So ? dat is hier ook zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:58 schreef jakoko het volgende:
[..]
Doe mij toch maar liever thee, als ik aan de koffie ga dan sta ik tegen het eind van de dag te stuiteren met de hoeveelheden die hier gedronken worden.![]()
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Iedereenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil. Het ene moment trap je iedereen eruit, en even daarna mag iedereen er weer bij komen
Mijn topic wat doen julliequote:
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komenquote:
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
zeg nog maar 's wat je doet en waar, dan zet ik je in mijn post
Ik meld mezelf alvastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
Wat een discriminatie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat het de bedoeling is dat alleen de échte die-hards in de OP terrecht komen
je bent al op de juiste plaatsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
Hey, ik weet nog een matige grap over een stage-topic ?quote:
blont hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat snellejelle niet weet hoe het werkt![]()
Dat vraag je iedere dagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar staat de postaantallen van gister ?
waar in goes, ik zit op de gemeentequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling in Goes
I know heb ze al gevonden maar ze staan er nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |