En al wat gevonden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Pecker het volgende:
Vandaag zou ie toch wel te krijgen moeten zijn bij sommige zaken? *gaat bellen*

Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligtquote:

Ga maar verder met uitpakken, ik blijf wel even hangen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Rodie83 het volgende:
Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligt

Cool.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb Dimension Plus zonet gebeld, en die zeiden hem vandaag te verwachten. Toe ik belde was ie nog bezig met de binnengekomen dozen uit te pakken, dikke kans dat ie daar dus zo ligt

Zit op mn werk, moet tussen werkzaamheden doorquote:

*jaloers is maar wel gunt*quote:

gewoon eruit laten halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net tegen beter weten in toch gaan kijken. Tref ik bij de Dixons een domme verkoper aan die stellig overtuigd is dat hij vandaag al uit is. Hij zou wel even achter voor me gaan kijken. Heeft hij alleen de Forza Pack in het magazijn staan, geen losse games.

Laat ik nu net de limited edition op de kop getikt hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:29 schreef twi het volgende:
Er zijn slechts een paar momenten in je leven waarop je baalt dat je in de Randstad woont en niet in Groningen. Dit is er een van![]()

Dat had mijn Dixons dus ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net tegen beter weten in toch gaan kijken. Tref ik bij de Dixons een domme verkoper aan die stellig overtuigd is dat hij vandaag al uit is. Hij zou wel even achter voor me gaan kijken. Heeft hij alleen de Forza Pack in het magazijn staan, geen losse games.

Ja was wel effen leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Laat ik nu net de limited edition op de kop getikt hebben
En Gijs, lachen om je weer es even te zien

quote:

Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef piet_pelle het volgende:
Wat, dim. plus heeft hem al?!
Daar maar even langs dan op weg naar m'n werk. Alhoewel, misschien maar gewoon ziek melden.

Ga es gamen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.
Anders pis je mooi naast de pot.
Want Rodie had de laatste.

Kut, ik heb het nog nooit meegemaakt dat het achteraf nuttig bleek een game te reserveren, zal dit poddomme de eerste zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je heb wel gereserveerd hebt.
Anders pis je mooi naast de pot.
Want Rodie had de laatste.

Neeeeeequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ik moet nog wat dingen hier doen.
Dan ook lekker ff racen.

quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ben bezig in Europa met een Golf.
Gaat me nog best af.
Net een race gewonnen met 10 sec verschil op de nr2.
Menu ziet er trouwens erg goed uit.*)
De soundtrack vind ik dan iets minder maar daar kan je volgens mij nog wel wat aan doen.
Krijg al snel veel credits om me bak op te tunen.
Oja de GFX zien eruit.
Ik ga weer verder.

Lijkt me heerlijk !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoop dat je dit ook een coole game vind Gijs.
Kunnen we es samen racen met de Gijsjes.

Mijn Mini Cooper is ongeveer uitgebouwdquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ben bezig in Europa met een Golf.
Gaat me nog best af.
Net een race gewonnen met 10 sec verschil op de nr2.
Menu ziet er trouwens erg goed uit.*)
De soundtrack vind ik dan iets minder maar daar kan je volgens mij nog wel wat aan doen.
Krijg al snel veel credits om me bak op te tunen.
Oja de GFX zien eruit.
Ik ga weer verder.

Je gaat sneller door het spel heen als ik verwachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
W00t! De Renault Sport Clio V6 RS is mine!

Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef Rodie83 het volgende:
Toevallig heb ik gister ook net GT4 gespeeld en toch, als ik heerlijk ben, vind ik die grahics van GT4 mooier![]()
Gelukkig zitten de graphics de gameplay niet in de weg en vind ik de game veel, veel lekkerder besturen dan GT4.

Die heb ik net ook gehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
W00t! De Renault Sport Clio V6 RS is mine!

Moet ik noge ven opvoeren eigenlijk. Mn mini kan ik geen vol gas in geven meer, dan blaas ik de motor langzaam opquote:

Dat dacht ik ook, de screens zien er een stuk beter uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.

Die TV's zijn ook echt ruk. De normale ractracks vind ik Forza wat saai aandoen, in GT4 leeft het wat meer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb net GT 4 gespeeld in de V&D, maar het ziet er toch echt uit als een pixelbrei hoor. Vind er grafisch echt weinig aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |