aan de single status.. Wie hier?
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zit
IPV extrapoleren misschien gewoon gevoelens projecteren op anderen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geen, ook niet echt slim.
bovendien, over DAT meisje, sorry dat ik het zeg, maar met dat meisje word je niet oud, dat wordt niet de moeder van je kinderen, en dat weet je zo goed als mij
en nu ben ik effe stil, ik moet naar overste om te overleggen
Ik sta er wel open voor, maar dan moet er wel iets heel speciaals zijn. En dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
Hoi
Ik heb alle actie gemist he.. TC weg, metro weer bijna single...
En ga na t gesprek maar lekker van bil om t goed te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
heeft ze het toch weer voor elkaar dat je er naar toe gaat (zegt de lurker)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
Is dit omdat ze merkte dat ze anders helemaal alleen was of vanwege verliefdheid? Ik hoop die laaste voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bah, goedmaakseks.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef TGT het volgende:
[..]
En ga na t gesprek maar lekker van bil om t goed te maken
... tot jullie weer hervallen in jullie oude gewoontes.quote:
geen idee, hoe kom je daarachterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dit omdat ze merkte dat ze anders helemaal alleen was of vanwege verliefdheid? Ik hoop die laaste voor je.
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.quote:Stelling: Als ik een meisje/jongen tegenkom waar ik echt verliefd op ben zou ik net zo lang wachten op sex totdat zij/hij er klaar voor is dit kan dus maanden duren en vreemdgaan is NIET wachten
Goedmaakseks is de beste seks altijd hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef TommyZ het volgende:
En als je moet kiezen tussen goedmaak- of geen seks?
ik zou wachten ( als meisje dan), maar langer dan een paar maanden moet het echt niet duren, want dan is er toch wel iets mis, denk ik zo ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dit gaat snel zeg. Even in vergadering geweest. Nou ik voorzie dat Metro morgen nog steeds bezet is.
Stelling van JoeyT:
[..]
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.
als ik haar zie:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Goedmaakseks is de beste seks altijd hoor![]()
En metro...ik weet niet hoe je erachter komt, misschien is ze het wel...ik weet het niet. Wat is je gevoel erbij als je haar weer ziet. Positief of negatief?
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dit gaat snel zeg. Even in vergadering geweest. Nou ik voorzie dat Metro morgen nog steeds bezet is.
Stelling van JoeyT:
[..]
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.
Ja maar eerst is er niks goed, twijfelt ze aan alles en nog wat en ben jij er niet meer zeker van of je nog wel een relatie hebt. Na een paar uur heeft ze er spijt van en wilt ze je niet kwijt. Is natuurlijk beter voor jou dat ze terugkomt, maar zo kan het natuurlijk niet. Zometeen is dit een terugkerend iets en daar zit je niet op te wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als ik haar zie:
- voel ik me happy
- wil ik van alles gaan doen
als ik haar niet zie:
- mis ik haar
- wil ik bij haar zijn
maarja, dat is van mijn kant![]()
maar ik geloof best dat het wederzijds isde manier waarop ze praat tegen / over me, de manier waarop ze reageert op dingen, ik weet het niet. dat voel je gewoon aan.
Bovendien, als ze me echt niet zag zitten belt ze me net niet op om te vragen of ik nog wel gewoon kom en om te zeggen dat ze er spijt van had lijkt me.
Ik ben inderdaad geboren in 1981. Ik heb er niet bewust voor gekozen om maagd te blijven. Het is nu eenmaal zo dat ik nog maagd ben, maar niet met een achterliggende gedachte of zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?
Duidelijk. Ik heb ook een paar vrienden (wel uit 82 maar ok) die nog maagd zijn. Maar die mannen doen er ook niks voor...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geboren in 1981. Ik heb er niet bewust voor gekozen om maagd te blijven. Het is nu eenmaal zo dat ik nog maagd ben, maar niet met een achterliggende gedachte of zo.
Dat zal ik d'r vanavond ook wel duidelijk zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar eerst is er niks goed, twijfelt ze aan alles en nog wat en ben jij er niet meer zeker van of je nog wel een relatie hebt. Na een paar uur heeft ze er spijt van en wilt ze je niet kwijt. Is natuurlijk beter voor jou dat ze terugkomt, maar zo kan het natuurlijk niet. Zometeen is dit een terugkerend iets en daar zit je niet op te wachten.
Toen ik op mn 17e mn eerste keer seks had, was dat binnen mijn vriendengroep erg snel. Nu zijn slechts enkelen nog maagd, met die zijn 21 of jonger, dus ook niet erg oud ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb ook een paar vrienden (wel uit 82 maar ok) die nog maagd zijn. Maar die mannen doen er ook niks voor...
wie kiest daar nu voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?
Er zijn gelovige mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie kiest daar nu voor, ik was net 21 toen ik ontmaagd ben, misschien omdat de eerste was waarmee ik het wou/kon doen ?
Dus eigenlijk kies je ervoor, want je wachtte totdat je iemand tegenkwam met wie je het wilde doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie kiest daar nu voor, ik was net 21 toen ik ontmaagd ben, misschien omdat de eerste was waarmee ik het wou/kon doen ?
dat is echt zo'n marginaal aantal, waarvan nog eens 99,9 % zich daar uiteindelijk niet aan houdt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Er zijn gelovige mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen.
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kies je ervoor, want je wachtte totdat je iemand tegenkwam met wie je het wilde doen
Ik was btw 25, en zoals ik al zei, eigenlijk heb ik ervoor ook gekozen als ik mezelf in deze post na lees
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaan
er werd voor mij gekozen, ik was er al vroeger klaar voor, de juiste diende zich niet aan. is dus zeker GEEN keuze van mij
Ik deed het met mn eerste lange relatie, toen was ik er ook pas écht aan toe. Al kwam dat misschien meer door de alcohol en spacecake.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaan
er werd voor mij gekozen, ik was er al vroeger klaar voor, de juiste diende zich niet aan. is dus zeker GEEN keuze van mij
onzin, jij kiest niets, als er geen mannen in de buurt zijn om een relatie mee te starten en het bed te delen, dan heb jij dat te nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Indirect kies je er ook wel voor denk ik. Ook al ben ik nu nog maagd zou ik niet met zomaar iemand in bed duiken om me te laten ontmaagden. Dus ik kies ervoor om maagd te blijven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietDat is ook een keuze hoor. Je had ook met de eerste de beste die zich aandiende het bed in kunnen duiken, bij de keuze heb je daar overduidelijk niet voor gekozen.
Daar hebben we het niet over. IEDEREEN kan sex hebben. Gewoon met de eerste de beste lelijke hork in bed duiken. Tja dat wil je niet. We hebben het over de keuze: wel of niet maagd blijven. Niet over de keuze of je iemand het waard vindt om mee t bed in te duiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietDat is ook een keuze hoor. Je had ook met de eerste de beste die zich aandiende het bed in kunnen duiken, bij de keuze heb je daar overduidelijk niet voor gekozen.
Ik kan er ook voor kiezen om met de eerste de beste in bed te duiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, jij kiest niets, als er geen mannen in de buurt zijn om een relatie mee te starten en het bed te delen, dan heb jij dat te nemen.
Moest er zich iemand die je aanstaat aandienen, was je al van de grond geweest.
de mannen kiezen voor jou, jij kiest juist niets
Ach, dat zou ik niet direct zo zeggen, al had ik veel meer meisjes willen neuken...het moment diende zich niet aan, te jong...te onervaren...en zij ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik had het al met veel jongens willen doen, dat moest niet per se de ware zijn voor mij. Ik was in mijn jeugd blijkbaar niet aantrekkelijk voor de jongens.
wel dan heb jij geluk, want toen ik jong was bood niemand zich aan, ik had zelf niet de kans om met de eerste de beste in bed te duikenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kan er ook voor kiezen om met de eerste de beste in bed te duiken.
Ik denk niet dat ik van geluk kan spreken. Zoiets moet in je zitten om dat te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan heb jij geluk, want toen ik jong was bood niemand zich aan, ik had zelf niet de kans om met de eerste de beste in bed te duiken
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor single vrouwen is dat erg makkelijk meestal hoor
toch wel, ik voelde me er superonzeker door, al mijn vriendinnen werden nagefloten door jongens en ik niets. Als ik toen had geweten dat één van die jongens me echt wel aantrekkelijk genoeg had gevonden om verder met me te gaan, had ik me echt wel veel beter gevoeld!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van geluk kan spreken. Zoiets moet in je zitten om dat te doen.
Dat is ook niet waar. Ik las laatst de uitkomsten van een studie daarnaar onder studenten van christelijke studentenverenigingen (terug te vinden in de Folia van een aantal weken geleden), en de overgrote meerderheid van die mensen (mét relatie) had geen seks gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt zo'n marginaal aantal, waarvan nog eens 99,9 % zich daar uiteindelijk niet aan houdt.
T oog wil ook wat..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.
het was pas na een hele body-restyling, nieuwe coiffure en andere kleding dat ze mij zagen staan. Eigenlijk een echt rotvolk die mannen![]()
![]()
...gelukkig maakt het voor het vrouwvolk niet uit hoe je erbij loopt...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.
het was pas na een hele body-restyling, nieuwe coiffure en andere kleding dat ze mij zagen staan. Eigenlijk een echt rotvolk die mannen![]()
![]()
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Ik las laatst de uitkomsten van een studie daarnaar onder studenten van christelijke studentenverenigingen (terug te vinden in de Folia van een aantal weken geleden), en de overgrote meerderheid van die mensen (mét relatie) had geen seks gehad.
Jij let daar niet op bij een man?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Ik ken zelfs mensen die vonden dat ze maagd moesten blijven, dus hadden altijd anale seksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.
ok, ik beken schuldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:39 schreef TommyZ het volgende:
[..]
...gelukkig maakt het voor het vrouwvolk niet uit hoe je erbij loopt...![]()
dat denk ik ook, lig maar eens samen in bed als je allebei smoorverliefd bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.
Hoe vaak heb jij gezegd: Damn die is lelijk! maar vast heel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, ik beken schuld, innerlijk is het belangrijkste, maar uiterlijk speelt ook aanzienlijke rol
Het is een studie, lieverd, geen steekproef-onder-3-vrienden, daar is natuurlijk wel rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja, die verhalen ken ik ook, maar uit die studie bleek dat de meeste mensen nog wel aan borsten zaten, maar dat dat dan ook the limit was. En er waren ook nog mensen die bezwaren hadden tegen masturbatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die vonden dat ze maagd moesten blijven, dus hadden altijd anale seks
met het glas tegen de muur zit hij daar, onze nozemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
Huisgenoten van me zijn ook Christelijk, zitten bij een vereniging en hebben al 2 jaar iets met elkaar. Volgens mij neuken ze niet, ik hoor ze althans nooit.
bij temptation island zeggen die venten ook allemaal dat er niets gebeurd isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, die verhalen ken ik ook, maar uit die studie bleek dat de meeste mensen nog wel aan borsten zaten, maar dat dat dan ook the limit was. En er waren ook nog mensen die bezwaren hadden tegen masturbatie.
Hoe dan ook, het was wel boeiend om te lezen.
Och nee, ik heb zelf genoeg te doen op mijn kamer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met het glas tegen de muur zit hij daar, onze nozem
pervert![]()
dat was in mijn studententijd ook zo, en ik zat naast een koppel met een heel gezond seksueel levenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Och nee, ik heb zelf genoeg te doen op mijn kamer.![]()
Maar ik heb een gehorig huis, je hoort de buren wel neuken soms..
Hoe hebben ze dat dan getest?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een studie, lieverd, geen steekproef-onder-3-vrienden, daar is natuurlijk wel rekening mee gehouden.
Het huis naast dat van ons wordt bewoond door moslims.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat was in mijn studententijd ook zo, en ik zat naast een koppel met een heel gezond seksueel leven
*ril*
Nou ja, het was sowieso vrijwillig en anoniem.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bij temptation island zeggen die venten ook allemaal dat er niets gebeurd is![]()
ik zou ook principieel de waarheid niet zeggen moest ik met zo'n studie meedoen
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij gezegd: Damn die is lelijk! maar vast heel aardig.
Ik denk nooit.
Je moet minimaal elkaar aantrekkelijk vinden om iets te beginnen.
En uiterlijk valt altijd als eerste op.
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.quote:
kijken of het maagdenvlies nog ongeschonden isquote:
zitten gelijk geluidsdempende lakens over de vrouw in elk gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Het huis naast dat van ons wordt bewoond door moslims.
Ik zeg ook niet dat ze mooi hoeven te zijn mop!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.
Ik denk toch dat mensen veel principieel zijn via zo'n enquete dan in het echt. Een foutmarge ok...maar die corrigeert niet de uitkomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.
Mwa. Waarom zou je daar over liegen als niemand daar achter kan komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk toch dat mensen veel principieel zijn via zo'n enquete dan in het echt. Een foutmarge ok...maar die corrigeert niet de uitkomst.
Mwa, ik denk dat je, als je eenmaal alles meegemaakt hebt, niet zomaar meer geen seks wil hebben, maar op het moment dat je allebei maagd bent, allebei weet dat je geen seks wil en dat ook van de ander weet, moet je vast wel de discipline kunnen hebben om niet met je handen aan plekken te gaan zitten waar ze niet thuishoren tijdens het zoenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef nozem het volgende:
Hoe ze dat volhouden, die Christenen, het is mij een raadsel. Geen seks hebben stelt niet zo gek veel voor als je vrijgezel bent, maar als je iets met een lekker ding hebt en je zoent en streelt, je slaapt naast haar en je ziet haar zonder kleding..
Ik zou me niet in kunnen houden, maar ik ben dan ook niet in 'den Here'. Misschien wordt het dan makkelijker, met supervisie van God himself.
Ja kijk daar heb je het al. En die foutcorrectie zuigen ze uit hun duim en klaar daar heb je je no-representatieve onderzoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.
Uit onderzoek is gebleken dat minimaal 50% van de ondervraagde 1 of meerder antwoorden niet geheel naar waarheid invuld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja kijk daar heb je het al. En die foutcorrectie zuigen ze uit hun duim en klaar daar heb je je no-representatieve onderzoek.
Ik kijk uit principe nooit hoger dan de 1 meter 30, de borsten red ik dus net met geluk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
gelijk maar een vraag voor de dames / heren die zich vaak in uitgaansgelegenheden bevinden:
waar let je als eerste op, waar kijk je als eerste naar bij iemand. kijken de mannen bv eerst naar de borsten en daarna pas naar het koppie en waar kijken de vrouwen eerst naar?
ben ik toch wel benieuwd naar.
Sporten kan dat al scheuren.. Mannen hebben geen maagdenvlies...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kijken of het maagdenvlies nog ongeschonden is![]()
Ik kijk niet naar vrouwen in uitgaansgelegenheden, want ik ga meestal in Enschede uit waar:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
gelijk maar een vraag voor de dames / heren die zich vaak in uitgaansgelegenheden bevinden:
waar let je als eerste op, waar kijk je als eerste naar bij iemand. kijken de mannen bv eerst naar de borsten en daarna pas naar het koppie en waar kijken de vrouwen eerst naar?
Daarom de meetingsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar vrouwen in uitgaansgelegenheden, want ik ga meestal in Enschede uit waar:
a) Geen vrouwen zijn
b) De vrouwen die er zijn zo debiel verwaand zijn dat zelfs Brad Pitt nog niet goed genoeg zou zijn.
Ik kijk dus niet, ik ga gewoon veel zuipen zodat ik niet gefrustreerd wordt omdat het toch onmogelijk is om vrouwen te versieren hier.
Ja, gelukkig ga ik nooit naar meetings. En probeer ik Enschede niet uit te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom de meetings![]()
Ga dan ook naar een leuke stad!
Jij bent Franse toch? Dat zou voor mij al reden genoeg geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, mooi en aantrekkelijk zijn twee heel verschillende dingen. Worden wel vaak verward met elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.
Gewoon het geheel. Hoe ze beweegt, ogen, uitstraling, lichaam, figuur. Een dame kan nog zo mooi zijn, als ze (voor mij) niet de juiste uitstraling heeft is het nog niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent Franse toch? Dat zou voor mij al reden genoeg geweest zijn.
Ok, er zijn grenzen.
En ja, ik heb altijd al een zwak voor Franse dames gehad.
Heb weer een kleine update gedaan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
edit: is JoeyT hier ergens, omtrent de recente ontwikkelingen in zijn relatie
Tja de françaises die ik ontmoet heb waren echtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accent, mijn lief lacht er mij nog soms mee uit.
om het te zeggen zoals het was, ik was dik, niet alle françaises zijn frêle deernes
![]()
Hoe komt een mens aan christelijke huisgenoten?quote:
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Thisbe het volgende:
Zo schatjes! Waar gaat het nu over? Brute seks? Heb ik nog spannende dingen gemist?![]()
Vliefd zijn is leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.
Ik haat verliefde mensen.
Dat zijn de ergsten.quote:
Ah zo, je hebt zijn slaapkamer dus al vast kunnen bezichtigen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
Maar ik kreeg al een rondleiding in zijn huis
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.
Ik haat verliefde mensen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah zo, je hebt zijn slaapkamer dus al vast kunnen bezichtigen!![]()
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Zelfs op je eigen forum zijn ze irritant
Nou.. Ik heb eigenlijk de laatste tijd (jaren) niet echt een relatieachtig iets gehad. En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En jij 17 en een half toch? What's the problem then?
Kun je hem mooi het initiatief laten nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zo
En ik ben ook best wel onzeker over dit . Eigenlijk.
Ja deed ie ook.. Iets te vol initiatiefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kun je hem mooi het initiatief laten nemen
Veel succes
Nergens voor nodig! Beter 1 iemand met ervaring dan geeneen. ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb eigenlijk de laatste tijd (jaren) niet echt een relatieachtig iets gehad. En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zo
En ik ben ook best wel onzeker over dit . Eigenlijk.
Vallen moet je ook leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren hoor.
Dat schept een band.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag hier nu officieel ook zijn ja
![]()
Is dat je openingszin in de kroegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren hoor.
ghehe, nog niet maar ik kan het eens gaan proberenquote:
zou het bij mij ook werken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
ghehe, nog niet maar ik kan het eens gaan proberen
we kunnen het zaterdag proberenquote:
quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja. Zaterdag. Dat wordt nog wat.
Als je single ben, stelt niemand vragen wat je zolaat nog uit bed doetquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo Beach, wat gezellig. Zo om half 3 's nachts.
frans accentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accent, mijn lief lacht er mij nog soms mee uit.
om het te zeggen zoals het was, ik was dik, niet alle françaises zijn frêle deernes
![]()
edit: is JoeyT hier ergens, omtrent de recente ontwikkelingen in zijn relatie
(en by the way, toen ik nog in frankrijk woonde was frans spreken wel redelijk normaal)
en, hoe zit het nu met je relatie ? of heb ik er overlezen ?quote:
Tja ik weet het niet, misschien dat ik gewoon niet weer teleurgesteld wil worden en daarom wat meer afstand neem (geestelijk)quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Beter afgelopen dan verwacht lijkt me toch? Het lijkt alleen - ondanks dat ze voor je kroop - je niet erg positief bent, waarom niet metro?
Doe ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik kom net thuis, dus ik heb een alibi dat nog wel redelijk klinkt (vind ik dan).
En die stomme afwijking om na uitgaan/bier drinken nog te gaan computeren heb ik nu eenmaal.
Ik ook, zelfs al ben ik nóg zo vd kaart...kom je sochtends weer rare posts tegen van jezelfquote:
want een vrijgezel die gaat pas slapen....quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Beach het volgende:
Als je single ben, stelt niemand vragen wat je zolaat nog uit bed doet![]()
![]()
Een vrijgezelle man kan pas pitten als ie klaar is met wanken..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
want een vrijgezel die gaat pas slapen....
als hij alle sterren heeft gezien.....
Behoorlijk snel dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Een vrijgezelle man kan pas pitten als ie klaar is met wanken..
Nee, nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Wanneer de wanhoop nabij is...zou je dan gaan blind daten?
Waarmee je mij weer ongerust maakt, etcquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs al ben ik nóg zo vd kaart...kom je sochtends weer rare posts tegen van jezelf![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Oeh, er zijn dates gescoord...?
* EviL_AleX gaat dit topic maar weer volgen, en is ook nog steeds single
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg nu al commentaar op hem
Ik snap niet wat ze in hem ziet, ja okey ik snap wel dat hij wel iets in haar ziet maar zij in hem ?!
Hij is zo fout en houd van drank en meisjes en zo.. En zij is juist zo anti-drank en doet niet echt aan jongens. (Nee)
-Blablabla
En we hebben niet eens wat
Het gaat er om wat ik vind. Dus
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Wanneer de wanhoop nabij is...zou je dan gaan blind daten?
Ik ook niet denk ik. Ik heb weleens een semi blinddate gehad. Is niks geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:19 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Nee, nooit...
Ik ga erg graag goed voorbereid te werk
Het dates scoren wil mij maar niet lukken, tot nu toe is echt steeds iemand me voor... Het lijkt wel lotsbestemming!
Het waren juist zijn vriendenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...
Wanhoop was ook lichterlijk overtrokkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...
Als je ouder bent kun je ook nog een relatie beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het waren juist zijn vriendenMijn vriendinnen zeiden wat een leuke jongen, hij is echt heel lief volgens mij blablabla..
![]()
Precies, het is toch jouw keuze.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg nu al commentaar op hem
Ik snap niet wat ze in hem ziet, ja okey ik snap wel dat hij wel iets in haar ziet maar zij in hem ?!
Hij is zo fout en houd van drank en meisjes en zo.. En zij is juist zo anti-drank en doet niet echt aan jongens. (Nee)
-Blablabla
En we hebben niet eens wat
Het gaat er om wat ik vind. Dus
Ja maar via een blinddate... Lijkt me gewoon niks.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je ouder bent kun je ook nog een relatie beginnen
Toen ik 21 was snapte ik ook niet wat vrienden hadden met 17jarige meisjes...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het waren juist zijn vriendenMijn vriendinnen zeiden wat een leuke jongen, hij is echt heel lief volgens mij blablabla..
![]()
Maryse is 17 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef TGT het volgende:
[..]
17.. Misschien moet je de volgende keer als je in mn fotoboek lurkt wat beter lezen WM..
Oja grapje ik was geen 28quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef TGT het volgende:
[..]
17.. Misschien moet je de volgende keer als je in mn fotoboek lurkt wat beter lezen WM..
Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van jequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:34 schreef petitlapin het volgende:
noemen jullie daten via internet een blind date ? zo ja, dat zie ik me best doen, ja, moest ik ooit terug single vallen ( wat ik uiteraard niet hoop)
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afsprekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van je![]()
Dat moet ik eens een keer proberen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
Och, blind dates zijn soms best leuk hoor, je moet alleen geen verwachtingen hebben en gewoon gaan met het idee alleen een biertje te drinken en als het gezellig is zie je wel hoe de avond loopt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:34 schreef petitlapin het volgende:
noemen jullie daten via internet een blind date ? zo ja, dat zie ik me best doen, ja, moest ik ooit terug single vallen ( wat ik uiteraard niet hoop)
Ik werk op een afdeling magazines en hier heb je ook regionale magazines zoals de NL 20. Hierin kan je je opgeven voor een blind date, zonder dus enige kennis van de ander what so ever. Vandaar ook mijn vraag, ik las een mislukte blind date en dacht echt...dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
dat is pas eens een manier om een date te regelen, heel het telefoonboek aflopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
mijn uiterlijk zou nochtans eens vet kunnen tegenvallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van je![]()
Onzin...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn uiterlijk zou nochtans eens vet kunnen tegenvallen![]()
Ahum fotoboek aanmaken..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
quote:Onzin...
Mannen nemen altijd een zak mee voor de zekerheid...
Misschien ben je eerder iets te oud voor mequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....quote:
shit, daarom zijn vrouwen zo veel moeilijker het bed in te krijgen, wij hebben altijd maar een veel te kleine handtas mee ... het mysterie ontrafeld, alle dames, neem een grote aldizak mee als je datequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onzin...
Mannen nemen altijd een zak mee voor de zekerheid...
En jij hebt toch je vriendin via een datingsite ontmoet? Dat was 1 van de redenen van mijn stelling, niet zo van de domme houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
blind dates, ik weet het niet. kan je net zo goed in de kroeg iemand aanspreken die totaal niet kentbeetje hetzelfde idee.
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had gewetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ben je eerder iets te oud voor meMaar goed, het was een voorbeeld, al ben je wel zo'n intrigerend persoon dat ik benieuwd ben hoe je in het echt bent. Jammer dat je niet op de meeting komt.
nadat je besloten hebt dat het uiterlijk er mee door kan natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....
Waarom heb je die alditas nodig als je toch al een zak over je heen hebt...?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
shit, daarom zijn vrouwen zo veel moeilijker het bed in te krijgen, wij hebben altijd maar een veel te kleine handtas mee ... het mysterie ontrafeld, alle dames, neem een grote aldizak mee als je date![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had geweten![]()
Kut Weird Mickey loopt hier alle vrouwen te snatchen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had geweten![]()
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd wordquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom heb je die alditas nodig als je toch al een zak over je heen hebt...?
Mij zie je dan al niet meer hoor
via een datingsite is het toch niet echt een blinddate, je kent elkaar in elk geval al een klein beetje en je weet meestal al hoe de ander eruit ziet (foto's enzo)quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En jij hebt toch je vriendin via een datingsite ontmoet? Dat was 1 van de redenen van mijn stelling, niet zo van de domme houden
Welnee joh, tieten willen we zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....
mijn leeftijd is een goed bewaard geheim, en dat wens ik zo te houdenquote:
59 dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn leeftijd is een goed bewaard geheim, en dat wens ik zo te houden![]()
net als je uiterlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Voel ik hier een prille liefde ontstaan???quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd word![]()
doe er iets meer dan 30 af, en je bent er bijna, en meer zeg ik nietquote:
Ik schat je iets ouder dan ik... Jaar of 27/28?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
27quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
doe er iets meer dan 30 af, en je bent er bijna, en meer zeg ik niet![]()
shit, en dan post ik opeens wel een ruwe schatting van mijn leeftijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
net als je uiterlijk![]()
mysterieuze vrouwen![]()
dan ben je nog steeds mysterieus hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
shit, en dan post ik opeens wel een ruwe schatting van mijn leeftijd![]()
Jonge snotneuzen zijn leuk hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd wordquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik schat je iets ouder dan ik... Jaar of 27/28?
dat kan ik werkelijk nooit gepost hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jonge snotneuzen zijn leuk hoorTrouwens had je al een keer gepost dat je iets van 30 was, daar baseerde ik het op.
Nu begint het geslijm een beetje eng te worden klein konijn...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd word![]()
en nu ontopic, singles![]()
Nouja, maken we het anders dan:quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
via een datingsite is het toch niet echt een blinddate, je kent elkaar in elk geval al een klein beetje en je weet meestal al hoe de ander eruit ziet (foto's enzo)
nee, want dan krijgt Copycat weer medelijden met jou, en ben ik de slechtequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu begint het geslijm een beetje eng te worden klein konijn...
Svp noem me vriendinnetje ff een psychobitch zodat ik weer ff met beide benen op de grond sta![]()
Ik ben aan mijn 3e relatie bezig die ik via een datingsite heb verkregen dus ja ik maak er gebruik vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, maken we het anders dan:
Wie zou er eventueel gebruik maken van een datingsite?
Het lijkt me wel grappig, zou het niet doen...volgens mij is 99% daar kansloos en die 1 % wordt belaagd door al die kansloze mannen dat ze een leuke snotneus (ik) er niet uit kunnen pikken
Volgens mij ben je nu Metro aan t beledigen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het lijkt me wel grappig, zou het niet doen...volgens mij is 99% daar kansloos en die 1 % wordt belaagd door al die kansloze mannen dat ze een leuke snotneus (ik) er niet uit kunnen pikken
Maar het is toch zo belachelijk geforceerd en wanhopig? Dat is echt het gevoel wat ik erbij heb...is dat waar of kan je mn beeld veranderen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn 3e relatie bezig die ik via een datingsite heb verkregen dus ja ik maak er gebruik van
overigens ook nog wat gewone vriendinnen overgehouden aan datingsites en dat is ook wel weer eens leuk
heel veel niet-kansloze mensen maken tegenwoordig ook gebruik van datingsites hoor, ik ken echt veel mensen die elkaar via het i-net hebben leren kennen, ik vind er niets verkeerds aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu Metro aan t beledigen...
geforceerd en wanhopig? nee waarom. Het is gewoon een methode om mensen aan te kunnen spreken of te leren kennen via internet. En natuurlijk zitten er wel wat kansloze figuren tussen (ik bv) maar over het algemeen valt het wel mee en zijn het vooral mensen die gewoon weinig in gelegenheden komen waar ze mensen van het andere geslacht kunnen ontmoeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar het is toch zo belachelijk geforceerd en wanhopig? Dat is echt het gevoel wat ik erbij heb...is dat waar of kan je mn beeld veranderen?
Ik krijg vriendinnen en vrienden uit mn normale sociale leven. Ik zou mezelf ook niet relaxed vinden als mensen vroegen: "Hoe kennen jullie elkaar?"
...van een datingsite
ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.
Ik geef alleen ff aan dat metro daar wel op zit (op een nogal drama manier)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.
Ik ken je natuurlijk niet echt, maar ik vind je niet kansloos hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
geforceerd en wanhopig? nee waarom. Het is gewoon een methode om mensen aan te kunnen spreken of te leren kennen via internet. En natuurlijk zitten er wel wat kansloze figuren tussen (ik bv) maar over het algemeen valt het wel mee en zijn het vooral mensen die gewoon weinig in gelegenheden komen waar ze mensen van het andere geslacht kunnen ontmoeten.
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerd
iedereen zoekt een partner, in de kroeg of het internet ... I do not see the difference
op een datingsite zie je toch ook niet elke vrouw/man als partnermateriaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.
Vooral het geforceerd zoéken naar een partner spreekt me niet aan, als ik in de kroeg een leuk meisje tegenkom...dan kan het ook gewoon gezellig zijn. Ik zie niet elke vrouw als partnermateriaal, dan zou het leven wel erg vermoeiend worden.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands.
Ik denk dat het er aan ligt dat je via zo'n datingsite echt te kennen geeft dat je zwaar op zoek bent. Mijn beeld is dan ook: Mensen op datingsites zijn eenzaam en manisch op zoek naar een relatie...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerd
iedereen zoekt een partner, in de kroeg of het internet ... I do not see the difference
ik denk niet dat iedereen op een datingsite zwaaaaaaaaaar op zoek is, het is gewoon een andere manier dan ieder weekend uit te gaan. Op een datingsite kan je er ook voor kiezen om op een aanbod niet in te gaan, tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik denk dat het er aan ligt dat je via zo'n datingsite echt te kennen geeft dat je zwaar op zoek bent. Mijn beeld is dan ook: Mensen op datingsites zijn eenzaam en manisch op zoek naar een relatie...
In de kroeg kan je ervoor kiezen om op iemand af te stappen.. Of je blijft gewoon lekker staan..
Op internet kun je gaan reageren, of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef TGT het volgende:
[..]
In de kroeg kan je ervoor kiezen om op iemand af te stappen.. Of je blijft gewoon lekker staan..
Ik geef alleen aan wat mijn beeld ervan is. Ik ben er niet heilig ervan overtuigd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen op een datingsite zwaaaaaaaaaar op zoek is, het is gewoon een andere manier dan ieder weekend uit te gaan. Op een datingsite kan je er ook voor kiezen om op een aanbod niet in te gaan, toch
echt zielig, deze meningen, sorry
True..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op internet kun je gaan reageren, of niet.
ik vind het bekrompen, ik kan er niet aan doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan wat mijn beeld ervan is. Ik ben er niet heilig ervan overtuigd.
Je kan ook een discussie voeren zonder iemand met een andere mening als zielig te bestempelen.
Uhmmmquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik denk dat het er aan ligt dat je via zo'n datingsite echt te kennen geeft dat je zwaar op zoek bent. Mijn beeld is dan ook: Mensen op datingsites zijn eenzaam en manisch op zoek naar een relatie...
Nou goed ik vind het zielig dat je blijkbaar (ondanks je leeftijd) niet op een volwassen manier kunt discussieren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind het bekrompen, ik kan er niet aan doen![]()
Zo heb ik mijn vriendin ook leren kennenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is ook al bijna een Datingsite, moet je is kijken naar alle fokinteelt die hier rondloopt.
In principe heb je ook wel gelijk. Misschien ligt het aan de benaming ofzo dat ik dat beeld heb. relatieplanet.nl bijv. T ligt er behoorlijk dik bovenop..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Je kan met een datingsite 2 kanten op, net als ik de kroeg: je pleurt een profiel neer en wacht af tot je reacties krijgt (je gaan aan de bar staan hijsen en hoopt dat er een meid op je afkomt) of je gaat actief alle profielen af die je aanspreken en reageert daar op (je loopt alle meiden in de kroeg af en spreekt ze 1 voor 1 aan)
Zie het grote verschil niet.
Als je je op een datingsite, met name als je ervoor moet betalen, aanmeldt dan geef je te kennen dat je op zoek bent. Het is geen drama iemand te leren kennen via het internet, maar daarbij zijn veel mogelijkheden. Ik ken mijn ex van het internet, sprak al wel meer dan een jaar met haar, maar daar had ik toen een paar keer gezellig mee afgesproken, en niet gedate. Pas later sprong de vonk over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op een datingsite zie je toch ook niet elke vrouw/man als partnermateriaal![]()
velen die single zijn, zijn op zoek naar een partner toch, waarom dan zo'n drama ervan maken om dat via het net te doen. Of vind je het cool om aan de maatschappij te bewijzen dat je niet op zoek bent
![]()
Wat ben je opeens hypocriet? Iedereen weet dat vooral de mensen die in het dagelijks leven niet het andere geslacht durven aan te spreken zich bevinden op een datingsite. Dus niet iedereen nee, maar wel veel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen op een datingsite zwaaaaaaaaaar op zoek is, het is gewoon een andere manier dan ieder weekend uit te gaan. Op een datingsite kan je er ook voor kiezen om op een aanbod niet in te gaan, toch
echt zielig, deze meningen, sorry
Thank you for making my pointquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn vriendin ook leren kennen![]()
zielig staat in het woordenboek, en ik zal het gebruiken als een bepaalde mening bij mij zo overkomt, puntquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef TGT het volgende:
[..]
Nou goed ik vind het zielig dat je blijkbaar (ondanks je leeftijd) niet op een volwassen manier kunt discussieren.
Ik moet eerlijk zeggen dat betalen mij ook wat ver gaat!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je je op een datingsite, met name als je ervoor moet betalen, aanmeldt dan geef je te kennen dat je op zoek bent.
[..]
zij geeft haar mening en jij ook. dat mag toch.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef TGT het volgende:
[..]
Nou goed ik vind het zielig dat je blijkbaar (ondanks je leeftijd) niet op een volwassen manier kunt discussieren.
Ik zie één fundamenteel verschil: de durf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Je kan met een datingsite 2 kanten op, net als ik de kroeg: je pleurt een profiel neer en wacht af tot je reacties krijgt (je gaan aan de bar staan hijsen en hoopt dat er een meid op je afkomt) of je gaat actief alle profielen af die je aanspreken en reageert daar op (je loopt alle meiden in de kroeg af en spreekt ze 1 voor 1 aan)
Zie het grote verschil niet.
Ik ga hier niet op door anders zijn we elkaar over en weer aan t afzeiken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zij geeft haar mening en jij ook. dat mag toch.
je zal elkaar toch in het echt moeten zien, als je een relatie wil ... ik veronderstel dat daar ook durf voor nodig is ... vals spelen als je écht een partner zoekt, kan je zuur opbrekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zie één fundamenteel verschil: de durf.
Op internet is de drempel tot reageren enorm laag. Schijt hebben aan iedereen, jezelf wat rooskleuriger voor laten stellen dan het eigenlijk is, etc...in het echt kan dat niet, je kan een blauwtje lopen. Als iemand minder positief reageert op een reactie in iemands profiel loop je niet direct een blauwtje.
Dat klopt wel maar we hadden het eigenlijk over de wanhopigheid van mensen op datingsites..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Op internet is de drempel tot reageren enorm laag. Schijt hebben aan iedereen, jezelf wat rooskleuriger voor laten stellen dan het eigenlijk is, etc...in het echt kan dat niet, je kan een blauwtje lopen. Als iemand minder positief reageert op een reactie in iemands profiel loop je niet direct een blauwtje.
Dat je jezelf rooskleuriger neerzet als dat je bent is natuurlijk enorm dom om te doen, dat komt toch direct uit als je elkaar ontmoet. De drempel is inderdaad een stuk lager maar is dat zo erg danquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een vrouw versieren in de kroeg is ook veel leuker dan op internet natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat betalen mij ook wat ver gaat!
Daar zou IK niet aan beginnen. Aan de andere kant een vrouw versieren in de kroeg kost ook geld![]()
Toch is iemand áltijd anders per internet dan in real life. Ik ook, jij ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je zal elkaar toch in het echt moeten zien, als je een relatie wil ... ik veronderstel dat daar ook durf voor nodig is ... vals spelen als je écht een partner zoekt, kan je zuur opbreken
Ik denk dat dat wel meevalt, heel veel mensen gebruiken het vooral omdat het laagdrempeliger is dan iemand in de kroeg aanspreken. Niet omdat ze zo wanhopig zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar we hadden het eigenlijk over de wanhopigheid van mensen op datingsites..
Ik zal wel een beetje laat komen met mijn reactie, omdat de discussie inmiddels wat ver gevorderd is, maar er is ook nog zoiets als werk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
hier ben ik het echt niet mee eens. Hypocriet ? is over het internet versieren gemakkelijker ? als je het bij een internet-relatie wil houden zeker wel ja, maar anders is het juist hetzelfde voor mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat ben je opeens hypocriet? Iedereen weet dat vooral de mensen die in het dagelijks leven niet het andere geslacht durven aan te spreken zich bevinden op een datingsite. Dus niet iedereen nee, maar wel veel.
Mijn laatste 2 lange relaties heb ik ontmoet in de kroeg. Mensen doen altijd net of kroegen sodom en gomorra zijn, maar de mensen die er komen zijn gewoon dezelfde als in de supermarkt ed hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.
dezelfde intentie, ja, misschien wel ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch is iemand áltijd anders per internet dan in real life. Ik ook, jij ook.
En je moet elkaar ontmoeten, tuurlijk is daar iets durf voor nodig...maar je weet van elkaar dat je al komt met dezelfde intentie, dat maakt het een stuk draaglijker lijkt mij.
Rare vergelijking dit. Een meisje in de kroeg versieren hoeft helemaal niks te kosten. Op die site betaal je bewust vooraf om het contact te leggen. In de kroeg is t contact er al en dan bied je misschien wat aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en over betalende sites gesproken: een meisje versieren in de kroeg kost ook een pak geld, je gaat ze toch wel trakteren zeker.
Je hoeft niet te betalen he. Alleen is het zo wanneer je niet betaald je eigenlijk net zo goed niet op die site hoeft te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:
[..]
Rare vergelijking dit. Een meisje in de kroeg versieren hoeft helemaal niks te kosten. Op die site betaal je bewust vooraf om het contact te leggen. In de kroeg is t contact er al en dan bied je misschien wat aan.
Betalen voor een datingsite of iemand een drankje trakteren...ik zie wel een wezenlijk verschil in wanhoopquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hier ben ik het echt niet mee eens. Hypocriet ? is over het internet versieren gemakkelijker ? als je het bij een internet-relatie wil houden zeker wel ja, maar anders is het juist hetzelfde voor mij.
en over betalende sites gesproken: een meisje versieren in de kroeg kost ook een pak geld, je gaat ze toch wel trakteren zeker.
Ligt er toch ook aan hoe je er mee omgaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen uitgaan koppelen aan een partner vinden. Leuke meisjes een keer zoenen ok, maar een partner vinden doe ik echt niet in de kroeg/discotheek. Je hebt vaak ook niet zoiets als je opleiding/werk, sport, hobbies, vriendenkring, vakantie, buurtbewoners, etc.
In het echt kun je je ook beter voordoen dan dat het is hoor...Zoveel verschil is er niet, op het aanspreken na, de drempel om een mailtje te sturen is kleiner dan iemand irl te spreken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zie het strand niet als uitgaan overigens, maar dat is idd een veel betere plek dan een kroeg. Geen alcohol en geen keiharde muziekquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan hoe je er mee omgaat
En in wat voor tent je uit gaat?
Zit jij nooit ergens waar je een gesprek kan hebben.
Ik kan me alleen al het strand bedenken, dat is toch ook uitgaan?
En daar kan je hele leuke mensen leren kennen
I get it. Ach gewoon op fok! blijven.. Met je fotoboekje kom je ook vast een heel endquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen he. Alleen is het zo wanneer je niet betaald je eigenlijk net zo goed niet op die site hoeft te komen.
Dat zei ik ook al, het enige wezenlijke verschil met Reallife is dat de drempel op internet lager ligt en dat heeft niks te maken met wanhopig zijn of wat dan ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het echt kun je je ook beter voordoen dan dat het is hoor...Zoveel verschil is er niet, op het aanspreken na, de drempel om een mailtje te sturen is kleiner dan iemand irl te spreken.
High five, ik zet me zo af tegen datingsites omdat ik fok! sneaky daarvoor gebruik. 13.000 > posts, allemaal gericht om de vrouwen te versierenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef TGT het volgende:
[..]
I get it. Ach gewoon op fok! blijven.. Met je fotoboekje kom je ook vast een heel end
Ja ik gebruik Fok gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef TGT het volgende:
[..]
I get it. Ach gewoon op fok! blijven.. Met je fotoboekje kom je ook vast een heel end
Nee, mensen zijn wanhopig, omdat ze al jaaaren single zijn en dan hun toevlucht zoeken op datingsites. Daarom.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, het enige wezenlijke verschil met Reallife id dat de drempel op internet lager ligt en dat heeft niks te maken met wanhopig zijn of wat dan ook.
Dus als we Dating.fok.nl in het leven roepen haak je af?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
High five, ik zet me zo af tegen datingsites omdat ik fok! sneaky daarvoor gebruik. 13.000 > posts, allemaal gericht om de vrouwen te versieren
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn wanhopig, omdat ze al jaaaren single zijn en dan hun toevlucht zoeken op datingsites. Daarom.
Wat een onzin. Het is toch juist leuk om iemand te leren kennen die niet in je geeikte patroontje zit. Ik heb ook gewone vrienden leren kennen in de kroeg, maar ook serieuze relaties. En idd ook scharrels. Je klikt gewoon met iemand of niet, dat kan in d ekroeg net zo goed als elders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen uitgaan koppelen aan een partner vinden. Leuke meisjes een keer zoenen ok, maar een partner vinden doe ik echt niet in de kroeg/discotheek. Je hebt vaak ook niet zoiets als je opleiding/werk, sport, hobbies, vriendenkring, vakantie, buurtbewoners, etc.
misschien sta je er gewoon niet bij stil dat sommigen in een situatie zitten dat ze op niet veel plekken komen waar je een partner kan tegenkomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Lang leve mijn stellingen, van een flirtend topic is dit een rellende geworden.
Misschien was je daarom wel interessant afgelopen zondag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat valt echt tegen hoor, WM. Of zouden al die bijna 40.000 posts van mij zo kut zijn geweest.
Ach laat ons ook eens gek doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn wanhopig, omdat ze al jaaaren single zijn en dan hun toevlucht zoeken op datingsites. Daarom.
Ik ben dan de eerste die zich aanmeldt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus als we Dating.fok.nl in het leven roepen haak je af?![]()
En ik was net te laat om je te ontmoetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is toch juist leuk om iemand te leren kennen die niet in je geeikte patroontje zit. Ik heb ook gewone vrienden leren kennen in de kroeg, maar ook serieuze relaties. En idd ook scharrels. Je klikt gewoon met iemand of niet, dat kan in d ekroeg net zo goed als elders.
Mijn huidige vriendje ken ik via fok. Ik zou me niet snel inschrijven bij een datingsite. Net zoals ik iRL nooit echt "op zoek" ben, ben ik dat op internet ook niet. En in beide gevallen kun je onverwacht tegen een heel leuk iemand opbotsen terwijl die intentie er helemaal niet was. Maar op zo'n datingsite heb ik het idee dat je op zoek bent naar een relatie om de relatie en ik wil alleen een relatie beginnen omdat ik de juiste tegenkom, niet omdat ik zo nodig een relatie wil.
Ja hallo mag ik ook eens een keertje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien was je daarom wel interessant afgelopen zondag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |