die in Delft iig niet, althans niet in de schappen..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef Pecker het volgende:
Dat was ikSommige fifialen van FRS hebben m al binnen (reserveringen, misschien).
Alphen FRS "Misschien dat ik m al heb, maar mag pas de 13e worden verkocht.."quote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef Pecker het volgende:
Dat was ikSommige fifialen van FRS hebben m al binnen (reserveringen, misschien).
Zo dichtbij...maar toch zo ver weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Alphen FRS "Misschien dat ik m al heb, maar mag pas de 13e worden verkocht.."
Niet veel hoor, als ik het zo snel ff natel zijn het er 14. Het was ook niet veel werk, en pas de 1e keer dat ik met dat decals tooltje aan het spelen was. Er komt vast en zeker wel een betere versiequote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef chriz- het volgende:
Uit hoeveel layers bestaat dat FOK! logo uit de OP?
Dat valt wel mee dan, ik neem aan dat je eerst een blauw vierkant hebt gemaakt en daarna alle alles wat niet fok! was hebt bedekt ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:08 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Niet veel hoor, als ik het zo snel ff natel zijn het er 14. Het was ook niet veel werk, en pas de 1e keer dat ik met dat decals tooltje aan het spelen was. Er komt vast en zeker wel een betere versie
Kan me dus niet aan de indruk onttrekken dat die andere mensen dat dus anders hebben aangepakt.. kan anders toch gewoon nietquote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef DinoPK het volgende:
Nee
Eerst die horizontale strepen gemaakt eronder (wat niet gelukt is achteraf gezien), daarna de letters gevormd vanuit wat individuele vormen (basis vormen dan). Wat mij betreft hadden er heel wat meer basisvormen in mogen zitten eigenlijk, al die standaard decals zijn niet bruikbaar voor dit soort dingen, en het aanbod aan basisvormen is wat beperkt.
Je kunt al die vormen wel tilten/rotaten en dan krijg je totaal andere vormen. Dus met een vierkant/rechthoek kun je al een hele andere vorm maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me dus niet aan de indruk onttrekken dat die andere mensen dat dus anders hebben aangepakt.. kan anders toch gewoon niet![]()
Zet jij maar es darkfather er op dan.. wil toch niet?
je kan strepen maken, dus ook vast wel japanse tekstenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
Ja, maar hoe zit het nou met de Japanse tekst?!
Kan iemand me vertellen of je dat op je auto kan plakken?
Oke, dan heb ik alleen nog iemand nodig die Japans kenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan strepen maken, dus ook vast wel japanse teksten
Je kan wel merken op je auto plakken. Dat zijn ook teksten.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Je kunt geen tekst op een auto plakken, je kunt alleen met basisvormen tekst maken.
Lijkt me op zich wel grappig om te zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef Bastard het volgende:
Goed idee, zon rood kruisje moet ook niet te moeilijk zijn.
Doet me denken aan Brown.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel grappig om te zien.Een Fok-auto met allemaal rode kruisjes.
best welquote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef starbuck het volgende:
[..]
Of een Ford FOK-us
Je ziet het grapje kan altijd dommer![]()
Godverquote:Op maandag 9 mei 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klik
Eurogamer review. De vernieuwde site is ook up.
Ze geven een 9..
Boeit me niet, al was het gewoon een txt-file. Hun reviews HEERSENquote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meestal suckt een site na een update. Eurogamer niet..
Goede review!quote:Op maandag 9 mei 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klik
Ze geven een 9..
Slecht. Een auto gesponsord door de Bada Bing! lijkt me veel leuker. Zwart met dit logo:quote:
Yep, ook goed dat die lijnen vrij conservatief zijn (vroeg remmen, hard remmen, etc). Dus je kunt ze niet als hulpmiddel gebruiken om perfect te rijden. Dat zul je toch echt zelf moeten doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Goede review!
Beschrijft inderdaad goed waarom ik, als beginner qua autoracesgames, het gewoon leuk vindt om een uitgebreid racespel als dit te spelen.
Vooral die lijnen op de weg die groen en rood oplichten zijn echt heel fijn om banen te leren kennen.
fantastischquote:Op maandag 9 mei 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klik
Ze geven een 9..
3 afstanden, rechter thumbstick klikkenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef twi het volgende:
Nou, er zijn veel freaks in, vergis je daar niet in. Ik bedoel, ik heb gelezen en gezien hoe die gozer met die "babe" () op de zijkant van de auto 't heeft gemaakt, en dat is al een klote karwij. Maar al die priegelige kleine vormpjes die in die van The Soprano's zitten zijn gewoon niet te doen, zeker niet met het onhandige camerasysteem bij het maken van die auto's. Of kan je daarmee inzoomen of iets dergelijks? Voor zover ik heb gezien kan dat niet in elk geval.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeit me niet, al was het gewoon een txt-file. Hun reviews HEERSEN
waarschijnlijk gewoon via de pc gedaan ofzo met een gemodde xbox ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet geloven dat dit gewoon gemaakt is met ingame shapes.
*proest* Wat een gelul. Dat is op een modded XBOX met een Trainerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:54 schreef DinoPK het volgende:
die credits komen door een behoorlijke heftige glitch, maar MS weet ervan (alhoewel ik door de schrijfstijl mijn twijfels heb over de echtheid van dit bericht...):
MGS the creators of the new motor racing simulator titled Forza Motorsport have announced an online update to its latest virtual racing simulator. MGS the creators of top titles for both XBOX and PC are mystified at there failure to spot this 'egg on my face' glitch which was found when one user accidentally realised that he and his online buddies had set up the Nurburgring for 75 laps! On realising his several hour endurance race the host went to the lobby and changed the settings allowing his teams mates to take first place and the credits of a 75 lap race although they had in actual fact only raced 1 lap! In an effort to address this embarrassing programming error Microsoft has announced a patch which will wipe the board clean so to speak. Sadly gamers who have spent hours on both career mode and modifying, including customising the look of their beasts will be bitterly disappointed to find that their fruits will be deleted when the update is enforced.MGS formally apologise for any discomfort this may cause and urge and person attempting to use the glitch to think twice.
Alleen play.com duurt op zijn minst een week voordat je het dan binnen hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeiden de 3 winkels vanochtend ook tegen me
Ja mooi, daar bestel ik inderdaad niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen play.com duurt op zijn minst een week voordat je het dan binnen hebt
idioot. Het ligt eraan met wat voor auto je rijdt, maar met 320 door new york, of 250 door rio zijn voor mij ongekende snelheids ervaringen in een serieuse racegame.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef xstatic1975 het volgende:
Hoe is het snelheidsgevoel in deze game als je em vergelijkt met bijvoorbeel Project Gotham Racing ?
Muscle cars he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:20 schreef DinoPK het volgende:
[..]
idioot. Het ligt eraan met wat voor auto je rijdt, maar met 320 door new york, of 250 door rio zijn voor mij ongekende snelheids ervaringen in een serieuse racegame.
Overigens: Amerikanen kunnen geen auto's maken. Heb je een 700pk Z6 (bij gebrek aan beter om een cup te halen), is dat ding amper op de weg te houden...
Maar wel leuk
Daar lees ik hier wel vaker.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen play.com duurt op zijn minst een week voordat je het dan binnen hebt
Dat kan ik binnenkort ook wel gaan testen of dat aan de plaats ligt, maar haarlemmermeer duurt echt 7 dagen op zijn minstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar lees ik hier wel vaker.
Ik heb hem meestal binnen 3 werkdagen nadat ie is verzonden. Misschien omdat ik in Amsterdam woon of zo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar lees ik hier wel vaker.
Ik heb hem meestal binnen 3 werkdagen nadat ie is verzonden. Misschien omdat ik in Amsterdam woon of zo..
Waar is het principe van 'de klant heeft altijd gelijk' gebleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat in discussie gaan bij de Intertoys..
"Meneer, heeft u Forza al binnen?"
"Euh ff kijken... nee, ik zie dat die pas de 20e uitkomt"
"Nee, de 13e eigenlijk pas."
"Nee, de 20e.. en de 15e in Amerika.."
"Meneer de 13e in NL, de 6e in Amerika.. we hebben het over Forza he?"
"Ja, Forza.. nee echt de 20e, u zult het wel verkeerd hebben gelezen ergens"
"..... euh ja dat denk ik ook, dag meneer"
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ken dat,... geen idee hebben ze. Die verbazing op zijn hoofd straks als hij vrijdag die pakketjes binnen krijgtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huisvrouwen? Hier werken alleen van die domme Breezah-sletjes die werkelijk niks weten en die je aankijken of je een josti bent als je om een game vraagt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Da's weggegaan toen Intertoys besloot dat huisvrouwen de ideale werknemers waren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Huisvrouwen? Hier werken alleen van die domme Breezah-sletjes die werkelijk niks weten en die je aankijken of je een josti bent als je om een game vraagt.![]()
ACDC - Highway to Hellquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef twi het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met een custom soundtrack, en zit te kiezen wat ik er in vredesnaam op moet zetten. 3 CDs Rammstein alleen lijkt me een beetje weinig afwisseling hebbenIemand nog wat tips? Lekkere "automuziek" zeg maar
Tja en dan te bedenken dat de gemiddelde gamer van tegenwoordig 30 is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Game? Game? Maar daar bent u toch veel te oud voor? Geen idee hebben ze
De gemiddelde leeftijd die games kopen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Tja en dan te bedenken dat de gemiddelde gamer van tegenwoordig 30 is.
Weten die simpele zielen veel![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:21 schreef taart het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd die games kopen ja![]()
Rammstein altijd goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef twi het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met een custom soundtrack, en zit te kiezen wat ik er in vredesnaam op moet zetten. 3 CDs Rammstein alleen lijkt me een beetje weinig afwisseling hebbenIemand nog wat tips? Lekkere "automuziek" zeg maar
de (custom-)soundtrack schijnt gewoon altijd door te spelen. Dus ook tijdens het laden, menu's enz. Dat is echt wel relaxedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef twi het volgende:
Als dat zo is, zet ik wat live sets er opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
de (custom-)soundtrack schijnt gewoon altijd door te spelen. Dus ook tijdens het laden, menu's enz. Dat is echt wel relaxed
Dat is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat zo is, zet ik wat live sets er op
He lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
MS zit er dicht bovenop heb ik wel gemerkt.
Flauw he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef gijsje79 het volgende:
Wij allemaal maar wachten en jij zit al lekker te racen.
Ik vind het eigenlijk wel goed, het is een beetje jammer dat we een paar dagen langer moeten wachten, maar het is gewoon een officiele releasedatum waar alle winkels zich aan moeten houden. Wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Net nog de hele stad afgezocht maar in 6 winkels nog niet binnen. Waarschijnlijk donderdag. MS zit er dicht bovenop heb ik wel gemerkt.
Och wees niet bang, ik ben het weekend weer niet in staat om te spelen dus lopen jullie weer inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef gijsje79 het volgende:
Wij allemaal maar wachten en jij zit al lekker te racen.
goed puntjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed, het is een beetje jammer dat we een paar dagen langer moeten wachten, maar het is gewoon een officiele releasedatum waar alle winkels zich aan moeten houden. Wel zo eerlijk.
Dat gun ik je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Och wees niet bang, ik ben het weekend weer niet in staat om te spelen dus lopen jullie weer in
En het is niet eens zeker of die save wel compatible is.
Dan is hij wel uniek, net als je Tapwave Zodiac in Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef kepler het volgende:
ik ga eens goed bedenken wat ik op mijn auto ga plakken
ik ga denk ik een Tapwave Zodiac auto maken
Echt wat een respect als je dit soort dingen kan makenquote:
Er zitten inderdaad kunstenaars tussenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt wat een respect als je dit soort dingen kan maken
Ik heb al een heel lijstje verzonnenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef kepler het volgende:
ik ga eens goed bedenken wat ik op mijn auto ga plakken
ik ga denk ik een Tapwave Zodiac auto maken
Bij het woord SDK was je me al kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:14 schreef twi het volgende:
Xbox SDK, kan je mee screencappen via je PCMaargoed, dat mag volgens de policy niet
Waarom heeft Play die krengen trouwens al binnen en GCShop niet
Nee je snapt hem denk ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Bastard het volgende:
Maar dat houdt dus in dat de warez jongens zijn te herkennen aan de echt coole auto's
Oh okquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:33 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Nee je snapt hem denk ik niet. Het screenshot is gemaakt dmv de SDK, een software pakket wat niets doet op een gewone xbox. De logo's op de wagen zelf heeft twi zelf gemaakt
(net logo overigens, al hou ik niet van logo's op zijn zijde op het dak, gewoon recht is veel leuker maar moeilijker te maken
). Iedereen kan dat soort auto's maken hoor.
er zijn idd wel nachtritten maar regen enzo ben ik nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Bastard het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het weer in het spel
Ik zou het wel een gemis vinden als er geen regenomstandigheden waren,.. of nacht ritten.
Ja ik ook.... doe het niet voor de review maar wil de heerlijkheid nog even bekijken !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met filmpjes, reclames en reviews. Wil nu eigenlijk gewoon gamen.
Download is het waardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe videoreview,... althans,... denk ik. Moet hem nog zien. *downing* http://www.gametrailers.com/player.php?id=5614&type=wmv
Hier de Strategy Guidequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Heintje het volgende:
Is er eigenlijk al iets van een tune guide. Dus een overzicht waarin staat welk effect welke aanpassing heeft. Zo als het in het spel zit met 3 regeltjes te gelijk in beeld leest niet fijn.
Je moet ook met regio Japan rijden, ken je met echte race bakken scheur'nquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Muscle cars he.
Amerikanen zijn meer van de drag races.
En al wat gevonden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Pecker het volgende:
Vandaag zou ie toch wel te krijgen moeten zijn bij sommige zaken? *gaat bellen*
Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligtquote:
Ga maar verder met uitpakken, ik blijf wel even hangen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Rodie83 het volgende:
Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligt
Cool.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligt
Zit op mn werk, moet tussen werkzaamheden doorquote:
*jaloers is maar wel gunt*quote:
gewoon eruit laten halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net tegen beter weten in toch gaan kijken. Tref ik bij de Dixons een domme verkoper aan die stellig overtuigd is dat hij vandaag al uit is. Hij zou wel even achter voor me gaan kijken. Heeft hij alleen de Forza Pack in het magazijn staan, geen losse games.
Laat ik nu net de limited edition op de kop getikt hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:29 schreef twi het volgende:
Er zijn slechts een paar momenten in je leven waarop je baalt dat je in de Randstad woont en niet in Groningen. Dit is er een van![]()
Dat had mijn Dixons dus ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net tegen beter weten in toch gaan kijken. Tref ik bij de Dixons een domme verkoper aan die stellig overtuigd is dat hij vandaag al uit is. Hij zou wel even achter voor me gaan kijken. Heeft hij alleen de Forza Pack in het magazijn staan, geen losse games.
Ja was wel effen leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Laat ik nu net de limited edition op de kop getikt hebben
En Gijs, lachen om je weer es even te zien
quote:
Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef piet_pelle het volgende:
Wat, dim. plus heeft hem al?!
Daar maar even langs dan op weg naar m'n werk. Alhoewel, misschien maar gewoon ziek melden.
Ga es gamen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.
Anders pis je mooi naast de pot.
Want Rodie had de laatste.
Kut, ik heb het nog nooit meegemaakt dat het achteraf nuttig bleek een game te reserveren, zal dit poddomme de eerste zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.
Anders pis je mooi naast de pot.
Want Rodie had de laatste.
Neeeeeequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ik moet nog wat dingen hier doen.
Dan ook lekker ff racen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ben bezig in Europa met een Golf.
Gaat me nog best af.
Net een race gewonnen met 10 sec verschil op de nr2.
Menu ziet er trouwens erg goed uit.*)
De soundtrack vind ik dan iets minder maar daar kan je volgens mij nog wel wat aan doen.
Krijg al snel veel credits om me bak op te tunen.
Oja de GFX zien eruit.
Ik ga weer verder.
Lijkt me heerlijk !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoop dat je dit ook een coole game vind Gijs.
Kunnen we es samen racen met de Gijsjes.
Mijn Mini Cooper is ongeveer uitgebouwdquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ben bezig in Europa met een Golf.
Gaat me nog best af.
Net een race gewonnen met 10 sec verschil op de nr2.
Menu ziet er trouwens erg goed uit.*)
De soundtrack vind ik dan iets minder maar daar kan je volgens mij nog wel wat aan doen.
Krijg al snel veel credits om me bak op te tunen.
Oja de GFX zien eruit.
Ik ga weer verder.
Je gaat sneller door het spel heen als ik verwachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
W00t! De Renault Sport Clio V6 RS is mine!
Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef Rodie83 het volgende:
Toevallig heb ik gister ook net GT4 gespeeld en toch, als ik heerlijk ben, vind ik die grahics van GT4 mooier![]()
Gelukkig zitten de graphics de gameplay niet in de weg en vind ik de game veel, veel lekkerder besturen dan GT4.
Die heb ik net ook gehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
W00t! De Renault Sport Clio V6 RS is mine!
Moet ik noge ven opvoeren eigenlijk. Mn mini kan ik geen vol gas in geven meer, dan blaas ik de motor langzaam opquote:
Dat dacht ik ook, de screens zien er een stuk beter uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.
Die TV's zijn ook echt ruk. De normale ractracks vind ik Forza wat saai aandoen, in GT4 leeft het wat meer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.
Die heb ik ook al, en helemaal opgevoerd, zit nu in de a-klasse.quote:
Ja dat was hem!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die trueno is gewoon een heerlijke bak ja
WTF ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik meende trouwens ook te lezen ergens dat er een toernooi via xbconnect zou worden georganiseerd, weet ook iemand daar wat van?
Ik kan geen live, misschien inmiddels wel, maar teveel moeite om alles te regelen dan. (wanadoo, motorola modem)quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DinoPK het volgende:
Als jij er tegen kan om dit heerlijke spel zonder voice te spelen, dan kun je op systemlink zo goed als alles doen ja (zelfs auto's verkopen).
In de videoreview van Gametrailers zeggen ze exact het tegenovergestelde. Levels zijn prachtig, leven en hebben een heerlijke sfeer !quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die TV's zijn ook echt ruk. De normale ractracks vind ik Forza wat saai aandoen, in GT4 leeft het wat meer.
Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:38 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat ik mijn xbox maar een paar daagjes uit laat.
Ach ja van het weekend speel je hem wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.
volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Nog even een beginners vraagje:
In hoeverre is het erg dat je wat onderstuur hebt? In moeilijke bochten gaat mijn auto altijd wel iets sliden. Is dit iets wat bij een perfecte bocht nooit mag gebeuren of kun je het simpelweg nooit helemaal voorkomen?
Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef apengek het volgende:
[..]
volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..
Daar heeft die nu niks aan hem kennendequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ja van het weekend speel je hem wel.
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.
En blijven wijzen met de voorwielen waar ze heen moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.
Ok zal zo es kijken thx.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie
ik vind rwd ook een stuk lekkerder rijden, alleen een beetje op letten met het doorslippen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.
RWD auto's zijn sowieso een stuk vetter, overstuur is zo'n probleem nog niet, de drift kun je met een beetje stuurskills nog corrigeren. Met onderstuur bij FDW auto's glij je gewoon keihard de baan af, moet je eerst weer helemaal remmen en dergelijke.
Al dat gestuur dit, gestuur dat, 900 graden is phat. Nee, daar doe ik niet aan mee, het gamed al fantastisch met een controller dus waarom zou ik dan nog een euro of honderd aan een stuur gaan uitgeven, plus de arbeidskosten van Nico om een bijbehorend kastje te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.
Het probleem is dat het stuurtje dat als de beste voor de Xbox beschouwd word samen met Forza uitkomt. En dus nog niet te koop is. Ik heb tenminste nog van niemand gehoord dat ie te koop is en ik heb hem zelf ook nog nergens gezien. Zodra ik kan ga ik die ook kopen. Lijkt me toch wel gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.
In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie
Die moet je met je orginele dashboard (dat hele erge groene gedoe) rippen. Je moet ze dus op audio CD hebben. Als je ze daar in een mapje zet kun je in forza 1 mapje kiezen. Dus maak niet voor elke CD een apparte map als je ze door elkaar in het spel wil horen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?
lijkt wel of ik een reflectie van een persoon zie in de koplampquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef DinoPK het volgende:
Mijn volgende ff snel tussendoortje. Herbie zal vast wel meer gedaan zijn zolangzamerhand, maar de mijne komt net terug van de rally van Monte Carlo
[afbeelding]
[afbeelding]
let niet op de verhoudingen, ik zit te kutten hoe ik het goed moet krijgen..![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb alvast een Darkraver set op de xbox gezet
Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het vanmorgen snel even kunnen spelen, eerste race met die Golf, rij volgas op eerste bocht af, stuur in en rem, rij rechtdoor muur in...
Vanavond maar eens even oefenen.
Lang geleden dat ik een race-sim heb gespeeld, vandaar...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Pecker het volgende:
[..]
Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropProbeer maar ns.
Welke plaats is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Pecker het volgende:
Mediamarkt en FRs hebben m nog niet
Maar INTERTOYS WEL!!!!!!! Ga m nu halen en dan werken tot 21:00![]()
Gijs,.. ik meen het.quote:
Bel die cd zaak es op Schiphol.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs,.. ik meen het.
Heb de 2 in Alphen gebeld, die hebben m nog niet.
Dixons krijgt m niet meer vandaag
FRS had nog nooit van het spel gehoord
en Mediamarkt kwakt de telefoon er weer op.
Bart Smit morgen misschien...
Tracks?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bel die cd zaak es op Schiphol.
Kans dat je hem daar wel vandaan kan halen.
Geef es een nummer dan van die "cd zaak in die stad"quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bel die cd zaak es op Schiphol.
Kans dat je hem daar wel vandaan kan halen.
Gebeld,.... komt morgen uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef es een nummer dan van die "cd zaak in die stad"
serieusquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hem 'm, ik heb 'm!
Wederom de hele stad afgegaan en bij een gameswinkeltje hadden ze 'm eindelijk. Ze waren 'm net aan het uitpakken en op het bonnetje mocht geen Forza Motorsport staan maar "racespel" omdat MS alles controleert.
Utrechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs,.. ik meen het.
Heb de 2 in Alphen gebeld, die hebben m nog niet.
Dixons krijgt m niet meer vandaag
FRS had nog nooit van het spel gehoord
en Mediamarkt kwakt de telefoon er weer op.
Bart Smit morgen misschien...
Whahahahahahaquote:
Ik probeer een uur eerder weg te gaan maar ze zijn nogal op de klok hier..quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
De ene zaak wel Gijs........ ik zou vrij nemen
Voel je die griep opkomen ineens ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer een uur eerder weg te gaan maar ze zijn nogal op de klok hier..
Het zijn tweakers.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Op tweakers klagen mensen dat het te arcade is. (meer zelfs als PGR2...)
Sorry hoor, maar hoe komen ze er in hemelsnaam bij.
Vind deze page beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=45917
Fantastische designs daaro.
Mag hopen dat je gekicked word van live.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef DinoPK het volgende:
hmm ik kan op zijn vroegst zondag avond pas mijn schijfje in de xbox doen. Heel misschien een promotional copy, zou erg prettig zijn (doom3 was ook de full game en volledig speelbaar over live), en anders gewoon de LE.
MIssschien een keer een foutje maken bij het booten van je xbox op de andere chip proberenquote:
Ik zei al eerder .. "Eerste maand speel ik niet tegen je" Moet zelf ook de kans krijgen om de banen te leren kennen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef DinoPK het volgende:
Ga nou maar even goed oefenen, want je loopt nog steeds achter op mijn tig uur demo ervaring (wat zeker heeft geholpen). Ik maak wel skins tot die tijd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ga trouwens die Dimension Plus aangeven bij M$ voor verkopen van een spel voor de release datum![]()
Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ga trouwens die Dimension Plus aangeven bij M$ voor verkopen van een spel voor de release datum![]()
Snij je jezelf alleen maar in de vinger op den duur....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen..
Precies, kunnen we de volgende keer ook lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen..
Wat dan, verder kan niemand leveren voor de releasedatumquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snij je jezelf alleen maar in de vinger op den duur....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:43 schreef peristilius het volgende:
Gcshop heeft hem nu binnen, dus ik neem aan dat ze hem vandaag versturen.
Heb vandaag toch geen tijd om te spelen, misschien dat ik nog heel even een paar rondjes ga rijden in de demo.
ja, ze verzenden vandaagquote:Forza Motorsport
Status: Verzonden
Ach ja pc gamers...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef taart het volgende:
FRS
[..]
Iemand met een Half-Life 2 Shirt aan en die nog nooit van forza motorsport heeft gehoord
Stel je es ff aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
Gijs,.. ik ga hem vanmiddag halen.. ik laat die aangifte wel vallenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Stel je es ff aan.![]()
Had je hem maar moeten reserveren, dan had je hem vandaag ook in huis gehad.
Hij is niet zo mooi als Halo 2, een kartonnen hoesje met bling bling voorkantje, extra dvd, that's it zo'n beetje. 60 euro, dus dat zal volgens mij wel dezelfde prijs zijn als de normale versiequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef twi het volgende:
Ik krijg de gewone versie morgen als 't goed is, wat is er nou precies anders aan de verpakking bij die LE? Ik hoor dat het een kartonnen hoesje is wat er (extra?) omheen zit, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Niet zo'n mooie versie als bij Halo 2?
Ja tis een kartonnen hoes, net zo'n soort als de GTA double pack.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:49 schreef twi het volgende:
Dat hoesje is zo'n slide cover neem ik aan, net als dat plastic ding wat bij Halo zit. Dat is dus alleen maar irritatie-opwekkend als je zo'n perfectionist ben als ik die elke keer braaf z'n games in 't hoesje doet en in de kast zet.
Het enige wat ik hoop is dat de normale versie die blauwe auto op de voorkant heeft, in plaats van die grote lelijke rode vlek die je her en der als cover gebruikt ziet worden. Die extra DVD heb je toch geen hol aan, is alleen maar lastig. Die van Halo heb ik ook maar 1 keer gezien, en dat beloofde een super extra DVD te zijn, maar stelde uiteindelijk ook geen flikker voor. Onderzettermateriaal. Net als bij de Splinter Cell LE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |