Al dat gestuur dit, gestuur dat, 900 graden is phat. Nee, daar doe ik niet aan mee, het gamed al fantastisch met een controller dus waarom zou ik dan nog een euro of honderd aan een stuur gaan uitgeven, plus de arbeidskosten van Nico om een bijbehorend kastje te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.

Het probleem is dat het stuurtje dat als de beste voor de Xbox beschouwd word samen met Forza uitkomt. En dus nog niet te koop is. Ik heb tenminste nog van niemand gehoord dat ie te koop is en ik heb hem zelf ook nog nergens gezien. Zodra ik kan ga ik die ook kopen. Lijkt me toch wel gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef Vitalogy het volgende:
Niemand dus die dit spel met stuur gaat spelen.
Valt me tegen. Ik dacht dat het er juist om ging dat dit spel super realistisch is (tenminste voor mij wel iig) maar kennelijk is het verzamelen en painten van auto's belangrijker.
Goddomme daar heb je toch 1001 spellen voor.

In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Tipje voor de mensen die hem al hebben:
In de controller opties even de D-pad veranderen van sturen naar soundtrack besturen. Omhoog-omlaag > volume, links-rechts > ander nummer.
Erg prettige optie

Die moet je met je orginele dashboard (dat hele erge groene gedoe) rippen. Je moet ze dus op audio CD hebben. Als je ze daar in een mapje zet kun je in forza 1 mapje kiezen. Dus maak niet voor elke CD een apparte map als je ze door elkaar in het spel wil horen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
In welke map moet je dan je mp3 bestanden zetten?

lijkt wel of ik een reflectie van een persoon zie in de koplampquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef DinoPK het volgende:
Mijn volgende ff snel tussendoortje. Herbie zal vast wel meer gedaan zijn zolangzamerhand, maar de mijne komt net terug van de rally van Monte Carlo
[afbeelding]
[afbeelding]
let niet op de verhoudingen, ik zit te kutten hoe ik het goed moet krijgen..![]()

quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb alvast een Darkraver set op de xbox gezet

Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het vanmorgen snel even kunnen spelen, eerste race met die Golf, rij volgas op eerste bocht af, stuur in en rem, rij rechtdoor muur in...
Vanavond maar eens even oefenen.

Lang geleden dat ik een race-sim heb gespeeld, vandaar...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Pecker het volgende:
[..]
Remmen in een bocht? Not done... Ook al geeft de lijn het aan. Je verliest ZOVEEL grip als je in een bocht remt.... Aanremmen in een rechte lijn, sturen en gas eropProbeer maar ns.

Welke plaats is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Pecker het volgende:
Mediamarkt en FRs hebben m nog niet
Maar INTERTOYS WEL!!!!!!! Ga m nu halen en dan werken tot 21:00![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |