vetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef avw1982 het volgende:
In september spelen ze in Frankrijk zie ik op de site. Ze komen weer in de buurt.
hell yeah!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef avw1982 het volgende:
In september spelen ze in Frankrijk zie ik op de site. Ze komen weer in de buurt.
en als echte fan mag deze cd ook niet in de Offspring collectie onderbrekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:31 schreef .Pas het volgende:
Same here. En eigenlijk ook de enige reden dat ik het album aanschaf.
en dan ook nog de punk o rama 10 met een nummer van the offspring niet te vergeten,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:06 schreef iDex het volgende:
The Offspring‘s Greatest Hits collection will be in stores in North America on Tuesday, June 21
The Offspring‘s Complete Music Video Collection will be released on DVD Tuesday, July 5
dus toch appart :/
dus dat word 1 cd + dvd en dan nog een apparte dvd
kickuh
uuhm.. toch General Offspring Discussion? maar uuhm..beetje rond gekeken, maar nix kennen vinden..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:44 schreef crN het volgende:
Offspring.com forum =]
of voor je verjaardag vragen he, meneer de jarigequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef iDex het volgende:
[..]
en dan ook nog de punk o rama 10 met een nummer van the offspring niet te vergeten,
dat word dus ff geld appart leggen![]()
![]()
20stequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
of voor je verjaardag vragen he, meneer de jarige
gefeliciteerd met je 19de verjaardag!
het ziet er een beetje fotoshop achtig uit dus ik vertrouw deze niet echtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
[afbeelding]
ik vind ut wel wat hebben![]()
beste coole artwork
Dat komt omdat je al fan bent van die band en dus eigenlijk niets aan een Greatest Hits album hebt. Ik heb bijvoorbeeld al alle cd's van Offspring dus inprincipe heb ik alle nummers (op 1 nieuwe na) ook al. Ik koop em omdat ik mijn verzameling compleet wil houden. Maar verder is het een nutteloos album idd....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef knox_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best een grote Offspring ben, heb ze ook al een paar keer live mogen zien.
Maar toch vraag ik me altijd af wie er nou eigenlijk op een greatest hits album zit te wachtenOk, voor de mensen die ze niet kennen is het misschien leuk. Maar voor 1 nieuw nummer ga ik die cd niet kopen, en de andere nummers heb ik al op cd
Natuurlijk heb ik dit niet alleen bij Offspring, maar bij zoveel bands die een greatest hits album maken.
Zeker, vooral bij bad habitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:12 schreef nipeng het volgende:
Smash, blijft een lekker plaatje. Moet 'm enkel niet in de auto luisteren want dat is slecht voor mijn rijgedrag.
whaha die 1e foto is wel een beetje gay hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ownee het is een His Of Offspring CD.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, die eerste foto is erg ja. Maar zo lag hij echt in de winkels.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
whaha die 1e foto is wel een beetje gay hoor
trouwens die echte album cover is toch dat ding dat eerder is gepost, kijk maar op www.offspring.com bij albums
mwa die cd is inderdaad een beetje nutteloos, (toch koop ik hem) maar die dvd met alle clips zou wel leuk zijn, dat geeft nog tenminste een meerwaarde aan een verzameling. ik denk dat ik die cd wel wat later koop, als hij een beetje in de aanbieding is, om nou 20 euro voor 1 nummer te gaan betalen is wel een beetje vreemd. (mischien koop ik hem gelijk als er een meevaller is in mijn bestedingspatroon)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap het doel niet van een greatest hits album. Behalve het geld verdienen dan.
Volgens mij gaat ook bijna niemand het kopen. Misschien mensen die geen Offspring cd's hebben niet echt fan zijn maar het toch leuke muziek vinden en nu een verzameling met de bekendste nummers kunnen kopen. Maar op dit moment is The Offspring helemaal niet zo populair meer en zie ik niet veel mensen om deze reden de cd kopen.
idd, tis voor mij meer de verzameling bij te houden. ik ga niet iedere dag een offspring cd in mijn cd speler doen, splinter is denk ik maar 2 keer in mijn cd speler geweest.quote:Ik draai het ook bijna niet meer eigenlijk.
dat zou wel leuk zijn, of een officiele live cd is ook goed, beide in een cd hoes is nog beter.quote:Een live DVD zou ik wel gekocht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |