Nergens voor nodig! Beter 1 iemand met ervaring dan geeneen. ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb eigenlijk de laatste tijd (jaren) niet echt een relatieachtig iets gehad. En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zo
En ik ben ook best wel onzeker over dit . Eigenlijk.
Vallen moet je ook leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren hoor.
Dat schept een band.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag hier nu officieel ook zijn ja
![]()
Is dat je openingszin in de kroegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren hoor.
ghehe, nog niet maar ik kan het eens gaan proberenquote:
zou het bij mij ook werken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
ghehe, nog niet maar ik kan het eens gaan proberen
we kunnen het zaterdag proberenquote:
quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja. Zaterdag. Dat wordt nog wat.
Als je single ben, stelt niemand vragen wat je zolaat nog uit bed doetquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo Beach, wat gezellig. Zo om half 3 's nachts.
frans accentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accent, mijn lief lacht er mij nog soms mee uit.
om het te zeggen zoals het was, ik was dik, niet alle franēaises zijn frźle deernes
![]()
edit: is JoeyT hier ergens, omtrent de recente ontwikkelingen in zijn relatie
(en by the way, toen ik nog in frankrijk woonde was frans spreken wel redelijk normaal)
en, hoe zit het nu met je relatie ? of heb ik er overlezen ?quote:
Tja ik weet het niet, misschien dat ik gewoon niet weer teleurgesteld wil worden en daarom wat meer afstand neem (geestelijk)quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Beter afgelopen dan verwacht lijkt me toch? Het lijkt alleen - ondanks dat ze voor je kroop - je niet erg positief bent, waarom niet metro?
Doe ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik kom net thuis, dus ik heb een alibi dat nog wel redelijk klinkt (vind ik dan).
En die stomme afwijking om na uitgaan/bier drinken nog te gaan computeren heb ik nu eenmaal.
Ik ook, zelfs al ben ik nóg zo vd kaart...kom je sochtends weer rare posts tegen van jezelfquote:
want een vrijgezel die gaat pas slapen....quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Beach het volgende:
Als je single ben, stelt niemand vragen wat je zolaat nog uit bed doet![]()
![]()
Een vrijgezelle man kan pas pitten als ie klaar is met wanken..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
want een vrijgezel die gaat pas slapen....
als hij alle sterren heeft gezien.....
Behoorlijk snel dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Een vrijgezelle man kan pas pitten als ie klaar is met wanken..
Nee, nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Wanneer de wanhoop nabij is...zou je dan gaan blind daten?
Waarmee je mij weer ongerust maakt, etcquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs al ben ik nóg zo vd kaart...kom je sochtends weer rare posts tegen van jezelf![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Oeh, er zijn dates gescoord...?
* EviL_AleX gaat dit topic maar weer volgen, en is ook nog steeds single
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg nu al commentaar op hem
Ik snap niet wat ze in hem ziet, ja okey ik snap wel dat hij wel iets in haar ziet maar zij in hem ?!
Hij is zo fout en houd van drank en meisjes en zo.. En zij is juist zo anti-drank en doet niet echt aan jongens. (Nee)
-Blablabla
En we hebben niet eens wat
Het gaat er om wat ik vind. Dus
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Wanneer de wanhoop nabij is...zou je dan gaan blind daten?
Ik ook niet denk ik. Ik heb weleens een semi blinddate gehad. Is niks geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:19 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Nee, nooit...
Ik ga erg graag goed voorbereid te werk
Het dates scoren wil mij maar niet lukken, tot nu toe is echt steeds iemand me voor... Het lijkt wel lotsbestemming!
Het waren juist zijn vriendenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...
Wanhoop was ook lichterlijk overtrokkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij dat ik niet meer omga met 17 jarige meisjes als ik al zie hoe ze roddelen over vriendinnen etc...
Als je ouder bent kun je ook nog een relatie beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Wanhoop?? Dat gevoel krijg je denk ik pas als je 35 bent en nog vrijgezel... Maar ja om dan te gaan blinddaten... Lijkt me echt niks. Ik zou mezelf best kansloos voelen. Plus, dat de kans dat jouw date een kansloos figuur is, best groot is.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het waren juist zijn vriendenMijn vriendinnen zeiden wat een leuke jongen, hij is echt heel lief volgens mij blablabla..
![]()
Precies, het is toch jouw keuze.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg nu al commentaar op hem
Ik snap niet wat ze in hem ziet, ja okey ik snap wel dat hij wel iets in haar ziet maar zij in hem ?!
Hij is zo fout en houd van drank en meisjes en zo.. En zij is juist zo anti-drank en doet niet echt aan jongens. (Nee)
-Blablabla
En we hebben niet eens wat
Het gaat er om wat ik vind. Dus
Ja maar via een blinddate... Lijkt me gewoon niks.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je ouder bent kun je ook nog een relatie beginnen
Toen ik 21 was snapte ik ook niet wat vrienden hadden met 17jarige meisjes...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het waren juist zijn vriendenMijn vriendinnen zeiden wat een leuke jongen, hij is echt heel lief volgens mij blablabla..
![]()
Maryse is 17 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef TGT het volgende:
[..]
17.. Misschien moet je de volgende keer als je in mn fotoboek lurkt wat beter lezen WM..
Oja grapje ik was geen 28quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef TGT het volgende:
[..]
17.. Misschien moet je de volgende keer als je in mn fotoboek lurkt wat beter lezen WM..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |