tevreden?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:19 schreef Houniet het volgende:
dan lijkt het er tenminste nog een beetje op
tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doe je mensjes die er nog zijn. tot morgen en maak er een mooie avond van
rukkk voor jou ja, ik ben etenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:37 schreef Public_NME het volgende:
Ik zit hier nog, moet nog ong. 1,5 uur ... rukkkk!
Omdat snellejelle niet weet hoe het werktquote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom staat de OP ergens halverwege het topic ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:13 schreef tha_dus het volgende:
zozo netjes!!! einde in zicht...
btw ik wil ook in die beginlijst....!!!!!
tha_dus loopt stage bij TNO Delft en doet daar een marktcampagne, en een haalbaarheidsonderzoek naar ijsballetjes.
Haha iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:14 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat degene die deel 31 opent het wel goed doet
Verbetert maar van makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:17 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha idd![]()
Mag ook direct zn maatje erbij zetten:
Burn loopt stage bij TNO Delft en verbeterd daar de IDT-Lichtmethode
pc's nogal zeg. 1 voor Fok! en 1 voor de stage?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:28 schreef Burn het volgende:
[..]
Jah prima..eigen kamer..eigen pc`s..snel internet
Haha idd..staan er 2 naast me..wel jammer dak maar 1 beeldscherm/toetsenboard/en muis hebquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:29 schreef Megter het volgende:
[..]
pc's nogal zeg. 1 voor Fok! en 1 voor de stage?
Trustequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:33 schreef Fisher het volgende:
Morge allemaal
Wat is het toch fijn een nacht niet slapen en dan hier zitten![]()
![]()
hehe, jah is een idee idd.. en ik wou nog wel echt gaan werken vandaagquote:
Altijd weer ff lekker he?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:34 schreef LtdDan het volgende:
Goedemorgen deze morgen, we zijn er weer....
Heerlijk weer dat eerste bakje automatenkoffie van de dag![]()
Smoesjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, jah is een idee idd.. en ik wou nog wel echt gaan werken vandaag
't is idd stil, zou iedereen nog slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:38 schreef Megter het volgende:
't Is nog niet zo druk hier!
zegt de expertquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:39 schreef Burn het volgende:
Het is inderdaad nog aan de rustige kant. Maar het komt nog wel, in de loop van de dag!
Ik vrees het ergste iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:39 schreef Burn het volgende:
Het is inderdaad nog aan de rustige kant. Maar het komt nog wel, in de loop van de dag!
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
Hoiiiiii! Iedereen weer zin in een lekker dagje stage!
![]()
morge, lees mijn 1ste post van vandaag en je weet 't meteenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
Hoiiiiii! Iedereen weer zin in een lekker dagje stage!
![]()
hehe, ik zit hier al vanaf deel 3 en vind 't verdacht rustig al loopt het nu wel volquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..de ervaringen van gisteren vertellen mij dat![]()
![]()
Heb je er zo'n zin in ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ben er ook weer... Lekker geslapen iedereen??? ikke wel hoor, heerlijk
we gaan er weer tegenaan vandaag
BEGIN NIET OVER LEKKER GESLAPENquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ben er ook weer... Lekker geslapen iedereen??? ikke wel hoor, heerlijk
we gaan er weer tegenaan vandaag
Vind het niet erg hoor, beetje installeren en kutten op school en eerder naar huisquote:
Haha..en nu is het al bijna niet meer bij te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik zit hier al vanaf deel 3 en vind 't verdacht rustig al loopt het nu wel vol
lambalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag maar een halve dag stage oftewel tot en met 12 uur, daarna moet ik naar school voor een project herkansing
Nou ik heb genoeg te doen en zit weer heerlijk fris en fruitig achter mijn bureauquote:
Als je dit al erg vindt...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:44 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..en nu is het al bijna niet meer bij te houden![]()
![]()
Ik ontbijt niet thuis, eigenlijk eet ik pas om 12 uurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Ontbijten jullie ook op stage?? of doe je dat al thuis??
Ik zit hier ff te ontbijten - scheelt 's morgens met opstaan weer een aantal minuten...
dat doe ik onderweg in de auto!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Ik zit hier ff te ontbijten - scheelt 's morgens met opstaan weer een aantal minuten...
niets gewent die nieuwe van tegenwoordigquote:
Ontbijten doe ik gewoon thuis hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Lekker Fok!ken zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg te doen en zit weer heerlijk fris en fruitig achter mijn bureau![]()
Goeie morguh,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
BEGIN NIET OVER LEKKER GESLAPEN![]()
morge trouwens vrouwke van me
Post 's wat inhoudelijk danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Burn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit erg vind he!![]()
Zit hier niet voor niets!!!
ik heb niet geslapen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Goeie morguh,.
niet lekker geslapen??? had je ook mij moeten komen liggen
Fokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op de planning? Bij mij Fokken, Msnen, lunchen, fokken en msnen![]()
Onderzoek afronden, scriptie zover mogelijk afronden en Fok!kenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op de planning? Bij mij Fokken, Msnen, lunchen, fokken en msnen![]()
Fok!en , Koffie drinken, Stageverslag, Fokken, Naar schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen...![]()
hmm, dat is dus iets voor vannacht lijkt me![]()
![]()
Inhoudelijk zei ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Burn het volgende:
Poging1) Stagewerkplan komt nu uit de printer rollen!
Poging2) Onderweg in de auto weinig tot geen lekkere vrouwen gezien!
Poging3) Stagecoordinator is lekker in het andere gebrouw (Y)
Poging 3quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Burn het volgende:
Poging1) Stagewerkplan komt nu uit de printer rollen!
Poging2) Onderweg in de auto weinig tot geen lekkere vrouwen gezien!
Poging3) Stagecoordinator is lekker in het andere gebrouw (Y)
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
Één goedemorgen
och 1 nachtje zonder moet nog wel te doen zijnquote:
GODVERDOMME, waarom begint iedereen over slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie allemaal lekker geslapen, lieve medestagiairs?
heerlijk.. alleen te kortquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie allemaal lekker geslapen, lieve medestagiairs?
K vond het geen slechte pogingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:49 schreef Megter het volgende:
[..]
Inhoudelijk zei ik
En die msn smiley's werken niet
Ik zal nog eens een keer interesse tonenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
GODVERDOMME, waarom begint iedereen over slapen
hehehe, vandaag nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer interesse tonen
Je voldoet niet aan de toelatingseisen, ik zal je uit de OP moeten halen.quote:
sst, rustig. Als jij denkt dat 1 nachtje zonder slapen (bij mij) vol te houden is, nou......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
GODVERDOMME, waarom begint iedereen over slapen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sst, rustig. Als jij denkt dat 1 nachtje zonder slapen (bij mij) vol te houden is, nou......
Ga gerust je gang hahaha![]()
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sst, rustig. Als jij denkt dat 1 nachtje zonder slapen (bij mij) vol te houden is, nou......
Behssttt..!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan de toelatingseisen, ik zal je uit de OP moeten halen.
Mag ik het ook proberen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavond![]()
Goesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavond![]()
Maar niemand staat in de OP van dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan de toelatingseisen, ik zal je uit de OP moeten halen.
ho, ho, ho.. ik ga alleen bij m'n vrouw slapen is toch niets bijzondersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Een pyama-party bij Tijgerwilie??
Wie praat me bij?
Theequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef Dos37 het volgende:
ik zit ook weer op stage
aan een bakkie thee
Er is er 1 wakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar niemand staat in de OP van dit topic
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar niemand staat in de OP van dit topic
Je vrouw slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ho, ho, ho.. ik ga alleen bij m'n vrouw slapen is toch niets bijzonders
We maken er meteen een complete orgie van !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Kunnen die kinders misschien ook 's komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee vind ik ook, maar even ter info, je vrouw woont niet in GOES....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Komt omdat ik maar tot 12 uur hoef vandaag, nog maar 3 uurtjes te gaanquote:
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Thee
Koffie is de levensdrank van een stagiaire![]()
Mijn topic wat doen julliequote:
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef jakoko het volgende:
[..]
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.![]()
oke toch wel achterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee vind ik ook, maar even ter info, je vrouw woont niet in GOES....
So ? dat is hier ook zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef jakoko het volgende:
[..]
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.![]()
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Iedereenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komen
Mijn topic wat doen julliequote:
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komenquote:
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Ik meld mezelf alvastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
Wat een discriminatie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
je bent al op de juiste plaatsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
Hey, ik weet nog een matige grap over een stage-topic ?quote:
blont hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat snellejelle niet weet hoe het werkt![]()
Dat vraag je iedere dagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar staat de postaantallen van gister ?
waar in goes, ik zit op de gemeentequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
I know heb ze al gevonden maar ze staan er nog nietquote:
Haha, maar hier kan je er 2 weken niet meer van slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
So ? dat is hier ook zo![]()
Blijf je tenminste wakker van![]()
Ik eis dat je je post edit want dat heb ik al gedaanquote:
Emergisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waar in goes, ik zit op de gemeente
owjah dat was het, je loopt stage in goes..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waar in goes, ik zit op de gemeente
Ik weet het antwoord, maar ga het je niet vertellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah dat was het, je loopt stage in goes..
waar moet ik dan vanavond naar toe??
Misschien moet je je werkzaamheden dan wat meer verspreiden zodat je nu normaal werkt maar aan het einde van je stage ook normaal kan werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef jakoko het volgende:
[..]
Haha, maar hier kan je er 2 weken niet meer van slapenEn ik heb nog genoeg tijd om even rustig aan te doen. Die koffie heb ik nog hard genoeg nodig tegen het eind van mijn stage
![]()
het lijkt op Heineken met zandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah dat was het, je loopt stage in goes..
waar moet ik dan vanavond naar toe??
ik zou het ook aan niemand aanbevelen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahha zou niet met je willen ruilen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik eis dat je je post edit want dat heb ik al gedaan
Doe mij maar gewoon een biertje zonder zandquote:
geen raadsels vandaag hè.. das helemaal niet te doen nuquote:
nee hoor, ik ben juist al vroeg op 't topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef R-Alph het volgende:
Is iedereen vandaag later op stage?
Hij wil jou aan het werk hebben zodat jij er niet achter kan komen dat hij op Fok! zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
Ik ga wat doen mensen! Bovendien loopt mijn stagebegeleider rond te lopen hier :|
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdrachtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahha, wat zijn jullie creatief vanmorgen![]()
zeker dat is goed nieuwsquote:
ja vastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ik heb al wat gedaan aan mijn verslagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ja, echt. Ik wil dat er vanmiddag iets ligt. Anders gaat het veel teveel opvallen dat ik niets doequote:
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je je werkzaamheden dan wat meer verspreiden zodat je nu normaal werkt maar aan het einde van je stage ook normaal kan werken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef jakoko het volgende:
[..]
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....![]()
nog 6 uur 16 minutenquote:
Ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
wie heeft vandaag ook het idee om eens echt wat te gaan doen?
Ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
dat is ook het nut van die planning, je bent ff bezig en je past hem daarna iedere dag aan omdat je constant op Fok! zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]planning maken is geen goed idee, die maak je alleen maar om je er vervolgens NIET aan te houden
![]()
Goh dus ik ben niet de enige die dat probleem heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is ook het nut van die planning, je bent ff bezig en je past hem daarna iedere dag aan omdat je constant op Fok! zit
ga nou geen gekke dingen zeggen hèquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!quote:
Ik heb gedroomd over een brunnette, waarschijnlijk dat jij dat was de liefde van mijn levenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Ik heb heeeerlijk geslapen! en jullie?
Ik ook, beetje kort. Maar komt wel goed..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Nee... ik ben verkouden. Dus nu op n lager pitje dan normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Waarom niet ? te gespannen ? moet ik langskomen voor een massage ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
allemaal lekker geslapen? ik niet
als je 't maar verteld voor vanavond werkzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer even lekker werken, en jongens denk er maar over na wat het kan zijn heineken + zand
Mwa, was koud in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Morge goddess jij ookal te vroeg vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jij was hier gisteren niet, af koest in je mand !quote:
Dat zei ik toch net?? Zand-Kasteel-Bierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer even lekker werken, en jongens denk er maar over na wat het kan zijn heineken + zand
Een zandkasteel van bierkrattenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik zie het al voor me, hier is de planning,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Neejquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
komt me bekent voor die planningquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:19 schreef jakoko het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hier is de planning,
Ma: planning maken 2 uur
fokken onder werktijd 6 uur
Di planning uitwerken 1 uur
fokken onder werktijd 7 uur
Wo
fokken 8 uur
enz.
En er dan ook nog mee afstuderen, dat zou wel leuk zijn,![]()
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag stappen! Zaterdag ook nog ff shoppen, en maandag lekker de hele dag chillen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tha_dus het volgende:
Tis alweer bijna WO..dat is de helft vd week..dus + gezien bijna weekend..wat gaan jullie doen?
Ik ga vrijdag bakkie doen bij vrienden, zat werken(dan wel echt werken) en stappen naar...??
zondag..ff shoppen in Den Haag of Rotterdam!
Hij heeft geld teveelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag stappen! Zaterdag ook nog ff shoppen, en maandag lekker de hele dag chillen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je 't maar verteld voor vanavond werkze![]()
![]()
Wat gemeenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk, schat.... niet te veel met die andere flirten he anders blijft mijn bed leeg. Zijn er genoeg die in jou plaats willen
![]()
Ik ga zaterdag werken, en zondagavond stappen. Er is een feest in chaos in zoetermeer, dat ga ik eens even checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag stappen! Zaterdag ook nog ff shoppen, en maandag lekker de hele dag chillen!
als dat waar is dan richt ik nu de stichting op help koen aan bierquote:
Ik hoef ook niet meer hoor, ik heb nu een hele lieve brunettequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk, schat.... niet te veel met die andere flirten he anders blijft mijn bed leeg. Zijn er genoeg die in jou plaats willen
![]()
*meldtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
En de SHJDZD (Stichting Help Jitse De Zomer Door)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
als dat waar is dan richt ik nu de stichting op help koen aan bierwaar zij dus gaarne mag doneren..
ik ben toch altijd erg braaf???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie dat jij Bedrijfskundige Informatica studeert......... Is dat een beetje een leuke opleiding met leuke vakken ?? wil het namelijk misschien ook gaan doen na mijn MBOquote:
sounds good..zo was me afgelopen weekend ook, maar kan je nog een btje stappen dan in middelburg (daar woon je toch?/profiel)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
duidelijk te zien dat dat naast emergis ligt hahahhaquote:
Ik vind het heel wat beter dan TI, dat heb ik hier voor gedaan. Tis iig geen programmeren meer, maar meer onderzoekjes doen en verslagen schrijven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie dat jij Bedrijfskundige Informatica studeert......... Is dat een beetje een leuke opleiding met leuke vakken ?? wil het namelijk misschien ook gaan doen na mijn MBO
Hej, jij was aan het werkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
duidelijk te zien dat dat naast emergis ligt hahahha
* Leeft met je meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan veel te snel voor mijn gammele lichaam. Mijn zus moest om 4 uur opstaan en ze had mij dus ook wakker gemaakt en kon niet meer slapenMOE
programmerenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat beter dan TI, dat heb ik hier voor gedaan. Tis iig geen programmeren meer, maar meer onderzoekjes doen en verslagen schrijven...
Mwa middelburg is niet echt druk, maar we gaan altijd met een redelijk grote groep stappen, dus dan is het overal wel gezellig te maken!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:23 schreef tha_dus het volgende:
[..]
sounds good..zo was me afgelopen weekend ook, maar kan je nog een btje stappen dan in middelburg (daar woon je toch?/profiel)
Bye bye honeyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Nou ik ga mijn plan om vandaag veel te doen maar eens proberen in uitvoering te brengentot later
En presenteren zeker ook ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat beter dan TI, dat heb ik hier voor gedaan. Tis iig geen programmeren meer, maar meer onderzoekjes doen en verslagen schrijven...
jij hebt tenminste geslapen lieve werkgeverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan veel te snel voor mijn gammele lichaam. Mijn zus moest om 4 uur opstaan en ze had mij dus ook wakker gemaakt en kon niet meer slapenMOE
Ja, kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
programmeren
ik begin volgend jaar aan ti, avans maar dat wist ji geloof ik al van gisteren, jij zit daar nu toch?
Jij bent zeker de hele nacht doorgegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geslapen lieve werkgever
(sorry willie maar moet ff slijmen bij de baas)
grmpf, heel de nacht naar 't plafond lopen staren... niet leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker de hele nacht doorgegaan
Ook bijna gedaan die opleiding, totdat ik hoorde van het maken van DFD's die opleiding is meer gericht op het programmeren (die indruk kreeg ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bredere deuren zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Wow, een echt stagetopic [14.gif]
Zet mij ook maar in de OP:
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren
Drimmelen, echt veel mensen uit omg Breda hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren
Of hogere/bredere perronsquote:
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
grmpf, heel de nacht naar 't plafond lopen staren... niet leuk
morge ijs
Nog een Breda'erquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Dat is dan wel weer jammerquote:
Hoe gaat het met de zaak ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
Drimmelen, echt veel mensen uit omg Breda hier
Welkom
Thanx! Ik ga de OP eens even doorzoeken op meer mensen uit omgeving Bredaquote:
hehe, jah idd.. ben ik ook druk mee bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |