kijken of het maagdenvlies nog ongeschonden isquote:
zitten gelijk geluidsdempende lakens over de vrouw in elk gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Het huis naast dat van ons wordt bewoond door moslims.
Ik zeg ook niet dat ze mooi hoeven te zijn mop!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.
Ik denk toch dat mensen veel principieel zijn via zo'n enquete dan in het echt. Een foutmarge ok...maar die corrigeert niet de uitkomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.
Mwa. Waarom zou je daar over liegen als niemand daar achter kan komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk toch dat mensen veel principieel zijn via zo'n enquete dan in het echt. Een foutmarge ok...maar die corrigeert niet de uitkomst.
Mwa, ik denk dat je, als je eenmaal alles meegemaakt hebt, niet zomaar meer geen seks wil hebben, maar op het moment dat je allebei maagd bent, allebei weet dat je geen seks wil en dat ook van de ander weet, moet je vast wel de discipline kunnen hebben om niet met je handen aan plekken te gaan zitten waar ze niet thuishoren tijdens het zoenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef nozem het volgende:
Hoe ze dat volhouden, die Christenen, het is mij een raadsel. Geen seks hebben stelt niet zo gek veel voor als je vrijgezel bent, maar als je iets met een lekker ding hebt en je zoent en streelt, je slaapt naast haar en je ziet haar zonder kleding..
Ik zou me niet in kunnen houden, maar ik ben dan ook niet in 'den Here'. Misschien wordt het dan makkelijker, met supervisie van God himself.
Ja kijk daar heb je het al. En die foutcorrectie zuigen ze uit hun duim en klaar daar heb je je no-representatieve onderzoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
AFAIK via schriftelijk enquetes. Maar goed, ik ga dr van uit dat die wel incl foutcorrectie en zo zijn.
Uit onderzoek is gebleken dat minimaal 50% van de ondervraagde 1 of meerder antwoorden niet geheel naar waarheid invuld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja kijk daar heb je het al. En die foutcorrectie zuigen ze uit hun duim en klaar daar heb je je no-representatieve onderzoek.
Ik kijk uit principe nooit hoger dan de 1 meter 30, de borsten red ik dus net met geluk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
gelijk maar een vraag voor de dames / heren die zich vaak in uitgaansgelegenheden bevinden:
waar let je als eerste op, waar kijk je als eerste naar bij iemand. kijken de mannen bv eerst naar de borsten en daarna pas naar het koppie en waar kijken de vrouwen eerst naar?
ben ik toch wel benieuwd naar.
Sporten kan dat al scheuren.. Mannen hebben geen maagdenvlies...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kijken of het maagdenvlies nog ongeschonden is![]()
Ik kijk niet naar vrouwen in uitgaansgelegenheden, want ik ga meestal in Enschede uit waar:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
gelijk maar een vraag voor de dames / heren die zich vaak in uitgaansgelegenheden bevinden:
waar let je als eerste op, waar kijk je als eerste naar bij iemand. kijken de mannen bv eerst naar de borsten en daarna pas naar het koppie en waar kijken de vrouwen eerst naar?
Daarom de meetingsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar vrouwen in uitgaansgelegenheden, want ik ga meestal in Enschede uit waar:
a) Geen vrouwen zijn
b) De vrouwen die er zijn zo debiel verwaand zijn dat zelfs Brad Pitt nog niet goed genoeg zou zijn.
Ik kijk dus niet, ik ga gewoon veel zuipen zodat ik niet gefrustreerd wordt omdat het toch onmogelijk is om vrouwen te versieren hier.
Ja, gelukkig ga ik nooit naar meetings. En probeer ik Enschede niet uit te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom de meetings![]()
Ga dan ook naar een leuke stad!
Jij bent Franse toch? Dat zou voor mij al reden genoeg geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel dan begaf ik me niet in de juiste kringen, want ik werd door geen enkele jongen verleid. en ik liep eigenlijk wel achter hen.
het was pas na een hele body-restyling, nieuwe coiffure en andere kleding dat ze mij zagen staan. Eigenlijk een echt rotvolk die mannen![]()
![]()
Inderdaad, mooi en aantrekkelijk zijn twee heel verschillende dingen. Worden wel vaak verward met elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja. Het moet geen spook zijn, maar ik heb wel eens een niet zo mooie man heel aantrekkelijk gevonden hoor. Dat heeft dan te maken met uitstraling oid.
Gewoon het geheel. Hoe ze beweegt, ogen, uitstraling, lichaam, figuur. Een dame kan nog zo mooi zijn, als ze (voor mij) niet de juiste uitstraling heeft is het nog niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Metro2005 het volgende:
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent Franse toch? Dat zou voor mij al reden genoeg geweest zijn.
Ok, er zijn grenzen.
En ja, ik heb altijd al een zwak voor Franse dames gehad.
Heb weer een kleine update gedaan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
edit: is JoeyT hier ergens, omtrent de recente ontwikkelingen in zijn relatie
Tja de françaises die ik ontmoet heb waren echtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk juist dat velen afknapten op mijn frans accent, mijn lief lacht er mij nog soms mee uit.
om het te zeggen zoals het was, ik was dik, niet alle françaises zijn frêle deernes
![]()
Hoe komt een mens aan christelijke huisgenoten?quote:
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Thisbe het volgende:
Zo schatjes! Waar gaat het nu over? Brute seks? Heb ik nog spannende dingen gemist?![]()
Vliefd zijn is leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.
Ik haat verliefde mensen.
Dat zijn de ergsten.quote:
Ah zo, je hebt zijn slaapkamer dus al vast kunnen bezichtigen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
Maar ik kreeg al een rondleiding in zijn huis
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ik strontchagerijnig word van mn huisgenoot die een nieuwe vriendin heeft en helemaal verliefd is. En die vriendin kent ie ook nog via mij.
Ik haat verliefde mensen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah zo, je hebt zijn slaapkamer dus al vast kunnen bezichtigen!![]()
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Zelfs op je eigen forum zijn ze irritant
Nou.. Ik heb eigenlijk de laatste tijd (jaren) niet echt een relatieachtig iets gehad. En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En jij 17 en een half toch? What's the problem then?
Kun je hem mooi het initiatief laten nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
En hij heeft echt veeel meer ervaring dan ik volgens mij.. En zo
En ik ben ook best wel onzeker over dit . Eigenlijk.
Ja deed ie ook.. Iets te vol initiatiefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kun je hem mooi het initiatief laten nemen
Veel succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |