Ik vind het eigenlijk wel goed, het is een beetje jammer dat we een paar dagen langer moeten wachten, maar het is gewoon een officiele releasedatum waar alle winkels zich aan moeten houden. Wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Net nog de hele stad afgezocht maar in 6 winkels nog niet binnen. Waarschijnlijk donderdag. MS zit er dicht bovenop heb ik wel gemerkt.

Och wees niet bang, ik ben het weekend weer niet in staat om te spelen dus lopen jullie weer inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef gijsje79 het volgende:
Wij allemaal maar wachten en jij zit al lekker te racen.

goed puntjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed, het is een beetje jammer dat we een paar dagen langer moeten wachten, maar het is gewoon een officiele releasedatum waar alle winkels zich aan moeten houden. Wel zo eerlijk.

Dat gun ik je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Och wees niet bang, ik ben het weekend weer niet in staat om te spelen dus lopen jullie weer in
En het is niet eens zeker of die save wel compatible is.

Dan is hij wel uniek, net als je Tapwave Zodiac in Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef kepler het volgende:
ik ga eens goed bedenken wat ik op mijn auto ga plakken
ik ga denk ik een Tapwave Zodiac auto maken

Echt wat een respect als je dit soort dingen kan makenquote:

Er zitten inderdaad kunstenaars tussenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt wat een respect als je dit soort dingen kan maken

Ik heb al een heel lijstje verzonnenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef kepler het volgende:
ik ga eens goed bedenken wat ik op mijn auto ga plakken
ik ga denk ik een Tapwave Zodiac auto maken

Bij het woord SDK was je me al kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:14 schreef twi het volgende:
Xbox SDK, kan je mee screencappen via je PCMaargoed, dat mag volgens de policy niet
Waarom heeft Play die krengen trouwens al binnen en GCShop niet

Nee je snapt hem denk ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Bastard het volgende:
Maar dat houdt dus in dat de warez jongens zijn te herkennen aan de echt coole auto's

Oh okquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:33 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Nee je snapt hem denk ik niet. Het screenshot is gemaakt dmv de SDK, een software pakket wat niets doet op een gewone xbox. De logo's op de wagen zelf heeft twi zelf gemaakt
(net logo overigens, al hou ik niet van logo's op zijn zijde op het dak, gewoon recht is veel leuker maar moeilijker te maken
). Iedereen kan dat soort auto's maken hoor.

er zijn idd wel nachtritten maar regen enzo ben ik nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Bastard het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het weer in het spel
Ik zou het wel een gemis vinden als er geen regenomstandigheden waren,.. of nacht ritten.

Ja ik ook.... doe het niet voor de review maar wil de heerlijkheid nog even bekijken !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met filmpjes, reclames en reviews. Wil nu eigenlijk gewoon gamen.

Download is het waardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe videoreview,... althans,... denk ik. Moet hem nog zien. *downing* http://www.gametrailers.com/player.php?id=5614&type=wmv

Hier de Strategy Guidequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Heintje het volgende:
Is er eigenlijk al iets van een tune guide. Dus een overzicht waarin staat welk effect welke aanpassing heeft. Zo als het in het spel zit met 3 regeltjes te gelijk in beeld leest niet fijn.

Je moet ook met regio Japan rijden, ken je met echte race bakken scheur'nquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Muscle cars he.
Amerikanen zijn meer van de drag races.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |