Ja dat was hem!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die trueno is gewoon een heerlijke bak ja
WTF ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik meende trouwens ook te lezen ergens dat er een toernooi via xbconnect zou worden georganiseerd, weet ook iemand daar wat van?
Ik kan geen live, misschien inmiddels wel, maar teveel moeite om alles te regelen dan. (wanadoo, motorola modem)quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DinoPK het volgende:
Als jij er tegen kan om dit heerlijke spel zonder voice te spelen, dan kun je op systemlink zo goed als alles doen ja (zelfs auto's verkopen).
In de videoreview van Gametrailers zeggen ze exact het tegenovergestelde. Levels zijn prachtig, leven en hebben een heerlijke sfeer !quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die TV's zijn ook echt ruk. De normale ractracks vind ik Forza wat saai aandoen, in GT4 leeft het wat meer.
Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:38 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat ik mijn xbox maar een paar daagjes uit laat.
Ach ja van het weekend speel je hem wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.
volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Nog even een beginners vraagje:
In hoeverre is het erg dat je wat onderstuur hebt? In moeilijke bochten gaat mijn auto altijd wel iets sliden. Is dit iets wat bij een perfecte bocht nooit mag gebeuren of kun je het simpelweg nooit helemaal voorkomen?
Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef apengek het volgende:
[..]
volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..
Daar heeft die nu niks aan hem kennendequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ja van het weekend speel je hem wel.
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.
En blijven wijzen met de voorwielen waar ze heen moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.
Ok zal zo es kijken thx.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie
ik vind rwd ook een stuk lekkerder rijden, alleen een beetje op letten met het doorslippen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.
RWD auto's zijn sowieso een stuk vetter, overstuur is zo'n probleem nog niet, de drift kun je met een beetje stuurskills nog corrigeren. Met onderstuur bij FDW auto's glij je gewoon keihard de baan af, moet je eerst weer helemaal remmen en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |