Kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Nitro_YE het volgende:
The Offspring zorgde voor 90% van de Epitaph inkomsten en er waren geruchten dat Brett Epitaph wou verkopen en dus zocht The Offspring voor een label met meer zekerheid
Ik vind wel dat je je aanstelt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Ixnay het volgende:
Had mij 10 jaar geleden eens verteld dat mijn favoriete band een cover van The Police ging maken en een Greatest Hits cd ging uitbrengen...![]()
nee hoor, niet nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mits je toestemming hebt van de rechthebbende....
en van Greg Kquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef iDex het volgende:
"Nitro" is toch een label van dexter zelf?
ja man vetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:21 schreef Nitro_YE het volgende:
whaha bij de bibliotheek? vet retro man!
wat, ook met cd's van the offspring? dat zou dan weer wel cool zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
ja man vet
Me pa doet het ook... (dat maakt het gelijk een stuk minder vet...)
ehm nee dat niet...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:12 schreef crossover het volgende:
[..]
wat, ook met cd's van the offspring? dat zou dan weer wel cool zijn
Ik heb al 4x vooraan gestaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef crossover het volgende:
ow dan ben ik hier de noob
ik heb ze 1 keer gezien op lowlands, wel stonden we heeeeeelemaal vooraan
Lullig voor Dexter. Waar had je da gelezen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat ze voor de punkers op de Warped Tour stoer willen doen en daarom Pretty Fly etc. weglaten, Dexter heeft namelijk al op een van de eerste optredens een schoen vol in zn face gekregen.
Vertel eens wat meer over die DVD misschien haal ik em wel, wat voor live filmpjes staan er precies op?
als ze dat gaat spelen zijn ze echt zo super goed bezig he!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef Ixnay het volgende:
It'll Be A Long Time, Genocide, Get It Right, Meaning Of Life, Burn It Up, Session, LAPD, Elders en Kick Him When He's Down zijn iig gespeeld op Warped.
Mooi, hopelijk doen ze dit ook in Europa.
Op de DVD staan alle clips, ook I Choose, Meaning of Life en She's Got Issues. Helaas geen Million Miles Away.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Ixnay het volgende:
Vertel eens wat meer over die DVD misschien haal ik em wel, wat voor live filmpjes staan er precies op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |