abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:23:35 #251
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26907809
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands.
Hoe kom je daar nou weer bij

Waar moet je dan zijn voor een partner???
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26907816
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerd

iedereen zoekt een partner, in de kroeg of het internet ... I do not see the difference
Ik denk dat het er aan ligt dat je via zo'n datingsite echt te kennen geeft dat je zwaar op zoek bent. Mijn beeld is dan ook: Mensen op datingsites zijn eenzaam en manisch op zoek naar een relatie...

In de kroeg kan je ervoor kiezen om op iemand af te stappen.. Of je blijft gewoon lekker staan..
pi_26907885
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef TGT het volgende:

[..]

Ik denk dat het er aan ligt dat je via zo'n datingsite echt te kennen geeft dat je zwaar op zoek bent. Mijn beeld is dan ook: Mensen op datingsites zijn eenzaam en manisch op zoek naar een relatie...

In de kroeg kan je ervoor kiezen om op iemand af te stappen.. Of je blijft gewoon lekker staan..
ik denk niet dat iedereen op een datingsite zwaaaaaaaaaar op zoek is, het is gewoon een andere manier dan ieder weekend uit te gaan. Op een datingsite kan je er ook voor kiezen om op een aanbod niet in te gaan, toch

echt zielig, deze meningen, sorry
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26907904
quote:

[..]

Op internet kun je gaan reageren, of niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26907934
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik denk niet dat iedereen op een datingsite zwaaaaaaaaaar op zoek is, het is gewoon een andere manier dan ieder weekend uit te gaan. Op een datingsite kan je er ook voor kiezen om op een aanbod niet in te gaan, toch

Ik geef alleen aan wat mijn beeld ervan is. Ik ben er niet heilig ervan overtuigd.

Je kan ook een discussie voeren zonder iemand met een andere mening als zielig te bestempelen.
pi_26907942
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op internet kun je gaan reageren, of niet.
True..
pi_26907962
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef TGT het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan wat mijn beeld ervan is. Ik ben er niet heilig ervan overtuigd.

Je kan ook een discussie voeren zonder iemand met een andere mening als zielig te bestempelen.
ik vind het bekrompen, ik kan er niet aan doen
pi_26907969
quote:

[..]

Uhmmm
Ik ben een keer op een datingstite terecht gekomen net als ik op fok terecht ben gekomen.
Je verveeld je is. Je surft wat rond.
Je stuurd paar mailtjes en leerd wat mensen kennen. Zonder romantische bijbedoelingen.
gewoon gezellig net als bij Fok. En dan blijf je hangen.

Ja er zitten meer "trieste" gevallen bi dan op fok. Maar dat % is zeker niet heel erg hoog.
Meeste zijn gewoon nieuwsgierig. Fok is ook al bijna een Datingsite, moet je is kijken naar alle fokinteelt die hier rondloopt.

De wie neukt wie lijstjes in ONZ bijvoorbeeld.j
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:30:36 #259
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26907990
Je kan met een datingsite 2 kanten op, net als ik de kroeg: je pleurt een profiel neer en wacht af tot je reacties krijgt (je gaan aan de bar staan hijsen en hoopt dat er een meid op je afkomt) of je gaat actief alle profielen af die je aanspreken en reageert daar op (je loopt alle meiden in de kroeg af en spreekt ze 1 voor 1 aan)

Zie het grote verschil niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26908006
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik vind het bekrompen, ik kan er niet aan doen
Nou goed ik vind het zielig dat je blijkbaar (ondanks je leeftijd) niet op een volwassen manier kunt discussieren.
pi_26908026
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:

[..]
Fok is ook al bijna een Datingsite, moet je is kijken naar alle fokinteelt die hier rondloopt.
Zo heb ik mijn vriendin ook leren kennen
pi_26908053
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Je kan met een datingsite 2 kanten op, net als ik de kroeg: je pleurt een profiel neer en wacht af tot je reacties krijgt (je gaan aan de bar staan hijsen en hoopt dat er een meid op je afkomt) of je gaat actief alle profielen af die je aanspreken en reageert daar op (je loopt alle meiden in de kroeg af en spreekt ze 1 voor 1 aan)

In principe heb je ook wel gelijk. Misschien ligt het aan de benaming ofzo dat ik dat beeld heb. relatieplanet.nl bijv. T ligt er behoorlijk dik bovenop..
pi_26908059
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

op een datingsite zie je toch ook niet elke vrouw/man als partnermateriaal

velen die single zijn, zijn op zoek naar een partner toch, waarom dan zo'n drama ervan maken om dat via het net te doen . Of vind je het cool om aan de maatschappij te bewijzen dat je niet op zoek bent
Als je je op een datingsite, met name als je ervoor moet betalen, aanmeldt dan geef je te kennen dat je op zoek bent. Het is geen drama iemand te leren kennen via het internet, maar daarbij zijn veel mogelijkheden. Ik ken mijn ex van het internet, sprak al wel meer dan een jaar met haar, maar daar had ik toen een paar keer gezellig mee afgesproken, en niet gedate. Pas later sprong de vonk over.
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Wat ben je opeens hypocriet? Iedereen weet dat vooral de mensen die in het dagelijks leven niet het andere geslacht durven aan te spreken zich bevinden op een datingsite. Dus niet iedereen nee, maar wel veel.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26908061
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn vriendin ook leren kennen
Thank you for making my point
Niks ergs aan trouwens, zo leer je elkaar toch ook kennen.
Je bent in het begin zelfs meer open denk ik, en minder zenuwachtig
pi_26908074
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef TGT het volgende:

[..]

Nou goed ik vind het zielig dat je blijkbaar (ondanks je leeftijd) niet op een volwassen manier kunt discussieren.
zielig staat in het woordenboek, en ik zal het gebruiken als een bepaalde mening bij mij zo overkomt, punt
pi_26908095
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Als je je op een datingsite, met name als je ervoor moet betalen, aanmeldt dan geef je te kennen dat je op zoek bent.
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat betalen mij ook wat ver gaat!
Daar zou IK niet aan beginnen. Aan de andere kant een vrouw versieren in de kroeg kost ook geld
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:35:02 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26908097
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef TGT het volgende:

[..]

zij geeft haar mening en jij ook. dat mag toch.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26908169
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:

Ik zie één fundamenteel verschil: de durf.

Op internet is de drempel tot reageren enorm laag. Schijt hebben aan iedereen, jezelf wat rooskleuriger voor laten stellen dan het eigenlijk is, etc...in het echt kan dat niet, je kan een blauwtje lopen. Als iemand minder positief reageert op een reactie in iemands profiel loop je niet direct een blauwtje.
pi_26908177
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zij geeft haar mening en jij ook. dat mag toch.
Ik ga hier niet op door anders zijn we elkaar over en weer aan t afzeiken.
pi_26908196
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Op internet is de drempel tot reageren enorm laag. Schijt hebben aan iedereen, jezelf wat rooskleuriger voor laten stellen dan het eigenlijk is, etc...in het echt kan dat niet, je kan een blauwtje lopen. Als iemand minder positief reageert op een reactie in iemands profiel loop je niet direct een blauwtje.
je zal elkaar toch in het echt moeten zien, als je een relatie wil ... ik veronderstel dat daar ook durf voor nodig is ... vals spelen als je écht een partner zoekt, kan je zuur opbreken
pi_26908217
quote:

[..]

Dat klopt wel maar we hadden het eigenlijk over de wanhopigheid van mensen op datingsites..
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:39:34 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26908225
quote:

[..]

Dat je jezelf rooskleuriger neerzet als dat je bent is natuurlijk enorm dom om te doen, dat komt toch direct uit als je elkaar ontmoet. De drempel is inderdaad een stuk lager maar is dat zo erg dan
Dat is juist het mooie aan daten via internet.
pi_26908229
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat betalen mij ook wat ver gaat!
Daar zou IK niet aan beginnen. Aan de andere kant een vrouw versieren in de kroeg kost ook geld
Een vrouw versieren in de kroeg is ook veel leuker dan op internet natuurlijk Niet dat ik er veel positieve ervaringen uit heb hoor, 2 mislukte relaties uit de kroeg gekregen.
pi_26908308
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je zal elkaar toch in het echt moeten zien, als je een relatie wil ... ik veronderstel dat daar ook durf voor nodig is ... vals spelen als je écht een partner zoekt, kan je zuur opbreken
Toch is iemand áltijd anders per internet dan in real life. Ik ook, jij ook.

En je moet elkaar ontmoeten, tuurlijk is daar iets durf voor nodig...maar je weet van elkaar dat je al komt met dezelfde intentie, dat maakt het een stuk draaglijker lijkt mij.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:42:26 #275
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26908310
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef TGT het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar we hadden het eigenlijk over de wanhopigheid van mensen op datingsites..
Ik denk dat dat wel meevalt, heel veel mensen gebruiken het vooral omdat het laagdrempeliger is dan iemand in de kroeg aanspreken. Niet omdat ze zo wanhopig zijn.
pi_26908316
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nouja, maken we het anders dan:

Wie zou er eventueel gebruik maken van een datingsite?

Het lijkt me wel grappig, zou het niet doen...volgens mij is 99% daar kansloos en die 1 % wordt belaagd door al die kansloze mannen dat ze een leuke snotneus (ik) er niet uit kunnen pikken
Ik zal wel een beetje laat komen met mijn reactie, omdat de discussie inmiddels wat ver gevorderd is, maar er is ook nog zoiets als werk.

Ik zou gebruik maken van een datingsite. Heb ik in het verleden ook gedaan. Volgens mij sta ik misschien op een enkele site nog wel geregistreerd. Betalen ga ik er niet voor, dus bij de meeste sites kan je dan bijna niks behalve wat profielen bekijken, maar daar houd het dan ook mee op.

Ik ben nu eenmaal niet iemand die uitgaat. Dus ik vind dit eigenlijk wel een alternatief.
pi_26908366
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:

Wat ben je opeens hypocriet? Iedereen weet dat vooral de mensen die in het dagelijks leven niet het andere geslacht durven aan te spreken zich bevinden op een datingsite. Dus niet iedereen nee, maar wel veel.
hier ben ik het echt niet mee eens. Hypocriet ? is over het internet versieren gemakkelijker ? als je het bij een internet-relatie wil houden zeker wel ja, maar anders is het juist hetzelfde voor mij.

en over betalende sites gesproken: een meisje versieren in de kroeg kost ook een pak geld, je gaat ze toch wel trakteren zeker.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:45:02 #278
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26908381
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.
Mijn laatste 2 lange relaties heb ik ontmoet in de kroeg. Mensen doen altijd net of kroegen sodom en gomorra zijn, maar de mensen die er komen zijn gewoon dezelfde als in de supermarkt ed hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26908390
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen uitgaan koppelen aan een partner vinden. Leuke meisjes een keer zoenen ok, maar een partner vinden doe ik echt niet in de kroeg/discotheek. Je hebt vaak ook niet zoiets als je opleiding/werk, sport, hobbies, vriendenkring, vakantie, buurtbewoners, etc.
pi_26908417
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:42 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Toch is iemand áltijd anders per internet dan in real life. Ik ook, jij ook.

En je moet elkaar ontmoeten, tuurlijk is daar iets durf voor nodig...maar je weet van elkaar dat je al komt met dezelfde intentie, dat maakt het een stuk draaglijker lijkt mij.
dezelfde intentie, ja, misschien wel ja.

maakt in mijn ogen de spanning en de druk VEEL hoger dan gewoon tegen iemand aanbotsen in de kroeg.

we gaan nooit dezelfde mening hebben, dat is duidelijk
pi_26908426
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en over betalende sites gesproken: een meisje versieren in de kroeg kost ook een pak geld, je gaat ze toch wel trakteren zeker.
Rare vergelijking dit. Een meisje in de kroeg versieren hoeft helemaal niks te kosten. Op die site betaal je bewust vooraf om het contact te leggen. In de kroeg is t contact er al en dan bied je misschien wat aan.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:47:09 #282
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26908435
Ik doe niet aan datingsites, als ik een leuke vrouw ontmoet doe ik dat wel via vrienden, collega's etc. Maar echt niet in een kroeg. Alhoewel meer dan de helft van mijn vriendenclub zijn vriendin heeft leren kennen in mijn oude stamkroeg.
For great justice!
pi_26908449
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:

[..]

Rare vergelijking dit. Een meisje in de kroeg versieren hoeft helemaal niks te kosten. Op die site betaal je bewust vooraf om het contact te leggen. In de kroeg is t contact er al en dan bied je misschien wat aan.
Je hoeft niet te betalen he. Alleen is het zo wanneer je niet betaald je eigenlijk net zo goed niet op die site hoeft te komen.
pi_26908520
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hier ben ik het echt niet mee eens. Hypocriet ? is over het internet versieren gemakkelijker ? als je het bij een internet-relatie wil houden zeker wel ja, maar anders is het juist hetzelfde voor mij.

Betalen voor een datingsite of iemand een drankje trakteren...ik zie wel een wezenlijk verschil in wanhoop Over het internet versieren is veel makkelijker. Je kan elkaar al voorstellen zonder je te hoeven schamen of voordat iemand je lichamelijk onderzoekt.

Ik ken Christine ook via het internet...dat ging echter niet om het versieren, het was gewoon gezellig en toen hebben we afgesproken. Sindsdien is er weinig veranderd.
pi_26908542
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen uitgaan koppelen aan een partner vinden. Leuke meisjes een keer zoenen ok, maar een partner vinden doe ik echt niet in de kroeg/discotheek. Je hebt vaak ook niet zoiets als je opleiding/werk, sport, hobbies, vriendenkring, vakantie, buurtbewoners, etc.
Ligt er toch ook aan hoe je er mee omgaat
En in wat voor tent je uit gaat?

Zit jij nooit ergens waar je een gesprek kan hebben.
Ik kan me alleen al het strand bedenken, dat is toch ook uitgaan?
En daar kan je hele leuke mensen leren kennen
pi_26908563
Lang leve mijn stellingen, van een flirtend topic is dit een rellende geworden.
pi_26908591
quote:

[..]

In het echt kun je je ook beter voordoen dan dat het is hoor...Zoveel verschil is er niet, op het aanspreken na, de drempel om een mailtje te sturen is kleiner dan iemand irl te spreken.
pi_26908610
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ligt er toch ook aan hoe je er mee omgaat
En in wat voor tent je uit gaat?

Zit jij nooit ergens waar je een gesprek kan hebben.
Ik kan me alleen al het strand bedenken, dat is toch ook uitgaan?
En daar kan je hele leuke mensen leren kennen
Ik zie het strand niet als uitgaan overigens, maar dat is idd een veel betere plek dan een kroeg. Geen alcohol en geen keiharde muziek
pi_26908639
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te betalen he. Alleen is het zo wanneer je niet betaald je eigenlijk net zo goed niet op die site hoeft te komen.
I get it. Ach gewoon op fok! blijven.. Met je fotoboekje kom je ook vast een heel end
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:54:47 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26908669
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

In het echt kun je je ook beter voordoen dan dat het is hoor...Zoveel verschil is er niet, op het aanspreken na, de drempel om een mailtje te sturen is kleiner dan iemand irl te spreken.
Dat zei ik ook al, het enige wezenlijke verschil met Reallife is dat de drempel op internet lager ligt en dat heeft niks te maken met wanhopig zijn of wat dan ook.
pi_26908670
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef TGT het volgende:

[..]

I get it. Ach gewoon op fok! blijven.. Met je fotoboekje kom je ook vast een heel end
High five, ik zet me zo af tegen datingsites omdat ik fok! sneaky daarvoor gebruik. 13.000 > posts, allemaal gericht om de vrouwen te versieren
pi_26908685
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef TGT het volgende:

[..]

Ja ik gebruik Fok gewoon.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:55:34 #293
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26908696
Dat valt echt tegen hoor, WM. Of zouden al die bijna 40.000 posts van mij zo kut zijn geweest.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26908710
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al, het enige wezenlijke verschil met Reallife id dat de drempel op internet lager ligt en dat heeft niks te maken met wanhopig zijn of wat dan ook.
Nee, mensen zijn wanhopig, omdat ze al jaaaren single zijn en dan hun toevlucht zoeken op datingsites. Daarom.
pi_26908720
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

High five, ik zet me zo af tegen datingsites omdat ik fok! sneaky daarvoor gebruik. 13.000 > posts, allemaal gericht om de vrouwen te versieren
Dus als we Dating.fok.nl in het leven roepen haak je af?
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:56:24 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26908725
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nee, mensen zijn wanhopig, omdat ze al jaaaren single zijn en dan hun toevlucht zoeken op datingsites. Daarom.

Ik denk dat er in de kroeg ook genoeg wanhopig op zoek zijnde mensen zijn hoor
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:56:28 #297
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26908728
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat een onzin. Het is toch juist leuk om iemand te leren kennen die niet in je geeikte patroontje zit. Ik heb ook gewone vrienden leren kennen in de kroeg, maar ook serieuze relaties. En idd ook scharrels. Je klikt gewoon met iemand of niet, dat kan in d ekroeg net zo goed als elders.

Mijn huidige vriendje ken ik via fok. Ik zou me niet snel inschrijven bij een datingsite. Net zoals ik iRL nooit echt "op zoek" ben, ben ik dat op internet ook niet. En in beide gevallen kun je onverwacht tegen een heel leuk iemand opbotsen terwijl die intentie er helemaal niet was. Maar op zo'n datingsite heb ik het idee dat je op zoek bent naar een relatie om de relatie en ik wil alleen een relatie beginnen omdat ik de juiste tegenkom, niet omdat ik zo nodig een relatie wil.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26908731
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Lang leve mijn stellingen, van een flirtend topic is dit een rellende geworden.
misschien sta je er gewoon niet bij stil dat sommigen in een situatie zitten dat ze op niet veel plekken komen waar je een partner kan tegenkomen

je werkt van 08.00 tot 22.00, of je hebt al kinderen en je moet daar dus het hele weekend voor thuis zijn. Je zit gewoon niet graag in de kroeg of uitgaansplekken.

om het profiel maar op een persoon te houden die het in het echte leven niet 'durft' of 'zou kunnen', vind ik echt bekrompen.
pi_26908737
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat valt echt tegen hoor, WM. Of zouden al die bijna 40.000 posts van mij zo kut zijn geweest.
Misschien was je daarom wel interessant afgelopen zondag?
pi_26908755
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ach laat ons ook eens gek doen.
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:56 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dus als we Dating.fok.nl in het leven roepen haak je af?
Ik ben dan de eerste die zich aanmeldt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')