Trustequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:33 schreef Fisher het volgende:
Morge allemaal
Wat is het toch fijn een nacht niet slapen en dan hier zitten![]()
![]()
hehe, jah is een idee idd.. en ik wou nog wel echt gaan werken vandaagquote:
Altijd weer ff lekker he?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:34 schreef LtdDan het volgende:
Goedemorgen deze morgen, we zijn er weer....
Heerlijk weer dat eerste bakje automatenkoffie van de dag![]()
Smoesjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, jah is een idee idd.. en ik wou nog wel echt gaan werken vandaag
't is idd stil, zou iedereen nog slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:38 schreef Megter het volgende:
't Is nog niet zo druk hier!
zegt de expertquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:39 schreef Burn het volgende:
Het is inderdaad nog aan de rustige kant. Maar het komt nog wel, in de loop van de dag!
Ik vrees het ergste iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:39 schreef Burn het volgende:
Het is inderdaad nog aan de rustige kant. Maar het komt nog wel, in de loop van de dag!
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
Hoiiiiii! Iedereen weer zin in een lekker dagje stage!
![]()
morge, lees mijn 1ste post van vandaag en je weet 't meteenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
Hoiiiiii! Iedereen weer zin in een lekker dagje stage!
![]()
hehe, ik zit hier al vanaf deel 3 en vind 't verdacht rustig al loopt het nu wel volquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..de ervaringen van gisteren vertellen mij dat![]()
![]()
Heb je er zo'n zin in ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ben er ook weer... Lekker geslapen iedereen??? ikke wel hoor, heerlijk
we gaan er weer tegenaan vandaag
BEGIN NIET OVER LEKKER GESLAPENquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ben er ook weer... Lekker geslapen iedereen??? ikke wel hoor, heerlijk
we gaan er weer tegenaan vandaag
Vind het niet erg hoor, beetje installeren en kutten op school en eerder naar huisquote:
Haha..en nu is het al bijna niet meer bij te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik zit hier al vanaf deel 3 en vind 't verdacht rustig al loopt het nu wel vol
lambalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag maar een halve dag stage oftewel tot en met 12 uur, daarna moet ik naar school voor een project herkansing
Nou ik heb genoeg te doen en zit weer heerlijk fris en fruitig achter mijn bureauquote:
Als je dit al erg vindt...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:44 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..en nu is het al bijna niet meer bij te houden![]()
![]()
Ik ontbijt niet thuis, eigenlijk eet ik pas om 12 uurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Ontbijten jullie ook op stage?? of doe je dat al thuis??
Ik zit hier ff te ontbijten - scheelt 's morgens met opstaan weer een aantal minuten...
dat doe ik onderweg in de auto!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Ik zit hier ff te ontbijten - scheelt 's morgens met opstaan weer een aantal minuten...
niets gewent die nieuwe van tegenwoordigquote:
Ontbijten doe ik gewoon thuis hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef LtdDan het volgende:
Lekker Fok!ken zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg te doen en zit weer heerlijk fris en fruitig achter mijn bureau![]()
Goeie morguh,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
BEGIN NIET OVER LEKKER GESLAPEN![]()
morge trouwens vrouwke van me
Post 's wat inhoudelijk danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Burn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit erg vind he!![]()
Zit hier niet voor niets!!!
ik heb niet geslapen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Goeie morguh,.
niet lekker geslapen??? had je ook mij moeten komen liggen
Fokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op de planning? Bij mij Fokken, Msnen, lunchen, fokken en msnen![]()
Onderzoek afronden, scriptie zover mogelijk afronden en Fok!kenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op de planning? Bij mij Fokken, Msnen, lunchen, fokken en msnen![]()
Fok!en , Koffie drinken, Stageverslag, Fokken, Naar schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:46 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen...![]()
hmm, dat is dus iets voor vannacht lijkt me![]()
![]()
Inhoudelijk zei ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Burn het volgende:
Poging1) Stagewerkplan komt nu uit de printer rollen!
Poging2) Onderweg in de auto weinig tot geen lekkere vrouwen gezien!
Poging3) Stagecoordinator is lekker in het andere gebrouw (Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |