Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van jequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:34 schreef petitlapin het volgende:
noemen jullie daten via internet een blind date ? zo ja, dat zie ik me best doen, ja, moest ik ooit terug single vallen ( wat ik uiteraard niet hoop)
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afsprekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van je![]()
Dat moet ik eens een keer proberen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
Och, blind dates zijn soms best leuk hoor, je moet alleen geen verwachtingen hebben en gewoon gaan met het idee alleen een biertje te drinken en als het gezellig is zie je wel hoe de avond loopt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:34 schreef petitlapin het volgende:
noemen jullie daten via internet een blind date ? zo ja, dat zie ik me best doen, ja, moest ik ooit terug single vallen ( wat ik uiteraard niet hoop)
Ik werk op een afdeling magazines en hier heb je ook regionale magazines zoals de NL 20. Hierin kan je je opgeven voor een blind date, zonder dus enige kennis van de ander what so ever. Vandaar ook mijn vraag, ik las een mislukte blind date en dacht echt...dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
dat is pas eens een manier om een date te regelen, heel het telefoonboek aflopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blind date is toch iets wat vrienden voor je regelen? Of is het meer het idee van ik pik een nummer uit het telefoonboek en laat ik daar maar wat mee afspreken
mijn uiterlijk zou nochtans eens vet kunnen tegenvallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen als een blind date, als je nog niks van elkaar afweet voordat je afspreekt (via een site ofzo). Als wij beiden single zouden zijn en we zouden een keer afspreken Petitapin...dan zou ik toch niet echt als een blind date beschouwen. Ik weet immers al veel dingen van je![]()
Onzin...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn uiterlijk zou nochtans eens vet kunnen tegenvallen![]()
Ahum fotoboek aanmaken..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
quote:Onzin...
Mannen nemen altijd een zak mee voor de zekerheid...
Misschien ben je eerder iets te oud voor mequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....quote:
shit, daarom zijn vrouwen zo veel moeilijker het bed in te krijgen, wij hebben altijd maar een veel te kleine handtas mee ... het mysterie ontrafeld, alle dames, neem een grote aldizak mee als je datequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onzin...
Mannen nemen altijd een zak mee voor de zekerheid...
En jij hebt toch je vriendin via een datingsite ontmoet? Dat was 1 van de redenen van mijn stelling, niet zo van de domme houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
blind dates, ik weet het niet. kan je net zo goed in de kroeg iemand aanspreken die totaal niet kentbeetje hetzelfde idee.
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had gewetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ben je eerder iets te oud voor meMaar goed, het was een voorbeeld, al ben je wel zo'n intrigerend persoon dat ik benieuwd ben hoe je in het echt bent. Jammer dat je niet op de meeting komt.
nadat je besloten hebt dat het uiterlijk er mee door kan natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....
Waarom heb je die alditas nodig als je toch al een zak over je heen hebt...?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
shit, daarom zijn vrouwen zo veel moeilijker het bed in te krijgen, wij hebben altijd maar een veel te kleine handtas mee ... het mysterie ontrafeld, alle dames, neem een grote aldizak mee als je date![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had geweten![]()
Kut Weird Mickey loopt hier alle vrouwen te snatchen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent idd een veel te jonge snotneus voor mij, moest ik jonger geweest zijn echter, wie had geweten![]()
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd wordquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom heb je die alditas nodig als je toch al een zak over je heen hebt...?
Mij zie je dan al niet meer hoor
via een datingsite is het toch niet echt een blinddate, je kent elkaar in elk geval al een klein beetje en je weet meestal al hoe de ander eruit ziet (foto's enzo)quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En jij hebt toch je vriendin via een datingsite ontmoet? Dat was 1 van de redenen van mijn stelling, niet zo van de domme houden
Welnee joh, tieten willen we zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goh, iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken ....
mijn leeftijd is een goed bewaard geheim, en dat wens ik zo te houdenquote:
59 dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn leeftijd is een goed bewaard geheim, en dat wens ik zo te houden![]()
net als je uiterlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Voel ik hier een prille liefde ontstaan???quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd word![]()
doe er iets meer dan 30 af, en je bent er bijna, en meer zeg ik nietquote:
Ik schat je iets ouder dan ik... Jaar of 27/28?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
27quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
doe er iets meer dan 30 af, en je bent er bijna, en meer zeg ik niet![]()
shit, en dan post ik opeens wel een ruwe schatting van mijn leeftijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
net als je uiterlijk![]()
mysterieuze vrouwen![]()
dan ben je nog steeds mysterieus hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
shit, en dan post ik opeens wel een ruwe schatting van mijn leeftijd![]()
Jonge snotneuzen zijn leuk hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd wordquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik schat je iets ouder dan ik... Jaar of 27/28?
dat kan ik werkelijk nooit gepost hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jonge snotneuzen zijn leuk hoorTrouwens had je al een keer gepost dat je iets van 30 was, daar baseerde ik het op.
Nu begint het geslijm een beetje eng te worden klein konijn...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon te slim voor mij JoeyT, ik erken mijn meerdere als ik ermee geconfronteerd word![]()
en nu ontopic, singles![]()
Nouja, maken we het anders dan:quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
via een datingsite is het toch niet echt een blinddate, je kent elkaar in elk geval al een klein beetje en je weet meestal al hoe de ander eruit ziet (foto's enzo)
nee, want dan krijgt Copycat weer medelijden met jou, en ben ik de slechtequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu begint het geslijm een beetje eng te worden klein konijn...
Svp noem me vriendinnetje ff een psychobitch zodat ik weer ff met beide benen op de grond sta![]()
Ik ben aan mijn 3e relatie bezig die ik via een datingsite heb verkregen dus ja ik maak er gebruik vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, maken we het anders dan:
Wie zou er eventueel gebruik maken van een datingsite?
Het lijkt me wel grappig, zou het niet doen...volgens mij is 99% daar kansloos en die 1 % wordt belaagd door al die kansloze mannen dat ze een leuke snotneus (ik) er niet uit kunnen pikken
Volgens mij ben je nu Metro aan t beledigen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het lijkt me wel grappig, zou het niet doen...volgens mij is 99% daar kansloos en die 1 % wordt belaagd door al die kansloze mannen dat ze een leuke snotneus (ik) er niet uit kunnen pikken
Maar het is toch zo belachelijk geforceerd en wanhopig? Dat is echt het gevoel wat ik erbij heb...is dat waar of kan je mn beeld veranderen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn 3e relatie bezig die ik via een datingsite heb verkregen dus ja ik maak er gebruik van
overigens ook nog wat gewone vriendinnen overgehouden aan datingsites en dat is ook wel weer eens leuk
heel veel niet-kansloze mensen maken tegenwoordig ook gebruik van datingsites hoor, ik ken echt veel mensen die elkaar via het i-net hebben leren kennen, ik vind er niets verkeerds aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu Metro aan t beledigen...
geforceerd en wanhopig? nee waarom. Het is gewoon een methode om mensen aan te kunnen spreken of te leren kennen via internet. En natuurlijk zitten er wel wat kansloze figuren tussen (ik bv) maar over het algemeen valt het wel mee en zijn het vooral mensen die gewoon weinig in gelegenheden komen waar ze mensen van het andere geslacht kunnen ontmoeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar het is toch zo belachelijk geforceerd en wanhopig? Dat is echt het gevoel wat ik erbij heb...is dat waar of kan je mn beeld veranderen?
Ik krijg vriendinnen en vrienden uit mn normale sociale leven. Ik zou mezelf ook niet relaxed vinden als mensen vroegen: "Hoe kennen jullie elkaar?"
...van een datingsite
ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.
Ik geef alleen ff aan dat metro daar wel op zit (op een nogal drama manier)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, ik beledig helemaal niemand, ik post alleen mn ongenuanceerde beeld van datingsites die veel mensen met mij delen.
Ik ken je natuurlijk niet echt, maar ik vind je niet kansloos hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
geforceerd en wanhopig? nee waarom. Het is gewoon een methode om mensen aan te kunnen spreken of te leren kennen via internet. En natuurlijk zitten er wel wat kansloze figuren tussen (ik bv) maar over het algemeen valt het wel mee en zijn het vooral mensen die gewoon weinig in gelegenheden komen waar ze mensen van het andere geslacht kunnen ontmoeten.
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind jongens die in de kroeg kansloos aan een griet beginnen hangen écht even kansloos en éven geforceerd
iedereen zoekt een partner, in de kroeg of het internet ... I do not see the difference
op een datingsite zie je toch ook niet elke vrouw/man als partnermateriaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
In de kroeg is weer het andere uiterste, overigens zoeken mensen daar vaak geen partners maar 1 night stands. Al vind ik het wel meer moed nodig hebben om mensen in de kroeg aan te spreken dan dat anoniem op internet te doen.
Vooral het geforceerd zoéken naar een partner spreekt me niet aan, als ik in de kroeg een leuk meisje tegenkom...dan kan het ook gewoon gezellig zijn. Ik zie niet elke vrouw als partnermateriaal, dan zou het leven wel erg vermoeiend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |