vetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef avw1982 het volgende:
In september spelen ze in Frankrijk zie ik op de site. Ze komen weer in de buurt.
hell yeah!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef avw1982 het volgende:
In september spelen ze in Frankrijk zie ik op de site. Ze komen weer in de buurt.
en als echte fan mag deze cd ook niet in de Offspring collectie onderbrekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:31 schreef .Pas het volgende:
Same here. En eigenlijk ook de enige reden dat ik het album aanschaf.
en dan ook nog de punk o rama 10 met een nummer van the offspring niet te vergeten,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:06 schreef iDex het volgende:
The Offspring‘s Greatest Hits collection will be in stores in North America on Tuesday, June 21
The Offspring‘s Complete Music Video Collection will be released on DVD Tuesday, July 5
dus toch appart :/
dus dat word 1 cd + dvd en dan nog een apparte dvd
kickuh
uuhm.. toch General Offspring Discussion? maar uuhm..beetje rond gekeken, maar nix kennen vinden..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:44 schreef crN het volgende:
Offspring.com forum =]
of voor je verjaardag vragen he, meneer de jarigequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef iDex het volgende:
[..]
en dan ook nog de punk o rama 10 met een nummer van the offspring niet te vergeten,
dat word dus ff geld appart leggen![]()
![]()
20stequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
of voor je verjaardag vragen he, meneer de jarige
gefeliciteerd met je 19de verjaardag!
het ziet er een beetje fotoshop achtig uit dus ik vertrouw deze niet echtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
[afbeelding]
ik vind ut wel wat hebben![]()
beste coole artwork
Dat komt omdat je al fan bent van die band en dus eigenlijk niets aan een Greatest Hits album hebt. Ik heb bijvoorbeeld al alle cd's van Offspring dus inprincipe heb ik alle nummers (op 1 nieuwe na) ook al. Ik koop em omdat ik mijn verzameling compleet wil houden. Maar verder is het een nutteloos album idd....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef knox_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best een grote Offspring ben, heb ze ook al een paar keer live mogen zien.
Maar toch vraag ik me altijd af wie er nou eigenlijk op een greatest hits album zit te wachtenOk, voor de mensen die ze niet kennen is het misschien leuk. Maar voor 1 nieuw nummer ga ik die cd niet kopen, en de andere nummers heb ik al op cd
Natuurlijk heb ik dit niet alleen bij Offspring, maar bij zoveel bands die een greatest hits album maken.
Zeker, vooral bij bad habitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:12 schreef nipeng het volgende:
Smash, blijft een lekker plaatje. Moet 'm enkel niet in de auto luisteren want dat is slecht voor mijn rijgedrag.
whaha die 1e foto is wel een beetje gay hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ownee het is een His Of Offspring CD.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, die eerste foto is erg ja. Maar zo lag hij echt in de winkels.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
whaha die 1e foto is wel een beetje gay hoor
trouwens die echte album cover is toch dat ding dat eerder is gepost, kijk maar op www.offspring.com bij albums
mwa die cd is inderdaad een beetje nutteloos, (toch koop ik hem) maar die dvd met alle clips zou wel leuk zijn, dat geeft nog tenminste een meerwaarde aan een verzameling. ik denk dat ik die cd wel wat later koop, als hij een beetje in de aanbieding is, om nou 20 euro voor 1 nummer te gaan betalen is wel een beetje vreemd. (mischien koop ik hem gelijk als er een meevaller is in mijn bestedingspatroon)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap het doel niet van een greatest hits album. Behalve het geld verdienen dan.
Volgens mij gaat ook bijna niemand het kopen. Misschien mensen die geen Offspring cd's hebben niet echt fan zijn maar het toch leuke muziek vinden en nu een verzameling met de bekendste nummers kunnen kopen. Maar op dit moment is The Offspring helemaal niet zo populair meer en zie ik niet veel mensen om deze reden de cd kopen.
idd, tis voor mij meer de verzameling bij te houden. ik ga niet iedere dag een offspring cd in mijn cd speler doen, splinter is denk ik maar 2 keer in mijn cd speler geweest.quote:Ik draai het ook bijna niet meer eigenlijk.
dat zou wel leuk zijn, of een officiele live cd is ook goed, beide in een cd hoes is nog beter.quote:Een live DVD zou ik wel gekocht hebben.
Ze zijn er 2 dagen. Het eerste getal is de maand volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:37 schreef Nitro_YE het volgende:
zouden ze weer op Lowlands staan?
en trouwens ze zitten wel lang in Europa, 9-8 t/m 9-10, das gewoon 2 maanden!
Briljant hoe ze van die pauze (met de brandslang) overgingen op Self Esteemquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef Komakie het volgende:
Vet
bij de info site van offspring staan gewoon de video's van het optreden dat ze deden op pinkpop in 2001... Was ik bij
Altijd leuk om te hebben
die ga ik woensdag zeker halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:11 schreef mikezwet het volgende:
The Offspring ? Mission From God *
Komt op de nieuwe punk-o-rama 10. Wat het is weet ik niet, iemand?
quote:the DVD:
1. Come Out And Play
2. Self Esteem
3. Gotta Get Away
4. All I Want
5. Gone Away
6. The Meaning Of Life
7. I Choose
8. Pretty Fly (For A White Guy)
9. Why Don't You Get A Job?
10. The Kids Aren't Alright
11. She's Got Issues
13. Want You Bad
14. Defy You
15. Hit That
16. (Can't Get My) Head Around You
17. Can't Repeat
18. Da Hui
19. Cool To Hate
20. Self Esteem
21. All I Want
22. Pretty Fly (For A White Guy)
23. Why Don't You Get A Job?
24. Long Way Home
25. Hit That
26. Gotta Get Away
27. Worst Hangover Ever
28. Come Out And Play
29. (Can't Get My) Head Around You
30. The Kids Aren't Alright
31. The Making of Da Hui
32. Guy Cohen: Where Is He Now?
34. Band Video Commentary
35. Dexter/Greg 1983-88 Rehearsal Clips
36. Get It Right
37. Hit That
and the CD (Dual Disc, if you get the regular cd, the tracks are listing in this first audio section):
CD audio(Audio)
1. Can't Repeat
2. Come Out And Play
3. Self Esteem
4. Gotta Get Away
5. All I Want
6. Gone Away
7. Pretty Fly (For A White Guy)
8. Why Don't You Get A Job?
9. The Kids Aren't Alright
10. Original Prankster
11. Want You Bad
12. Defy You
13. Hit That
14. (Can't Get My) Head Around You
DVD Video(Video)
1. Dexter & Noodles - Stories Behind The Songs
2. Dirty Magic
PCM Stereo versions
1. Can't Repeat
2. Come Out And Play
3. Self Esteem
4. Gotta Get Away
5. All I Want
6. Gone Away
10. Original Prankster
11. Want You Bad
12. Defy You
13. Hit That
Multichannel/Surround Sound versions
1. Can't Repeat
2. Come Out And Play
3. Self Esteem
4. Gotta Get Away
5. All I Want
6. Gone Away
10. Original Prankster
11. Want You Bad
12. Defy You
13. Hit That
Disc/Side 5
1. Come Out And Play
2. Self Esteem
3. Self Esteem
4. Gotta Get Away
5. Gotta Get Away
6. All I Want
7. All I Want
8. Gone Away
9. Pretty Fly (For A White Guy)
10. The Kids Aren't Alright
11. Want You Bad
12. Hit That
13. Dirty Magic
volgens mij is dat niet goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:54 schreef Nitro_YE het volgende:
whaha moet je de fan of the day zien![]()
http://www.offspring.com/(...)3853-N1961-N2253.jpg
Ik heb het niet over wel of niet live.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef Nitro_YE het volgende:
ja maar waarom zou ST en Ignition nummers geen klassiekers? Omdat ze gewoon nooit live gespeeld worden. Blackball, Beheaded, Kick Him When He's Down en Dirty Magic zijn liedjes die echt wel klassiekers zijn.
ja ze hebben gewoon alle singles op de cd gezet en nummers zoals Bad Habit die live altijd gespeeld worden en ook bekend en populair zijn staan er niet op en dat is erg jammer.
Ik vind S/T wel heel anders klinken dan de rest, maar Ignition is gewoon Offspring.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef crN het volgende:
S/T en Ignition klinken heel anders dan Co1 en Splinter. Niet beter of slechter...alleen anders...tenminste dat vind ik dan.
Lol, dat geweer is erin gesoept (ge-photoshopped dus voor de leek xD)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef iDex het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet goedwhy de fuck dat geweer?
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
en er is een andere "geweer" even weg geshopt![]()
`quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef Nitro_YE het volgende:
ja maar waarom zou ST en Ignition nummers geen klassiekers? Omdat ze gewoon nooit live gespeeld worden. Blackball, Beheaded, Kick Him When He's Down en Dirty Magic zijn liedjes die echt wel klassiekers zijn.
ja ze hebben gewoon alle singles op de cd gezet en nummers zoals Bad Habit die live altijd gespeeld worden en ook bekend en populair zijn staan er niet op en dat is erg jammer.
En welk nummerquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef iDex het volgende:
ik heb hem ontvangen
tis een promo met alleen 1 nummer
iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Nitro_YE het volgende:
die balk op offspring.com is trouwens echt zwaar irritant, het duurt echt te lang voordat de site is geladen
Alleen de solo is al vet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Nitro_YE het volgende:
Sin City is echt het meest waardeloze nummer van The Offspring
ik heb hem bij de frs en bij de musicstore zien liggen. gellukkig geen dualdisc. maar gewoon appart van elkaarquote:
tis nu nog eigenlijk te duur om hem te kopen, tis niet echt een collectors item op dit moment en nu zakt de prijs hopenlijk nogquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef Nitro_YE het volgende:
daar zitten we dan bij elkaar, de hardcore Offspring fans, maar niemand heeft de cd
15 euro bij de media marktquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef iDex het volgende:
[..]
tis nu nog eigenlijk te duur om hem te kopen, tis niet echt een collectors item op dit moment en nu zakt de prijs hopenlijk nog
Is dit gewoon de cd of ook de dubbelzijdige?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef iDex het volgende:
[..]
15 euro bij de media markt
luisterd wel lekker weg al die goede nummers achter elkaarnu ff kijken wanneer die andere dvd uitkomt
tis gewoon een losse cd + een dvdquote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef .Pas het volgende:
[..]
Is dit gewoon de cd of ook de dubbelzijdige?
`quote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Als je het hebt over "Come Out And Play" kent niemand het.
Als je het hebt over "Keep Em Seperated" weet iedereen over welk nummer je het hebt.
Daarom zullen ze het wel gebruiken.
Klopt, maar zij willen gewoon die plaat zo veel mogelijk verkopen, de rest interesseert ze niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Nou en ?
Zo heet het nummer nou eenmaal niet. Zeg dan "come out and play. Keep em Seperated"
Dit is gewoon fout
daar was ik eerst ook bang van dat het alleen op dualdisc wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef Nitro_YE het volgende:
ah das stukken beter dan zo'n dual disc, volgens mij zijn die dingen echt zo kapot
Offspring moet zelf wel de rechten hebben. Anders zouden ze die nummers ook niet mogen spelen op concerten enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Hoe is dat eigenlijk met Epitaph gegaan en die nieuwe cd, vonden die dat zomaar goed dat die 3 nummers van Smash gebruikt werden, ze hadden er toch de rechten over?
Nee, Epitaph had de rechten over Smash. Lees het verhaal maar eens waarom ze bij Epitaph weg zijn gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Offspring moet zelf wel de rechten hebben. Anders zouden ze die nummers ook niet mogen spelen op concerten enzo.
lekker handigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, Epitaph had de rechten over Smash. Lees het verhaal maar eens waarom ze bij Epitaph weg zijn gegaan.
Epitaph had geld nodig, en verkocht The Offspring aan een groter label?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, Epitaph had de rechten over Smash. Lees het verhaal maar eens waarom ze bij Epitaph weg zijn gegaan.
Epitaph had geld nodig en wilde juist daardoor dat The Offspring bleef, maar toen The Offspring geen plannen had voor een tweede Smash hadden ze er geen vertrouwen meer in.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
Epitaph had geld nodig, en verkocht The Offspring aan een groter label?
Mits je toestemming hebt van de rechthebbende....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En op concerten mag je ook covers spelen, dus dat zegt niks.
Kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Nitro_YE het volgende:
The Offspring zorgde voor 90% van de Epitaph inkomsten en er waren geruchten dat Brett Epitaph wou verkopen en dus zocht The Offspring voor een label met meer zekerheid
Ik vind wel dat je je aanstelt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Ixnay het volgende:
Had mij 10 jaar geleden eens verteld dat mijn favoriete band een cover van The Police ging maken en een Greatest Hits cd ging uitbrengen...![]()
nee hoor, niet nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mits je toestemming hebt van de rechthebbende....
en van Greg Kquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef iDex het volgende:
"Nitro" is toch een label van dexter zelf?
ja man vetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:21 schreef Nitro_YE het volgende:
whaha bij de bibliotheek? vet retro man!
wat, ook met cd's van the offspring? dat zou dan weer wel cool zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
ja man vet
Me pa doet het ook... (dat maakt het gelijk een stuk minder vet...)
ehm nee dat niet...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:12 schreef crossover het volgende:
[..]
wat, ook met cd's van the offspring? dat zou dan weer wel cool zijn
Ik heb al 4x vooraan gestaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef crossover het volgende:
ow dan ben ik hier de noob
ik heb ze 1 keer gezien op lowlands, wel stonden we heeeeeelemaal vooraan
Lullig voor Dexter. Waar had je da gelezen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat ze voor de punkers op de Warped Tour stoer willen doen en daarom Pretty Fly etc. weglaten, Dexter heeft namelijk al op een van de eerste optredens een schoen vol in zn face gekregen.
Vertel eens wat meer over die DVD misschien haal ik em wel, wat voor live filmpjes staan er precies op?
als ze dat gaat spelen zijn ze echt zo super goed bezig he!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef Ixnay het volgende:
It'll Be A Long Time, Genocide, Get It Right, Meaning Of Life, Burn It Up, Session, LAPD, Elders en Kick Him When He's Down zijn iig gespeeld op Warped.
Mooi, hopelijk doen ze dit ook in Europa.
Op de DVD staan alle clips, ook I Choose, Meaning of Life en She's Got Issues. Helaas geen Million Miles Away.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Ixnay het volgende:
Vertel eens wat meer over die DVD misschien haal ik em wel, wat voor live filmpjes staan er precies op?
Volgens mij op het message board van offspring.comquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef NRK het volgende:
[..]
Lullig voor Dexter. Waar had je da gelezen?
Zie je veel live-fragmenten op de dvd? Dan koop ik hem misschien ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef iDex het volgende:
de dvd is echt VETTTTTTTTT
er staan wel veel leuke dingetjes op, veel live dingen naar die waren ook al te downloaden, maar op dvd is het veel mooier, ook een leuk interview van de pretty fly for a white guy, hoe het er nu mee is, en hoe zijn auditietape is om in de clip te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef JeroenV het volgende:Zie je veel live-fragmenten op de dvd? Dan koop ik hem misschien ook wel.
alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef avw1982 het volgende:
Ik krijg de DVD morgen voor mn verjaardag op het werk. Dat zijn de betere kado's.
Keulen gaat nog wel... Parijs is me te ver.quote:
quote:Originally Posted by Fat Boy Samsam
Negotiations on others continuing. Amsterdam announcement should be soon
quote:Originally Posted by BuddyHolly
Do you know what venue they are negotiating with? And do you know anything else about an Amsterdam show???
hoe vet!quote:Originally Posted by Fat Boy Samsam
Yes and yes.... However, please wait for an official announcement.
btw... it's not the Heineken music venue
Ben er ook nog nooit geweest. Maar 1800 plaatsen zou op zich wel kunnen kloppen. Hoewel ik het er wel weinig vindt ivm HMH...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef Ixnay het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, maar was dat niet voor breezah bands?
Staan toch nog wel respectabele acts tussen.quote:Bekende producties in de Pepsi Stage zijn ondermeer het Nationaal Songfestival en het Edison Gala. Verder stonden er onder meer de nationale coryfeeën Hans Teeuwen, Freek de Jonge, Jan Smit, Anouk en Kane (live DVD opname). De Pepsi Stage werd al bezocht door vele internationale namen als Seal, Kool & The Gang, Elvis Costello, Paul Weller, Brian Wilson, Limp Bizkit, Gipsy Kings, Chris de Burg en Sarah McClachan.
waar dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Komakie het volgende:
Staan toch nog wel respectabele acts tussen.
Dit filmpje is erg gaaf. Had nog nooit Greg K met lang haar gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef Shedfire het volgende:
Hip ik kon al niets vinden over easter eggs.
Edit; het live nummer is Get it right van Ignition.
Lees ik dit nou goed en bedoel je dat er een nieuwe versie bestaat van het eerste album? Of heb je het enkel over het nummer Beheaded waarvan er een '99 versie is uitgebracht (die ik nog nooit heb gehoordquote:Dat met die kwaliteit heb je gelijk in, al hoor ik wel verschil tussen de nieuwe en de oude versie.
Die hebben ze volgens mij weer opnieuw opgenomen en is op Rock Againt Bush geplaatst als Baghdad. Maar met "Tehran" klinkt het nummer toch beterquote:Teheran is een van de oudste nrs trouwens, het heette toen alleen nog Baghdad
Geweldig, toen ik die film zat te kijken had ik echt niet verwacht datquote:In de film Idle Hands mocht The Offspring even op de achtergrond optreden ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bertje en Henk
Dat was een EP'tje.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:38 schreef avw1982 het volgende:
Was het nummer Baghdad er niet eerder dan Teheran. Ik heb Baghdad nog op LP liggen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:27 schreef crossover het volgende:
misschien heb je wat aan www.elcheapo.nl ?
Ik heb gebodenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef iDex het volgende:
ik niet
hele lappen tekst wat niet al te bijzonder is.
op maktplaats.nl zoeken naar offspring daar is een gouden plaat te koop van the offspring, mischien leuk voor een diehard fan
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef iDex het volgende:
lijkt me niet echt bijzonder
meerdere landen zal er wel een gouden plaat zijn behaald.
Zit idd geen post tussen, maar de poster heeft een mailtje gestuurd dat ze het een mooi bod vinden maar er nog meer gegadigden zijn. Dus ik heb weer gezegd dat ik heel graag dat ding wil hebben en mijn woorden kracht bij gezet door mijn bod te verhogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:22 schreef Ixnay het volgende:
Waarom heb je hem van 110 naar 125 verhoogd Komakie? Er zat toch niemand tussen?
Ik hoop wel dat je hem krijgt iig, post er wel foto's van dan. Zijn die cd's ook echt van goud btw?
En ik denk dat de tekst van Mission From God cynisch, spottend bedoeld is.
Ja ik heb de nrs waar geen muziek in voorkomt, alleen praten dus weggehaald, maar eerst kijken welke er nog meer bij moeten of weg kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
mij best.. alleen Intermission, moet die misschien ook weg?
en wat is precies de bedoeling, of komt er dalijk een nieuw topic waar het in wordt uitgelegd..
khoop dat je wintquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.
Het zal niet vaak zijn dat je het op marktplaats tegen komt...
Zonder die intro's enzo heb je er 107 als je dan 21 nummers vrijstelling geeft voor de eerste ronde heb je 107-21 = 86 daarvan gaat de helft door naar de 2e ronde 43 dus, daar komen die 21 nummers bij en dan heb je er 64.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Komakie het volgende:
Ik heb bericht gehad dat de persoon in kwestie nog tot na het weekend wil wachten.
Inmiddels komen er nog maar weinig views bij dus ik heb een goeie kans denk ik
ik heb een mailtje terug gehad en de persoon die hem aan biedt heeft bij de platenmaatschappij gewerkt waar deze plaat is uitgegeven.
Btw over de liedjes-wedstrijd: Je kunt het natuurlijk gewoon bij 110 houden. Dan geef je 18 nummers een bye in de eerste ronde. Bijvoorbeeld alle singles. Ik telde toevallig even snel 18 singles. Weet niet of dat precies klopt.... heb trouwens de eventuele singles van Ignition en Self titled niet meegeteld. Die weet ik namelijk niet.
Het gaat er niet zo zeer om dat de singles toch wel de eerste ronde doorkomen maar gewoon omdat je toch ergens op moet selecteren en het de meest logische keuze is denk ik
Met de 2de optie is natuurlijk even de vraag waar je die 11 gaat neerzetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zonder die intro's enzo heb je er 107 als je dan 21 nummers vrijstelling geeft voor de eerste ronde heb je 107-21 = 86 daarvan gaat de helft door naar de 2e ronde 43 dus, daar komen die 21 nummers bij en dan heb je er 64.
Mogelijkheid 2 is dat je de 11 nummers met de kleinste "nederlaag" toch door laat gaan naar de 2e ronde. Dan krijg je bijvoorbeeld 106 daar valt de helft van af 53 gaan er dan door en daar komen die 11 bij en dan heb je er 64.
Wat lijkt je beter en zullen er wel meer dan 5 mensen gaan stemmen denk je?
Is goed, Session vervang ik door Kick Him When He's Down want dat blijkt ook daar een hele tijd op de radio te zijn geweest, in South Cali dan he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:52 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de plaatsing gedaan op de hoogst behaalde plaats in de top100 (haha ik had nooit gedacht dat ik nog eens het hitdossier boek van me vader zou raadplegen).
Maar dat zijn alleen de eerste 10 nummers.
Ik heb nog via deze site: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Offspring ontdekt dat I'll be Waiting en One Fine Day ook nog singles zijn geweest. Wist ik niet eens... Maar het loste wel 2 missende singles opSession heb ik erbij gezet om maar een nummer van Ignition te hebben.
Dus de eerste 10 nummers hebben noteringen gehad of tips geweest. De nummers 11 en 12 zijn alleen tips geweest. Alles wat daar onder staat heeft geen notering gehad. Dus dat heb ik een beetje met de natte vinger gedaan
One fine Day stond erbij...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is goed, Session vervang ik door Kick Him When He's Down want dat blijkt ook daar een hele tijd op de radio te zijn geweest, in South Cali dan he.
I'll Be Waiting stond met Blackball op 1 EP ergens in 1987. Dat van One Fine Day wist ik ook niet.
Spare Me The Details is ook een single geweest weet ik nog alleen niet voor tv alleen radio.
ik neem er morge ook eens de tijd voor. nu nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef Ixnay het volgende:
Als er maar genoeg stemmen zijn om een beetje een representatieve uitslag te geven.
Goed idee, ik laat Winamp shuffelen, ik was ook niet van plan om weer op alfabetische volgorde te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:26 schreef Tackleberry het volgende:
Één verzoekje voor de volgende ronden... Voer de loting aub NIET uit op alfabetische volgorde... Laat liever (bijvoorbeeld) Winamp shufflen dan op alfabet de loting bepalen...
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoop dat we voor het einde van dat tournament de concertdatum weten trouwens...
Ik kan niet veel vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.![]()
Toch vreemd dat je in een MOJO boekje leest dat ze komen dan...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef avw1982 het volgende:
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |