quote:
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
erop, volgende keer mag jij m openen
OT: Waar hadden we t over.... Owja.. Metro, echt rottig
heel verliefd lijk jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...quote:
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
quote:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?
Blijkbaar ben je toch niet zo goed met je handen Metro anders zou ze daar niet over zeuren in de auto
Verliefdheid zit toch altijd tussen je orenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.
Ik heb geen automaat johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
het maakt een autorit wel spannender jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Maarja, ik tref ze wel altijd weer. van die geestelijk instabiele typejes die bij het minste of geringste al gaan twijfelen
Kijk jij snapt hm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Beach het volgende:
En zij mag de schakelpook beroeren :'0
Jullie bewijzen maar weer dat jullie mannen maar aan 1 dingen denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hm...Ik snap t probleem niet zo. Je bent opgewonden in de auto... ZET HM DAN AAN DE KANT!!!!!!!!! De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het maakt een autorit wel spannender ja![]()
oooh, je kent me zo goed JoeyTquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
En Metro ik denk niet zozeer dat ze twijfelt omdat ze instabiel is maar meer omdat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Klinkt hard maar als ze helemaal weg van je was zou ze het niet willen afkappen om die flutredenen...
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.
dan zal ik me hier maar weer mengen tussen de singles alvast
Single zijn roeleert de pan uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het omgekeerde het geval is bij Metro... Net als zijn vriendinnetje bang om alleen over te blijven...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Daarom maak ik ff duidelijk hoe t zit WM! Dat heb ik gewoon over voor de medemens...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu weet die wel wat jij denkt, we hebben niet alle wijsheid in pacht...
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef TGT het volgende:
Je hebt ook van die lui die JUIST vasthouden aan de single status.. Wie hier?
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ook blijft plakken bij je psychiatrierijpe griet, omdat je ook vreest dat het lang duurt voordat je nog eens verliefd wordt
je moet je eigen gevoelens niet zo extrapoleren op anderen
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog wel zo'n iemand...de vrijheid die ik nu geniet is heerlijk, ben ook veel te druk om een relatie te hebben voor vast.
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
Moeilijke woorden zeg... Tis dat ik op de Uni zit
IPV extrapoleren misschien gewoon gevoelens projecteren op anderen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zocht naar een gemakkelijker woord voor extrapoleren, maar ik vond er geen, ook niet echt slim.
bovendien, over DAT meisje, sorry dat ik het zeg, maar met dat meisje word je niet oud, dat wordt niet de moeder van je kinderen, en dat weet je zo goed als mij
en nu ben ik effe stil, ik moet naar overste om te overleggen
Ik sta er wel open voor, maar dan moet er wel iets heel speciaals zijn. En dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat als je nou een hele leuke meid tegen komt. Hou je dan vast aan die status of ben je er wel open voor?
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
Hoi
Ik heb alle actie gemist he.. TC weg, metro weer bijna single...
En ga na t gesprek maar lekker van bil om t goed te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
heeft ze het toch weer voor elkaar dat je er naar toe gaat (zegt de lurker)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze belde net op dat ze misschien toch wel een beetje overdreven had gereageerd en dat ze me niet kwijt wil enzo en dat het aan haar lag enzo dus ga vanavond maar ff langs
Is dit omdat ze merkte dat ze anders helemaal alleen was of vanwege verliefdheid? Ik hoop die laaste voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bah, goedmaakseks.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef TGT het volgende:
[..]
En ga na t gesprek maar lekker van bil om t goed te maken
... tot jullie weer hervallen in jullie oude gewoontes.quote:
geen idee, hoe kom je daarachterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dit omdat ze merkte dat ze anders helemaal alleen was of vanwege verliefdheid? Ik hoop die laaste voor je.
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.quote:Stelling: Als ik een meisje/jongen tegenkom waar ik echt verliefd op ben zou ik net zo lang wachten op sex totdat zij/hij er klaar voor is dit kan dus maanden duren en vreemdgaan is NIET wachten
Goedmaakseks is de beste seks altijd hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef TommyZ het volgende:
En als je moet kiezen tussen goedmaak- of geen seks?
ik zou wachten ( als meisje dan), maar langer dan een paar maanden moet het echt niet duren, want dan is er toch wel iets mis, denk ik zo ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dit gaat snel zeg. Even in vergadering geweest. Nou ik voorzie dat Metro morgen nog steeds bezet is.
Stelling van JoeyT:
[..]
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.
als ik haar zie:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Goedmaakseks is de beste seks altijd hoor![]()
En metro...ik weet niet hoe je erachter komt, misschien is ze het wel...ik weet het niet. Wat is je gevoel erbij als je haar weer ziet. Positief of negatief?
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dit gaat snel zeg. Even in vergadering geweest. Nou ik voorzie dat Metro morgen nog steeds bezet is.
Stelling van JoeyT:
[..]
Ik zou wachten, maar denk dat bij mij de situatie omgekeerd is. Ik ben nog maagd en aangezien de meeste mannen dat niet zijn.
Ja maar eerst is er niks goed, twijfelt ze aan alles en nog wat en ben jij er niet meer zeker van of je nog wel een relatie hebt. Na een paar uur heeft ze er spijt van en wilt ze je niet kwijt. Is natuurlijk beter voor jou dat ze terugkomt, maar zo kan het natuurlijk niet. Zometeen is dit een terugkerend iets en daar zit je niet op te wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als ik haar zie:
- voel ik me happy
- wil ik van alles gaan doen
als ik haar niet zie:
- mis ik haar
- wil ik bij haar zijn
maarja, dat is van mijn kant![]()
maar ik geloof best dat het wederzijds isde manier waarop ze praat tegen / over me, de manier waarop ze reageert op dingen, ik weet het niet. dat voel je gewoon aan.
Bovendien, als ze me echt niet zag zitten belt ze me net niet op om te vragen of ik nog wel gewoon kom en om te zeggen dat ze er spijt van had lijkt me.
Ik ben inderdaad geboren in 1981. Ik heb er niet bewust voor gekozen om maagd te blijven. Het is nu eenmaal zo dat ik nog maagd ben, maar niet met een achterliggende gedachte of zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?
Duidelijk. Ik heb ook een paar vrienden (wel uit 82 maar ok) die nog maagd zijn. Maar die mannen doen er ook niks voor...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geboren in 1981. Ik heb er niet bewust voor gekozen om maagd te blijven. Het is nu eenmaal zo dat ik nog maagd ben, maar niet met een achterliggende gedachte of zo.
Dat zal ik d'r vanavond ook wel duidelijk zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar eerst is er niks goed, twijfelt ze aan alles en nog wat en ben jij er niet meer zeker van of je nog wel een relatie hebt. Na een paar uur heeft ze er spijt van en wilt ze je niet kwijt. Is natuurlijk beter voor jou dat ze terugkomt, maar zo kan het natuurlijk niet. Zometeen is dit een terugkerend iets en daar zit je niet op te wachten.
Toen ik op mn 17e mn eerste keer seks had, was dat binnen mijn vriendengroep erg snel. Nu zijn slechts enkelen nog maagd, met die zijn 21 of jonger, dus ook niet erg oud ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb ook een paar vrienden (wel uit 82 maar ok) die nog maagd zijn. Maar die mannen doen er ook niks voor...
wie kiest daar nu voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Kies je daarvoor om nog maagd te zijn (ik neem aan dat 1981 je gebdat is)?
Er zijn gelovige mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie kiest daar nu voor, ik was net 21 toen ik ontmaagd ben, misschien omdat de eerste was waarmee ik het wou/kon doen ?
Dus eigenlijk kies je ervoor, want je wachtte totdat je iemand tegenkwam met wie je het wilde doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie kiest daar nu voor, ik was net 21 toen ik ontmaagd ben, misschien omdat de eerste was waarmee ik het wou/kon doen ?
dat is echt zo'n marginaal aantal, waarvan nog eens 99,9 % zich daar uiteindelijk niet aan houdt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Er zijn gelovige mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen.
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kies je ervoor, want je wachtte totdat je iemand tegenkwam met wie je het wilde doen
Ik was btw 25, en zoals ik al zei, eigenlijk heb ik ervoor ook gekozen als ik mezelf in deze post na lees
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaan
er werd voor mij gekozen, ik was er al vroeger klaar voor, de juiste diende zich niet aan. is dus zeker GEEN keuze van mij
Ik deed het met mn eerste lange relatie, toen was ik er ook pas écht aan toe. Al kwam dat misschien meer door de alcohol en spacecake.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, ik had het al met veel meer jongens willen doen, als diezelfde persoon zich had aangeboden toen ik 16 jaar was geweest, had ik het op mijn zestiende gedaan
er werd voor mij gekozen, ik was er al vroeger klaar voor, de juiste diende zich niet aan. is dus zeker GEEN keuze van mij
onzin, jij kiest niets, als er geen mannen in de buurt zijn om een relatie mee te starten en het bed te delen, dan heb jij dat te nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Indirect kies je er ook wel voor denk ik. Ook al ben ik nu nog maagd zou ik niet met zomaar iemand in bed duiken om me te laten ontmaagden. Dus ik kies ervoor om maagd te blijven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietDat is ook een keuze hoor. Je had ook met de eerste de beste die zich aandiende het bed in kunnen duiken, bij de keuze heb je daar overduidelijk niet voor gekozen.
Daar hebben we het niet over. IEDEREEN kan sex hebben. Gewoon met de eerste de beste lelijke hork in bed duiken. Tja dat wil je niet. We hebben het over de keuze: wel of niet maagd blijven. Niet over de keuze of je iemand het waard vindt om mee t bed in te duiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch de keuze overwogen of iemand de juiste was of nietDat is ook een keuze hoor. Je had ook met de eerste de beste die zich aandiende het bed in kunnen duiken, bij de keuze heb je daar overduidelijk niet voor gekozen.
Ik kan er ook voor kiezen om met de eerste de beste in bed te duiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
onzin, jij kiest niets, als er geen mannen in de buurt zijn om een relatie mee te starten en het bed te delen, dan heb jij dat te nemen.
Moest er zich iemand die je aanstaat aandienen, was je al van de grond geweest.
de mannen kiezen voor jou, jij kiest juist niets
Ach, dat zou ik niet direct zo zeggen, al had ik veel meer meisjes willen neuken...het moment diende zich niet aan, te jong...te onervaren...en zij ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik had het al met veel jongens willen doen, dat moest niet per se de ware zijn voor mij. Ik was in mijn jeugd blijkbaar niet aantrekkelijk voor de jongens.
wel dan heb jij geluk, want toen ik jong was bood niemand zich aan, ik had zelf niet de kans om met de eerste de beste in bed te duikenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kan er ook voor kiezen om met de eerste de beste in bed te duiken.
Ik denk niet dat ik van geluk kan spreken. Zoiets moet in je zitten om dat te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan heb jij geluk, want toen ik jong was bood niemand zich aan, ik had zelf niet de kans om met de eerste de beste in bed te duiken
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor single vrouwen is dat erg makkelijk meestal hoor
toch wel, ik voelde me er superonzeker door, al mijn vriendinnen werden nagefloten door jongens en ik niets. Als ik toen had geweten dat één van die jongens me echt wel aantrekkelijk genoeg had gevonden om verder met me te gaan, had ik me echt wel veel beter gevoeld!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van geluk kan spreken. Zoiets moet in je zitten om dat te doen.
Dat is ook niet waar. Ik las laatst de uitkomsten van een studie daarnaar onder studenten van christelijke studentenverenigingen (terug te vinden in de Folia van een aantal weken geleden), en de overgrote meerderheid van die mensen (mét relatie) had geen seks gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is echt zo'n marginaal aantal, waarvan nog eens 99,9 % zich daar uiteindelijk niet aan houdt.
T oog wil ook wat..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.
het was pas na een hele body-restyling, nieuwe coiffure en andere kleding dat ze mij zagen staan. Eigenlijk een echt rotvolk die mannen![]()
![]()
...gelukkig maakt het voor het vrouwvolk niet uit hoe je erbij loopt...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.
het was pas na een hele body-restyling, nieuwe coiffure en andere kleding dat ze mij zagen staan. Eigenlijk een echt rotvolk die mannen![]()
![]()
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Ik las laatst de uitkomsten van een studie daarnaar onder studenten van christelijke studentenverenigingen (terug te vinden in de Folia van een aantal weken geleden), en de overgrote meerderheid van die mensen (mét relatie) had geen seks gehad.
Jij let daar niet op bij een man?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Ik ken zelfs mensen die vonden dat ze maagd moesten blijven, dus hadden altijd anale seksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.
ok, ik beken schuldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:39 schreef TommyZ het volgende:
[..]
...gelukkig maakt het voor het vrouwvolk niet uit hoe je erbij loopt...![]()
dat denk ik ook, lig maar eens samen in bed als je allebei smoorverliefd bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat die christo's dat ff toe gaan geven?? Ze ZEGGEN no sex.. Ze DOEN de paringsdans.
Hoe vaak heb jij gezegd: Damn die is lelijk! maar vast heel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, ik beken schuld, innerlijk is het belangrijkste, maar uiterlijk speelt ook aanzienlijke rol
Het is een studie, lieverd, geen steekproef-onder-3-vrienden, daar is natuurlijk wel rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja, die verhalen ken ik ook, maar uit die studie bleek dat de meeste mensen nog wel aan borsten zaten, maar dat dat dan ook the limit was. En er waren ook nog mensen die bezwaren hadden tegen masturbatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die vonden dat ze maagd moesten blijven, dus hadden altijd anale seks
met het glas tegen de muur zit hij daar, onze nozemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
Huisgenoten van me zijn ook Christelijk, zitten bij een vereniging en hebben al 2 jaar iets met elkaar. Volgens mij neuken ze niet, ik hoor ze althans nooit.
bij temptation island zeggen die venten ook allemaal dat er niets gebeurd isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, die verhalen ken ik ook, maar uit die studie bleek dat de meeste mensen nog wel aan borsten zaten, maar dat dat dan ook the limit was. En er waren ook nog mensen die bezwaren hadden tegen masturbatie.
Hoe dan ook, het was wel boeiend om te lezen.
Och nee, ik heb zelf genoeg te doen op mijn kamer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met het glas tegen de muur zit hij daar, onze nozem
pervert![]()
dat was in mijn studententijd ook zo, en ik zat naast een koppel met een heel gezond seksueel levenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Och nee, ik heb zelf genoeg te doen op mijn kamer.![]()
Maar ik heb een gehorig huis, je hoort de buren wel neuken soms..
Hoe hebben ze dat dan getest?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een studie, lieverd, geen steekproef-onder-3-vrienden, daar is natuurlijk wel rekening mee gehouden.
Het huis naast dat van ons wordt bewoond door moslims.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat was in mijn studententijd ook zo, en ik zat naast een koppel met een heel gezond seksueel leven
*ril*
Nou ja, het was sowieso vrijwillig en anoniem.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bij temptation island zeggen die venten ook allemaal dat er niets gebeurd is![]()
ik zou ook principieel de waarheid niet zeggen moest ik met zo'n studie meedoen
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij gezegd: Damn die is lelijk! maar vast heel aardig.
Ik denk nooit.
Je moet minimaal elkaar aantrekkelijk vinden om iets te beginnen.
En uiterlijk valt altijd als eerste op.
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |