ga nou geen gekke dingen zeggen hèquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
wie heeft vandaag ook het idee om eens echt wat te gaan doen?
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!quote:
Ik heb gedroomd over een brunnette, waarschijnlijk dat jij dat was de liefde van mijn levenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Ik heb heeeerlijk geslapen! en jullie?
Ik ook, beetje kort. Maar komt wel goed..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn wakker worden met al die kusjes en hartjes van jullie! Just love ya guys!
Nee... ik ben verkouden. Dus nu op n lager pitje dan normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Waarom niet ? te gespannen ? moet ik langskomen voor een massage ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
allemaal lekker geslapen? ik niet
als je 't maar verteld voor vanavond werkzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer even lekker werken, en jongens denk er maar over na wat het kan zijn heineken + zand
Mwa, was koud in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Morge goddess jij ookal te vroeg vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jij was hier gisteren niet, af koest in je mand !quote:
Dat zei ik toch net?? Zand-Kasteel-Bierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer even lekker werken, en jongens denk er maar over na wat het kan zijn heineken + zand
Een zandkasteel van bierkrattenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik zie het al voor me, hier is de planning,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Neejquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
komt me bekent voor die planningquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:19 schreef jakoko het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hier is de planning,
Ma: planning maken 2 uur
fokken onder werktijd 6 uur
Di planning uitwerken 1 uur
fokken onder werktijd 7 uur
Wo
fokken 8 uur
enz.
En er dan ook nog mee afstuderen, dat zou wel leuk zijn,![]()
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag stappen! Zaterdag ook nog ff shoppen, en maandag lekker de hele dag chillen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef tha_dus het volgende:
Tis alweer bijna WO..dat is de helft vd week..dus + gezien bijna weekend..wat gaan jullie doen?
Ik ga vrijdag bakkie doen bij vrienden, zat werken(dan wel echt werken) en stappen naar...??
zondag..ff shoppen in Den Haag of Rotterdam!
Hij heeft geld teveelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag stappen! Zaterdag ook nog ff shoppen, en maandag lekker de hele dag chillen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je 't maar verteld voor vanavond werkze![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |