zeker dat is goed nieuwsquote:
ja vastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ik heb al wat gedaan aan mijn verslagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdracht
Ja, echt. Ik wil dat er vanmiddag iets ligt. Anders gaat het veel teveel opvallen dat ik niets doequote:
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je je werkzaamheden dan wat meer verspreiden zodat je nu normaal werkt maar aan het einde van je stage ook normaal kan werken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef jakoko het volgende:
[..]
Dat is misschien een idee, maar heb het gevoel dat ik wel aardig bezig ben, maar het word meestal toch stressen tegen het eind. Maar ik hou het in het achterhoofd. Een planning maken zou ook wel een idee zijn....![]()
nog 6 uur 16 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |