jij hebt tenminste geslapen lieve werkgeverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan veel te snel voor mijn gammele lichaam. Mijn zus moest om 4 uur opstaan en ze had mij dus ook wakker gemaakt en kon niet meer slapenMOE
Ja, kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
programmeren
ik begin volgend jaar aan ti, avans maar dat wist ji geloof ik al van gisteren, jij zit daar nu toch?
Jij bent zeker de hele nacht doorgegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geslapen lieve werkgever
(sorry willie maar moet ff slijmen bij de baas)
grmpf, heel de nacht naar 't plafond lopen staren... niet leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker de hele nacht doorgegaan
Ook bijna gedaan die opleiding, totdat ik hoorde van het maken van DFD's die opleiding is meer gericht op het programmeren (die indruk kreeg ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat beter dan TI, dat heb ik hier voor gedaan. Tis iig geen programmeren meer, maar meer onderzoekjes doen en verslagen schrijven...
Bredere deuren zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Wow, een echt stagetopic [14.gif]
Zet mij ook maar in de OP:
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren
Drimmelen, echt veel mensen uit omg Breda hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
grmpf, heel de nacht naar 't plafond lopen staren... niet leuk
morge ijs
Nog een Breda'erquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Dat is dan wel weer jammerquote:
Hoe gaat het met de zaak ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
Drimmelen, echt veel mensen uit omg Breda hier
Welkom
Thanx! Ik ga de OP eens even doorzoeken op meer mensen uit omgeving Bredaquote:
hehe, jah idd.. ben ik ook druk mee bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is het weer een nieuwe dag stage en kunnen we lekker uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |