Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Ik meld mezelf alvastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
Wat een discriminatie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
je bent al op de juiste plaatsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
Hey, ik weet nog een matige grap over een stage-topic ?quote:
blont hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat snellejelle niet weet hoe het werkt![]()
Dat vraag je iedere dagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar staat de postaantallen van gister ?
waar in goes, ik zit op de gemeentequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
I know heb ze al gevonden maar ze staan er nog nietquote:
Haha, maar hier kan je er 2 weken niet meer van slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
So ? dat is hier ook zo![]()
Blijf je tenminste wakker van![]()
Ik eis dat je je post edit want dat heb ik al gedaanquote:
Emergisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waar in goes, ik zit op de gemeente
owjah dat was het, je loopt stage in goes..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waar in goes, ik zit op de gemeente
Ik weet het antwoord, maar ga het je niet vertellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah dat was het, je loopt stage in goes..
waar moet ik dan vanavond naar toe??
Misschien moet je je werkzaamheden dan wat meer verspreiden zodat je nu normaal werkt maar aan het einde van je stage ook normaal kan werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:06 schreef jakoko het volgende:
[..]
Haha, maar hier kan je er 2 weken niet meer van slapenEn ik heb nog genoeg tijd om even rustig aan te doen. Die koffie heb ik nog hard genoeg nodig tegen het eind van mijn stage
![]()
het lijkt op Heineken met zandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah dat was het, je loopt stage in goes..
waar moet ik dan vanavond naar toe??
ik zou het ook aan niemand aanbevelen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahha zou niet met je willen ruilen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik eis dat je je post edit want dat heb ik al gedaan
Doe mij maar gewoon een biertje zonder zandquote:
geen raadsels vandaag hè.. das helemaal niet te doen nuquote:
nee hoor, ik ben juist al vroeg op 't topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef R-Alph het volgende:
Is iedereen vandaag later op stage?
Hij wil jou aan het werk hebben zodat jij er niet achter kan komen dat hij op Fok! zitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
Ik ga wat doen mensen! Bovendien loopt mijn stagebegeleider rond te lopen hier :|
Goed hé? Ik ben echt goed bezig, en dan ga ik straks ook nog eens wat doen aan mn opdrachtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahha, wat zijn jullie creatief vanmorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |