zeker dat is goed nieuwsquote:
ja vastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ik heb al wat gedaan aan mijn verslagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ja, echt. Ik wil dat er vanmiddag iets ligt. Anders gaat het veel teveel opvallen dat ik niets doequote:
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je je werkzaamheden dan wat meer verspreiden zodat je nu normaal werkt maar aan het einde van je stage ook normaal kan werken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef jakoko het volgende:
[..]
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....![]()
nog 6 uur 16 minutenquote:
Ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
wie heeft vandaag ook het idee om eens echt wat te gaan doen?
Ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
dat is ook het nut van die planning, je bent ff bezig en je past hem daarna iedere dag aan omdat je constant op Fok! zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]planning maken is geen goed idee, die maak je alleen maar om je er vervolgens NIET aan te houden
![]()
Goh dus ik ben niet de enige die dat probleem heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is ook het nut van die planning, je bent ff bezig en je past hem daarna iedere dag aan omdat je constant op Fok! zit
ga nou geen gekke dingen zeggen hèquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!quote:
Ik heb gedroomd over een brunnette, waarschijnlijk dat jij dat was de liefde van mijn levenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Ik heb heeeerlijk geslapen! en jullie?
Ik ook, beetje kort. Maar komt wel goed..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Nee... ik ben verkouden. Dus nu op n lager pitje dan normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Waarom niet ? te gespannen ? moet ik langskomen voor een massage ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
allemaal lekker geslapen? ik niet
als je 't maar verteld voor vanavond werkzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer even lekker werken, en jongens denk er maar over na wat het kan zijn heineken + zand
Mwa, was koud in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Morge goddess jij ookal te vroeg vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jij was hier gisteren niet, af koest in je mand !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |