iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Nitro_YE het volgende:
die balk op offspring.com is trouwens echt zwaar irritant, het duurt echt te lang voordat de site is geladen
Alleen de solo is al vet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Nitro_YE het volgende:
Sin City is echt het meest waardeloze nummer van The Offspring
ik heb hem bij de frs en bij de musicstore zien liggen. gellukkig geen dualdisc. maar gewoon appart van elkaarquote:
tis nu nog eigenlijk te duur om hem te kopen, tis niet echt een collectors item op dit moment en nu zakt de prijs hopenlijk nogquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef Nitro_YE het volgende:
daar zitten we dan bij elkaar, de hardcore Offspring fans, maar niemand heeft de cd
15 euro bij de media marktquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef iDex het volgende:
[..]
tis nu nog eigenlijk te duur om hem te kopen, tis niet echt een collectors item op dit moment en nu zakt de prijs hopenlijk nog
Is dit gewoon de cd of ook de dubbelzijdige?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef iDex het volgende:
[..]
15 euro bij de media markt
luisterd wel lekker weg al die goede nummers achter elkaarnu ff kijken wanneer die andere dvd uitkomt
tis gewoon een losse cd + een dvdquote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef .Pas het volgende:
[..]
Is dit gewoon de cd of ook de dubbelzijdige?
`quote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Als je het hebt over "Come Out And Play" kent niemand het.
Als je het hebt over "Keep Em Seperated" weet iedereen over welk nummer je het hebt.
Daarom zullen ze het wel gebruiken.
Klopt, maar zij willen gewoon die plaat zo veel mogelijk verkopen, de rest interesseert ze niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Nou en ?
Zo heet het nummer nou eenmaal niet. Zeg dan "come out and play. Keep em Seperated"
Dit is gewoon fout
daar was ik eerst ook bang van dat het alleen op dualdisc wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef Nitro_YE het volgende:
ah das stukken beter dan zo'n dual disc, volgens mij zijn die dingen echt zo kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |