quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sst, rustig. Als jij denkt dat 1 nachtje zonder slapen (bij mij) vol te houden is, nou......
Ga gerust je gang hahaha![]()
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sst, rustig. Als jij denkt dat 1 nachtje zonder slapen (bij mij) vol te houden is, nou......
Behssttt..!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan de toelatingseisen, ik zal je uit de OP moeten halen.
Mag ik het ook proberen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavond![]()
Goesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan zit ik met 't probleem van hoe kom ik in goes vanavond![]()
Maar niemand staat in de OP van dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan de toelatingseisen, ik zal je uit de OP moeten halen.
ho, ho, ho.. ik ga alleen bij m'n vrouw slapen is toch niets bijzondersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Een pyama-party bij Tijgerwilie??
Wie praat me bij?
Theequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef Dos37 het volgende:
ik zit ook weer op stage
aan een bakkie thee
Er is er 1 wakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar niemand staat in de OP van dit topic
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar niemand staat in de OP van dit topic
Je vrouw slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ho, ho, ho.. ik ga alleen bij m'n vrouw slapen is toch niets bijzonders
We maken er meteen een complete orgie van !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Kunnen die kinders misschien ook 's komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee vind ik ook, maar even ter info, je vrouw woont niet in GOES....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Komt omdat ik maar tot 12 uur hoef vandaag, nog maar 3 uurtjes te gaanquote:
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Thee
Koffie is de levensdrank van een stagiaire![]()
Mijn topic wat doen julliequote:
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef jakoko het volgende:
[..]
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.![]()
oke toch wel achterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee vind ik ook, maar even ter info, je vrouw woont niet in GOES....
So ? dat is hier ook zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef jakoko het volgende:
[..]
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.![]()
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Iedereenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komen
Mijn topic wat doen julliequote:
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |