quote:
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
erop, volgende keer mag jij m openen
OT: Waar hadden we t over.... Owja.. Metro, echt rottig
heel verliefd lijk jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...quote:
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
quote:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?
Blijkbaar ben je toch niet zo goed met je handen Metro anders zou ze daar niet over zeuren in de auto
Verliefdheid zit toch altijd tussen je orenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.
Ik heb geen automaat johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
het maakt een autorit wel spannender jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Maarja, ik tref ze wel altijd weer. van die geestelijk instabiele typejes die bij het minste of geringste al gaan twijfelen
Kijk jij snapt hm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Beach het volgende:
En zij mag de schakelpook beroeren :'0
Jullie bewijzen maar weer dat jullie mannen maar aan 1 dingen denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hm...Ik snap t probleem niet zo. Je bent opgewonden in de auto... ZET HM DAN AAN DE KANT!!!!!!!!! De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het maakt een autorit wel spannender ja![]()
oooh, je kent me zo goed JoeyTquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
En Metro ik denk niet zozeer dat ze twijfelt omdat ze instabiel is maar meer omdat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Klinkt hard maar als ze helemaal weg van je was zou ze het niet willen afkappen om die flutredenen...
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.
dan zal ik me hier maar weer mengen tussen de singles alvast
Single zijn roeleert de pan uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Daarom maak ik ff duidelijk hoe t zit WM! Dat heb ik gewoon over voor de medemens...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef TGT het volgende:
Je hebt ook van die lui die JUIST vasthouden aan de single status.. Wie hier?
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zit
IPV extrapoleren misschien gewoon gevoelens projecteren op anderen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geen, ook niet echt slim.
bovendien, over DAT meisje, sorry dat ik het zeg, maar met dat meisje word je niet oud, dat wordt niet de moeder van je kinderen, en dat weet je zo goed als mij
en nu ben ik effe stil, ik moet naar overste om te overleggen
Ik sta er wel open voor, maar dan moet er wel iets heel speciaals zijn. En dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
Hoi
Ik heb alle actie gemist he.. TC weg, metro weer bijna single...
En ga na t gesprek maar lekker van bil om t goed te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
heeft ze het toch weer voor elkaar dat je er naar toe gaat (zegt de lurker)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
Is dit omdat ze merkte dat ze anders helemaal alleen was of vanwege verliefdheid? Ik hoop die laaste voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |