Ja dat was hem!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die trueno is gewoon een heerlijke bak ja

WTF ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik meende trouwens ook te lezen ergens dat er een toernooi via xbconnect zou worden georganiseerd, weet ook iemand daar wat van?

Ik kan geen live, misschien inmiddels wel, maar teveel moeite om alles te regelen dan. (wanadoo, motorola modem)quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DinoPK het volgende:
Als jij er tegen kan om dit heerlijke spel zonder voice te spelen, dan kun je op systemlink zo goed als alles doen ja (zelfs auto's verkopen).

In de videoreview van Gametrailers zeggen ze exact het tegenovergestelde. Levels zijn prachtig, leven en hebben een heerlijke sfeer !quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die TV's zijn ook echt ruk. De normale ractracks vind ik Forza wat saai aandoen, in GT4 leeft het wat meer.

Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:38 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat ik mijn xbox maar een paar daagjes uit laat.

Ach ja van het weekend speel je hem wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaat niet eerder meer aan ook, wil niet eens weten wie het al spelen.

volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Nog even een beginners vraagje:
In hoeverre is het erg dat je wat onderstuur hebt? In moeilijke bochten gaat mijn auto altijd wel iets sliden. Is dit iets wat bij een perfecte bocht nooit mag gebeuren of kun je het simpelweg nooit helemaal voorkomen?

Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef apengek het volgende:
[..]
volgens mij heb je vooral met achterwiel aangedreven auto's last van overstuur omdat als je gas geeft de achterkant wil gaan glijden..

Daar heeft die nu niks aan hem kennendequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ja van het weekend speel je hem wel.

Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is vooral bij gas geven in een bocht met achterwielaandrijving.. regel is, gas geven als de neus de juiste kant op wijst, anders gas los.

En blijven wijzen met de voorwielen waar ze heen moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.

Ok zal zo es kijken thx.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie

ik vind rwd ook een stuk lekkerder rijden, alleen een beetje op letten met het doorslippen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, met FWD auto's is het eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen breekt je achterkant dan niet uit, maar gaat je auto gewoon precies rechtdoor waar je neus heen stond toen je gas begon te geven, en trekken de wielen zich helemaal niets van de stuurrichting aan,.
RWD auto's zijn sowieso een stuk vetter, overstuur is zo'n probleem nog niet, de drift kun je met een beetje stuurskills nog corrigeren. Met onderstuur bij FDW auto's glij je gewoon keihard de baan af, moet je eerst weer helemaal remmen en dergelijke.

Al dat gestuur dit, gestuur dat, 900 graden is phat. Nee, daar doe ik niet aan mee, het gamed al fantastisch met een controller dus waarom zou ik dan nog een euro of honderd aan een stuur gaan uitgeven, plus de arbeidskosten van Nico om een bijbehorend kastje te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.

Het probleem is dat het stuurtje dat als de beste voor de Xbox beschouwd word samen met Forza uitkomt. En dus nog niet te koop is. Ik heb tenminste nog van niemand gehoord dat ie te koop is en ik heb hem zelf ook nog nergens gezien. Zodra ik kan ga ik die ook kopen. Lijkt me toch wel gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.

In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie

Die moet je met je orginele dashboard (dat hele erge groene gedoe) rippen. Je moet ze dus op audio CD hebben. Als je ze daar in een mapje zet kun je in forza 1 mapje kiezen. Dus maak niet voor elke CD een apparte map als je ze door elkaar in het spel wil horen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?

lijkt wel of ik een reflectie van een persoon zie in de koplampquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef DinoPK het volgende:
Mijn volgende ff snel tussendoortje. Herbie zal vast wel meer gedaan zijn zolangzamerhand, maar de mijne komt net terug van de rally van Monte Carlo
[afbeelding]
[afbeelding]
let niet op de verhoudingen, ik zit te kutten hoe ik het goed moet krijgen..![]()

quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb alvast een Darkraver set op de xbox gezet

Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het vanmorgen snel even kunnen spelen, eerste race met die Golf, rij volgas op eerste bocht af, stuur in en rem, rij rechtdoor muur in...
Vanavond maar eens even oefenen.

Lang geleden dat ik een race-sim heb gespeeld, vandaar...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Pecker het volgende:
[..]
Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropProbeer maar ns.

Welke plaats is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Pecker het volgende:
Mediamarkt en FRs hebben m nog niet
Maar INTERTOYS WEL!!!!!!! Ga m nu halen en dan werken tot 21:00![]()

Gijs,.. ik meen het.quote:

Bel die cd zaak es op Schiphol.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs,.. ik meen het.
Heb de 2 in Alphen gebeld, die hebben m nog niet.
Dixons krijgt m niet meer vandaag
FRS had nog nooit van het spel gehoord
en Mediamarkt kwakt de telefoon er weer op.
Bart Smit morgen misschien...

Tracks?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bel die cd zaak es op Schiphol.
Kans dat je hem daar wel vandaan kan halen.

Geef es een nummer dan van die "cd zaak in die stad"quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bel die cd zaak es op Schiphol.
Kans dat je hem daar wel vandaan kan halen.

Gebeld,.... komt morgen uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef es een nummer dan van die "cd zaak in die stad"

serieusquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hem 'm, ik heb 'm!
Wederom de hele stad afgegaan en bij een gameswinkeltje hadden ze 'm eindelijk. Ze waren 'm net aan het uitpakken en op het bonnetje mocht geen Forza Motorsport staan maar "racespel" omdat MS alles controleert.

Utrechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs,.. ik meen het.
Heb de 2 in Alphen gebeld, die hebben m nog niet.
Dixons krijgt m niet meer vandaag
FRS had nog nooit van het spel gehoord
en Mediamarkt kwakt de telefoon er weer op.
Bart Smit morgen misschien...

Whahahahahahaquote:

Ik probeer een uur eerder weg te gaan maar ze zijn nogal op de klok hier..quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
De ene zaak wel Gijs........ ik zou vrij nemen

Voel je die griep opkomen ineens ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer een uur eerder weg te gaan maar ze zijn nogal op de klok hier..

Het zijn tweakers.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Op tweakers klagen mensen dat het te arcade is. (meer zelfs als PGR2...)
Sorry hoor, maar hoe komen ze er in hemelsnaam bij.

Vind deze page beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=45917
Fantastische designs daaro.

Mag hopen dat je gekicked word van live.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef DinoPK het volgende:
hmm ik kan op zijn vroegst zondag avond pas mijn schijfje in de xbox doen. Heel misschien een promotional copy, zou erg prettig zijn (doom3 was ook de full game en volledig speelbaar over live), en anders gewoon de LE.

MIssschien een keer een foutje maken bij het booten van je xbox op de andere chip proberenquote:

Ik zei al eerder .. "Eerste maand speel ik niet tegen je" Moet zelf ook de kans krijgen om de banen te leren kennen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef DinoPK het volgende:
Ga nou maar even goed oefenen, want je loopt nog steeds achter op mijn tig uur demo ervaring (wat zeker heeft geholpen). Ik maak wel skins tot die tijd.

quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ga trouwens die Dimension Plus aangeven bij M$ voor verkopen van een spel voor de release datum![]()

Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ga trouwens die Dimension Plus aangeven bij M$ voor verkopen van een spel voor de release datum![]()

Snij je jezelf alleen maar in de vinger op den duur....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen..

Precies, kunnen we de volgende keer ook lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog doen ook.. Wij niet gamen, NIEMAND niet gamen..

Wat dan, verder kan niemand leveren voor de releasedatumquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snij je jezelf alleen maar in de vinger op den duur....

quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:43 schreef peristilius het volgende:
Gcshop heeft hem nu binnen, dus ik neem aan dat ze hem vandaag versturen.
Heb vandaag toch geen tijd om te spelen, misschien dat ik nog heel even een paar rondjes ga rijden in de demo.
ja, ze verzenden vandaagquote:Forza Motorsport
Status: Verzonden

Ach ja pc gamers...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef taart het volgende:
FRS
[..]
Iemand met een Half-Life 2 Shirt aan en die nog nooit van forza motorsport heeft gehoord

Stel je es ff aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:

Gijs,.. ik ga hem vanmiddag halen.. ik laat die aangifte wel vallenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Stel je es ff aan.![]()
Had je hem maar moeten reserveren, dan had je hem vandaag ook in huis gehad.

Hij is niet zo mooi als Halo 2, een kartonnen hoesje met bling bling voorkantje, extra dvd, that's it zo'n beetje. 60 euro, dus dat zal volgens mij wel dezelfde prijs zijn als de normale versiequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef twi het volgende:
Ik krijg de gewone versie morgen als 't goed is, wat is er nou precies anders aan de verpakking bij die LE? Ik hoor dat het een kartonnen hoesje is wat er (extra?) omheen zit, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Niet zo'n mooie versie als bij Halo 2?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |