edit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef komediant het volgende:
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden. Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
MSN-logsquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
Je hebt niet teveel vertrouwen in haar. En verbieden kan je het haar ook niet. Je kan wel zeggen dat je het niet zo'n fijn idee vindt dat ze daar blijft slapen en er aan toevoegen dat het in jouw ogen ook niet noodzakelijk is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
Het kan best dat je vriendin en jij gewoon naief zijn en dat je vriendin er helemaal geen bedoelingen bij heeft. Die kerel kan echter een geheel andere avondinvulling in gedachten hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
Nou ja, draai het eens om. Hoe zou ze reageren als jij bij een wildvreemde dame blijft slapen ? In een relatie hou je rekening met elkaar, en ze zou zoiets moeten hebben van "ok, hij vind het niet echt leuk, ik slaap wel lekker thuis". Mijn mening iig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Ga ook mee en noik die kerel in z'n poepedrtjhuh ;-)
e.d. uit te wisselen. vul maar in wat dat e.d. is.quote:Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen
Vertel dat tegen een vrouw en je krijgt als antwoord:quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef Andrew1985 het volgende:
je vriendin kan wel te vertrouwen zijn
maar is die jongen dat ook?
Wie bepaald wat de norm is? Dat doe je zelf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef komediant het volgende:
MarkzMan_X:ik wilde reacties lezen van mensen die dezelfde situatie wel eens hebben om te kijken of het 'normaal' is.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef Lexie het volgende:
Dude, dit stinkt echt aan alle kanten. Als je vriendin het al goed bedoelt kan ik je wel bijna verzekeren dat die kerel waarschijnlijk heel andere gedachten heeft.
Je zal maar zo'n vriendin hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
leer eens lezenquote:
Ja pciesquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
40 minuten fietsen is wel wat anders als 30 minuten met de auto hequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
ANDERSquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mijn vriend gaat echt niet bij een chat-vriendin slapen!!!! NO WAY
Niet omdat ik m niet vertrouw maar hij heeft snachts niks bij een ander wijf te zoeken
wanneer je zoveel vertrouwen hebt kom je nooit ergens achter......quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Vet gezellig op een logeerkamer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het helemaal normaal wat zn vriendinnetje doet. Ik deed t zelf ook regelmatig alleen dan met meisjes die ik had ontmoet tijdens t uitgaan. Tis gewoon gezellig om bij iemand te slapen...
;-) vind ik wel een leuke tegenstelling maar goed, ik zou het niet echt prettig vinden als mijn vriendin bij een internet kennis blijft slapen...jaloers of niet, ik zou het er moeilijk mee hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. (...) Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.
Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
Nou dat is nou juist het probleem, ze hebben elkaar nog nooit gezien en ze woont er niet zo heel ver vanaf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
Maar dat is in dit geval niet zo ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef Fahrion het volgende:
[..]
Vet gezellig op een logeerkamer.
En ging jij bij meisjes slapen die je leerde kennen tijdens het uitgaan terwijl je een vriendin had?
Of 0, als haar lichaam karakteristiek 2 heeft. Maar daar zou ik niet van uitgaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
1+1=2 zou ik zeggen.
Hahaha lekkere relatie heb je dan!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...
Tuurlijk zou ik het zelf super gaar vinden, alleen je kan iemand niet iets verbieden. Als ze vreemd wilt gaan dan doet ze t toch wel of ze nou wel of niet blijft slapen. Nu hebben ze nog even de tijd om te wennen aan elkaars lichaam![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef thabit het volgende:
Stel, even heel hypothetisch, dat ik een vriendin zou hebben. En dat ik puur als test tegen haar zou zeggen dat ik bij een vrouw blijf slapen die ik alleen van internet ken en die ook nog eens dichtbij woont. Als ze mij dan niet meteen verrot begint te schelden zou ik geloof ik heel kwaad op haar worden.
Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervanHet kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
Ja, merendeel van de reacties komen me nogal negatief over, is iedereen dan zo 'bekrompen' dat ze het hun vriendin niet zouden laten doen? Als ze echt meer had gewild dan was het sneakier gegaan, ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan. Ik weet ook waar ie woont enzovoorts, dus als er rare bedoelingen zijn kan ik altijd nog z'n huis opzoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervanHet kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
Zou de vriendin van de jongen waarbij ze slaapt hier ook bij aanwezig zijn?
dat maakt het idd wel minder wantrouwig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan.
Je moet haar gewoon vragen hoe zij het zou vinden als jij bij een wildvreemde vrouw bleef slapen, en dat ze daar haar conclusie uit moet trekken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het niet een fijne gedachte vindt, maar ze heeft ook aangeboden om niet te gaan eventueel, maar ik wil haar niet die 'vrijheid' ontnemen.
Dat zou dubbel feest zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
Zou de vriendin van de jongen waarbij ze slaapt hier ook bij aanwezig zijn?
Ik zeg ook niet dat ik het leuk zou vinden, want het is totaal niet nodig om te blijven slapen als het maar een half uurtje rijden is en je hebt iemand nog niet eens 1 keer gezien. Maar het gaat mij meer om het idee dat iedereen denkt dat het fout gaat. Dat vind ik wel onzin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.
Het klinkt redelijk verdacht als ik zo vrij mag zijn,quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef Fling het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen. Het klinkt me allemaal iets te "redelijk".
Even voor de goed orde: dit is niet bekrompenheid maar gezond verstand gebruiken. Ik heb een open relatie, dus als mijn vriendin ergens naartoe gaat waar er geneukt kan worden dan vertelt ze dat gewoon. Maar bij jou zal het wat anders liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
is iedereen dan zo 'bekrompen' dat ze het hun vriendin niet zouden laten doen?
vrouwen die je op die manier ontmoet willen ook alleen maar neuken... who (letterlijk) fucking cares?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:43 schreef Perico het volgende:
Mjah als het nu niet fout gaat en supergezellig is, dan wel een volgende keer... die gast is gewoon niet te vertrouwen, mannen willen altijd neuken, ze zijn alleen meesters in het camoufleren van de boel... in het begin. En niet een half uur terug willen rijden, dat heb ik echt nog nooit gehoord!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
1+1=2 zou ik zeggen.
Tuurlijk kan dat. Maar ik nodig gewone vriendinnen zelden uit om te blijven pitten als ze niet a) ver moeten reizen of b) het laat gaat worden. Ik ga zelf ook altijd liever naar mijn eigen bed toe.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Verder ben ik van mening dat mannen en vrouwen ook vriendjes kunnen zijn zonder dubbele agenda.
Probeer het maar eens en je zal zien hoe ongecompliceerd leuk je het dan hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik zou als ik haar was niet gaan maar goed .... sterkte er mee verder
To be continued .....
next episode: " vriendin gaat vreemd met internetkennis"
Misschien nemen ze zelf wel een dvd'tje op.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef thabit het volgende:
Het geschatte aantal DVD's dat gekopieerd gaat worden ligt op 0. Wegens tijdgebrek.
Had die jongen ook dvd's te ruil?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is en m'n vriendin is wel eens vaker bij iemand blijven slapen (dat was dan wel iets verder weg weer) die ze ook nooit irl had gezien. Heeft ook nooit problemen opgeleverd. En ook diegene ken ik wel via internet verder.
Hoe weet jij dat hij nog dol op z'n vriendin is?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is en m'n vriendin is wel eens vaker bij iemand blijven slapen (dat was dan wel iets verder weg weer) die ze ook nooit irl had gezien. Heeft ook nooit problemen opgeleverd. En ook diegene ken ik wel via internet verder.
Wat je zegt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar ik nodig gewone vriendinnen zelden uit om te blijven pitten als ze niet a) ver moeten reizen of b) het laat gaat worden. Ik ga zelf ook altijd liever naar mijn eigen bed toe.
Wil jij weten hoeveel mannen en vrouwen vreemd gaan terwijl ze een vriendin/vriend hebben waar ze dol op zijn? Het vlees is zwak...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Doe dan niet zo onzeker door dit in rnp te postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:20 schreef komediant het volgende:
Ik mag wel mee, maar ik heb andere dingen genoeg te doen
Dat zal hem niet beletten om haar erbij te willen neuken. Veel mannen hebben daar absoluut geen moeite mee, en zullen ook nog eens verklaren dol te zijn op hun vriendin...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is (...)
daar is zelfs een briljant topic over geopend ooit. de relationele stelling was: 1+1=2 en 1-1=0. ergo. mensen zijn bang om een ander te verliezen als ze hun 'partner' met een ander laten neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef LL het volgende:
Als je niet uitkijkt is het straks 1+1=3 of 1+2=3
Moet je ook maar net zin in hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef Diebitch het volgende:
Als je meegaat kan het misschien nog een kwartetje worden.....![]()
Dus waar wacht je op!!![]()
ja maar beste jongen, ze zal er toch alles aan doen om je gerust te stellen. dat zou ik ook doen, alleen iets geraffineerder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet.
Volgens mij heeft er iemand oogkleppen op. Ach beste TS je merkt het vanzelf, wanneer je de volgende keer sex hebt en ze komt met allemaal nieuwe standjes of wanneer alles net even iets verder is opgerekt waardoor ze jou niet mee voelt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet. Nee volgens mij kan er weinig mis zijn hiermee, als ik zo de reacties doorlees is het merendeel blijkbaar van mening dat het niet 'normaal' is, maar m'n verstand zegt dat het allemaal wel meevalt en agz ik de vorige keer er ook geen probleem van heb gemaakt, zal ik denk ik ditmaal ook maar niet moeilijk gaan doen. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo leuk vond, maar ik hoef volgens haar toch echt nergens over in te zitten.
Ben je nou gerust gesteld dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef komediant het volgende:
We zullen het zien, ik laat graag weten in dit topic hoe het vergaat. Ik ga nu idd maar eens andere dingen doen in m'n vrije tijd
idd..quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij nog dol op z'n vriendin is?
Jij kende hem toch niet?
Tis maar de vraag wat je karakter en je hoofd allemaal aankan. Misschien moet er wel niet zo'n punt van gemaakt worden en word je met een open relatie het gelukkigst. Zeker als je wat jaloers bent aangelegd heb je het hard te verduren. En als je een goeie sul bent word je misschien genaaid waar je bij staat...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar is zelfs een briljant topic over geopend ooit. de relationele stelling was: 1+1=2 en 1-1=0. ergo. mensen zijn bang om een ander te verliezen als ze hun 'partner' met een ander laten neuken.
Wat ga jij dan doen??quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef komediant het volgende:
We zullen het zien, ik laat graag weten in dit topic hoe het vergaat. Ik ga nu idd maar eens andere dingen doen in m'n vrije tijd
true. maar ik spreek natuurlijk wel namens zoalshetis. en heb me genoeg verplaatst in de ts.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Tis maar de vraag wat je karakter en je hoofd allemaal aankan. Misschien moet er wel niet zo'n punt van gemaakt worden en word je met een open relatie het gelukkigst. Zeker als je wat jaloers bent aangelegd heb je het hard te verduren. En als je een goeie sul bent word je misschien genaaid waar je bij staat...
Je neemt aan dat ze het je even meld als ze vreemd is gegaan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:DS4: nee, ze is bij degene die ze de vorige keer bezocht niet vreemd gegaan, ze wist dat het een niet knappe jongen was en het was puur voor het gemak om te blijven slapen (ze had die dag een feest daar in de buurt waar hij ook bij was)
bijna niemand vermeld het van te voren, alleen de vriendin van ts.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:07 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Je neemt aan dat ze het je even meld als ze vreemd is gegaan?
Overigens klinkt het me allemaal wat verdacht in de oren. Als het zo'n probleem is om een half uur te rijden is het misschien makkelijker om de dvd's te laten opsturen.
Trust no one, en jezelf ook maar voor 50%
Ook lelijke mannen wippen zich soms tien slagen in de rondte...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet. Nee volgens mij kan er weinig mis zijn hiermee, als ik zo de reacties doorlees is het merendeel blijkbaar van mening dat het niet 'normaal' is, maar m'n verstand zegt dat het allemaal wel meevalt en agz ik de vorige keer er ook geen probleem van heb gemaakt, zal ik denk ik ditmaal ook maar niet moeilijk gaan doen. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo leuk vond, maar ik hoef volgens haar toch echt nergens over in te zitten.
DS4: nee, ze is bij degene die ze de vorige keer bezocht niet vreemd gegaan, ze wist dat het een niet knappe jongen was en het was puur voor het gemak om te blijven slapen (ze had die dag een feest daar in de buurt waar hij ook bij was)
Vriendelijk van haar, weet je meteen waar je aan toe bent ^^quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bijna niemand vermeld het van te voren, alleen de vriendin van ts.
Aha de vriendin heeft ook een fok! accountquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef Diebitch het volgende:
Volgens mij is ts ook niet vies van een scharreltje buiten de deur....
Had jij binnenkort niet nog een afspraak met een meisje om wat dvd's enzo uit te wisselen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog geen énkele afspraak met iemand van internet gehad, zónder dat er geneukt werd.
Dude, je vriendin wil een ander neuken, move on...
Dat denkt haar vriend wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Had jij binnenkort niet nog een afspraak met een meisje om wat dvd's enzo uit te wisselen?![]()
Heb je wel een logeerkamer dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Dat denkt haar vriend wel ja.
Ik héb helemaal geen dvd's.
Ik denk dat hij die wel heeft. Hij noemt deze meestal gewoon slaapkamer...quote:
Vergeef me mijn slechte gedachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Heb al ruim 4 jaar wat met m'n vriendin en gaat over het geheel genomen prima, alleen nu kent m'n vriendin sinds een maandje iemand die ze via internet kent en waar ze ook wel af en toe wat mee chat, hij heeft al een vriendin en daar zit ik ook niet echt over in. Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen, ook geen punt. Alleen het is relatief dichtbij waar ie woont en ze blijft bij 'm slapen (op een apart logeerkamertje). Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. Ik mocht zelf ook mee als ik wilde, maar ik heb ook genoeg andere dingen te doen en ze bood zelf aan om niet te gaan als ik het niet wilde.
dat dus. maar dan vraag ik me af of het move on gedeelte relevant is voor ts, of dat ie haar gewoon eens lekker haar gang laat gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog geen énkele afspraak met iemand van internet gehad, zónder dat er geneukt werd.
Dude, je vriendin wil een ander neuken, move on...
Hoezo, ga jij ook regelmatig buiten de deur neuken met internetdates?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:44 schreef leonieke het volgende:
Dit topic smeekt gewoon om een tvp van mij
ongenadig komt in gradaties. als je zelf zeker bent is er geen ongenadig of beter, dan is er slechts haar drang om ook eens ergens anders te neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:53 schreef D1 het volgende:
Maar als jij kan slapen met de wetenschap dat jouw meissie op hetzelfde moment ongenadig hard in haar kontje geneukt wordt door DVDboy dan zou ik haar vooral laten gaan...
So true...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ongenadig komt in gradaties. als je zelf zeker bent is er geen ongenadig of beter, dan is er slechts haar drang om ook eens ergens anders te neuken.
Wie denk je dat er in jouw avatar staat danquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Lexie het volgende:
TS, lopen er in jouw wereld ook elfjes, trollen en kabouters rond?
En diep van binnen weet hij dat we gelijk hebben, hij wil het alleen niet toegeven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:26 schreef AcidTrance het volgende:
Misschien zegt ze vriendin wel voor de gemak maar ff dat die internetkennis een vriendin heeft, dan zoekt de TS er niet zo veel achter.
Je geeft aan in je posts dat je het allemaal wel oke vindt maar toch open je een topic. Als er volgens jou toch nix aan de hand is hoef je toch geen topic te openen met de vraag of iemand zoiets soortgelijks heeft meegemaakt.
Je weet uberhaupt dat je dit soort antwoorden kan verwachten.
Het leukste elfje van ze allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef LL het volgende:
[..]
Wie denk je dat er in jouw avatar staat dan![]()
Chatten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:31 schreef AcidTrance het volgende:
Ultieme droom van een chatnerd een vrouw die na een maand chatten bij je komt slapen
Mwoooah, kon nog wel eens meevallen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Bombie het volgende:
Maar goed... het zal wel een hypothese zijn, want de door TS beschreven situatie is natuurlijk zéér onwaarschijnlijk.
Gebeurt zo vaak joh. Tenminste dat vrouwen zonder vriendje dat iig doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Bombie het volgende:
Maar goed... het zal wel een hypothese zijn, want de door TS beschreven situatie is natuurlijk zéér onwaarschijnlijk.
Ik wil gewoon het vervolg wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij ook regelmatig buiten de deur neuken met internetdates?
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak joh. Tenminste dat vrouwen zonder vriendje dat iig doen.
HELL NOquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
[vriendin blijft slapen bij iemand die ze een maand kent en een paar keer mee heeft gechat]
Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
Agreed. Zo'n situatie klopt gewoon van geen kantenquote:
dit klinkt zo als een loverboy in de dop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef Falco het volgende:
Het komt op mij over dat de TS niet graag wilt dat de relatie met zijn vriendin stuk gaat en daarom toelaat dat zijn vriendin 'mag logeren' bij die internetknul. DVD's uitwisselen is ook wel een erg opzichtige smoes voor neuken btw.
TS ook, dus passen ze wel bij elkaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:50 schreef JeRa het volgende:
[..]
Agreed. Zo'n situatie klopt gewoon van geen kantenof je vriendin moet wel zo enorm naïef zijn
nee jij bent niet naïef. onze ervaring met internetrelaties is anders. zachte heelmeesters...enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:17 schreef Myriam7 het volgende:
Tja dan ben ik maar de enigste naïeveling hier. Alleen Bombie had het enigszin over "gevaarlijk"
Iedereen maakt zich druk over het feit of ze al dan niet met die gast naar bed gaat, maar vraagt zich dan iemand of wat voor een type dat het is? Ik vindt het gewoon dom en "gevaarlijk". Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat alle internet-contacten "link"zijn. Maar laten we wel wezen, het kan ook goed fout gaan.
Ze gaat om cd's uit te wisselen...dan neem je toch voor de zekerheid je vriend mee. Wel zo veilig lijkt me..en in deze tijd absoluut niet overbodig.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:23 schreef Foo_niks het volgende:
En over een maand zit zij met een schimmelinfectie waar jij voor op je klote krijgt .
Ze kan haar kont niet keren of..........
Wehèèè`... ik heb ook gezegd dat ik het spooky vondquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:17 schreef Myriam7 het volgende:
Tja dan ben ik maar de enigste naïeveling hier. Alleen Bombie had het enigszin over "gevaarlijk"
Iedereen maakt zich druk over het feit of ze al dan niet met die gast naar bed gaat, maar vraagt zich dan iemand of wat voor een type dat het is? Ik vindt het gewoon dom en "gevaarlijk". Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat alle internet-contacten "link"zijn. Maar laten we wel wezen, het kan ook goed fout gaan.
Ze gaat om cd's uit te wisselen...dan neem je toch voor de zekerheid je vriend mee. Wel zo veilig lijkt me..en in deze tijd absoluut niet overbodig.
Dat zal je nog verbazen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Bombie het volgende:
Er is volgens mij geen enkele vrouw die bij een jongen blijft slapen die ze nog nooit irl heeft gezien, en die ze een maandje van internet kent.
Ja, als die jongen nou zegt dat hij gek is op z`n vriendinnetje, dan is dat ook zo natuurlijk! Waarom zou hij daarover liegen he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Lijkt me zeker geen slecht planquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef _Flame_ het volgende:
Ik zou maar beter toch ff tijd maken om dr minimaal op te halen, of zelfs om mee te gaan.
Tuurlijk is ze vrij om haar eigen keuzes te maken,mensen zijn elkaars eigendom tenslotte niet he!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Heb al ruim 4 jaar wat met m'n vriendin en gaat over het geheel genomen prima, alleen nu kent m'n vriendin sinds een maandje iemand die ze via internet kent en waar ze ook wel af en toe wat mee chat, hij heeft al een vriendin en daar zit ik ook niet echt over in. Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen, ook geen punt. Alleen het is relatief dichtbij waar ie woont en ze blijft bij 'm slapen (op een apart logeerkamertje). Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. Ik mocht zelf ook mee als ik wilde, maar ik heb ook genoeg andere dingen te doen en ze bood zelf aan om niet te gaan als ik het niet wilde. Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.
Of doubble daten...................wordt het toch nog een gezellige nacht.............quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:56 schreef blackmage het volgende:
mischien kan jij dan gaan chatten met de vriendin van die internetvriend
perfecte oplossing ff een kwartetje doen en dan zijn die wantrouw gevoelens wel wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:23 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Of doubble daten...................wordt het toch nog een gezellige nacht.............!!!
Ja toch,dan weet hij iig ZEKER wat z'n vriendin die avond doet!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:26 schreef blackmage het volgende:
[..]
perfecte oplossing ff een kwartetje doen en dan zijn die wantrouw gevoelens wel weg
nee nee het IS een freak.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks is het een freak ....
Z'n jaloezie is niet hetgeen zijn relatie parten zal gaan spelen,het is eerder zijn naieviteit die z'n relatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Mano het volgende:
Ik vind dat topicstarter het best goed doet. Je moet ook weer niet al te wantrouwend zijn en jaloers. Jaloezie maakt een relatie sneller kapot dan je denkt.
[moet er wel bij zeggen dat ik zelf nooit maar dan ook nooit bij voorbaat al zou afspreken dat ik bij een onbekende blijf slapen, of dat nu een man of vrouw is. ik begrijp je twijfel]
Laat ie een vriend alles fotograferen met een digitale camera,kan hij er een leuk verslag van maken en een nieuw topic openen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:24 schreef blackmage het volgende:
volg je vriendin/vrouw stiekem en sla die vent dan in elkaar terwijl je VIESPEUK schreeuwd, hebben wij ook weer wat leuks te lezen op de fp.
PS;quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:22 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Z'n jaloezie is niet hetgeen zijn relatie parten zal gaan spelen,het is eerder zijn naieviteit die z'n relatie
'kilt'!
En z'n soon to be exgirlfriend die 'samen appart' met die kennis gaat 'slapen' lees;ze laat zich de hele nacht 'uitwonen' door die gozer om s'morgens helemaal sufgeneukt weer naar huis te komen.
Zo gaat dat een paar weken door en dan hoort ie haar 'ineens' zeggen;schat........ik moet je wat vertellen,we moeten eens praten........
Niet veel later pakt ze haar koffers(die achteraf al even gepakt klaar stonden zonder dat hij het wist)
en ziet hij haar nog net de deur uitglippen.
Komt hij haar 3 weken later tegen met die knakker in de stad doet ze net alsof ze hem niet ziet laat staan dat ze hem nog herkent!
Tja;ik zou me ook heel relaxt voelen in zijn situatie.......................maar niet heus!![]()
Er zit een 'luchtje' aan dit verhaal en het heet...........overspel/hoogverraad!
Maar goed...............je bent zoals gezegd iig niet jaloers,chpeau.......![]()
Met alle respect voor de topicstarter,als ik hem was zou ik toch eens een heel goed gesprek met haar hebben want mijn gevoel zegt dat er iets GOED fout zit in die relatie!![]()
Als ie zo dichtbij woont zou ík het niet vertrouwen in elk geval.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef komediant het volgende:
Ja, tuurlijk is het haar eigen keus. Maar in deze situatie vroeg ik me af of andere mensen hun vriendin ook zomaar laten slapen bij iemand die ze nog maar een maandje via alleen internet kent en die op zich nog redelijk dichtbij woont.
1 klein probleempje: als je zelf in zijn schoenen staat, denk je niet meer zo makkelijk over je eigen situatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef nein het volgende:
of ze wel of niet vreemdgaat: je weet in elk geval meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik bedoel, als ze vreemd wil gaan doet ze t toch wel en kan je t meteen uitmaken (al is t niet leuk), en als ze het niet doet, sterkt dat jou weer veel meer in je vertrouwen in haar. Al met al een win-win situatie toch?
Niet te wantrouwend, klopt. Maar ook niet te goed van vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Mano het volgende:
Ik vind dat topicstarter het best goed doet. Je moet ook weer niet al te wantrouwend zijn en jaloers. Jaloezie maakt een relatie sneller kapot dan je denkt.
Huh ja als me vriendin ergens wil blijven slapen vind ik het prima ook al is het bij degene op de kamer. Andersom komt ook weleens voor. Mja ik vertrouw haar en zij mij dus we hebben er beide geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ze gewoon wat spankie en een grote beurt nodig heeftquote:
psiesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef livEliveD het volgende:
Waarom niet gewoon haar vertrouwen totdat het tegendeel is bewezen?![]()
Precies..!! Of nodig zelf een leuk meske van internet uit om bij jou te komen slapen als je vriendin daar zit/ligtquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zeg maar eens tegen haar dat jij blijft slapen bij een meisje die je via internet hebt ontmoet, waarschijnlijk breekt dan de hel los.
*meldtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef thabit het volgende:
Het zeldzame type mens dat hierin nog wel te vertrouwen is heeft doorgaans geen DVD-speler.
Als je bedenkt dat vandaag de dag de mentaliteit van veel mensen "wat niet weet, wat niet deert" is, is het misschien niet altijd even voor de hand liggend om te rekenen op een bewijs van slecht gedrag; vooral niet in situaties waarin de vertrouwenstest er zó dik bovenop ligt dat het bijna pervers wordt. Zodra je wantrouwen eenmaal gewekt is (terecht of onterecht), kun je iemand niet meer 'vertrouwen tot het tegendeel bewezen is'. Dan ga je voortdurend zoeken naar allerlei aanknopingspunten die je theorie onderbouwen, en draai je subtiel door. Dan ga je dingen zien die er misschien niet zijn; De verantwoordelijkheid daarvoor ligt niet alleen bij die persoon zelf, maar ook bij de partner die 'terecht of onterecht' voor de aanleiding zorgt. Dat mensen verschillende interpretaties hebben van 'terecht of onterecht' zou je kunnen doen inzien dat jullie misschien niet de juiste personen voor elkaar zijn. Wat is dan je keuze?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef livEliveD het volgende:
Waarom niet gewoon haar vertrouwen totdat het tegendeel is bewezen?![]()
help jij met het rossen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef Kuuke2k5 het volgende:
dat slapen is wel raar ja, maar goed gewoon laten gaan, en als er dan wat gebeurd ros je die gozer toch gewoon in elkaar?
zoiets kan ook: http://images.fok.nl/upload/050504_21290_chinese_torture.jpgquote:Op zondag 8 mei 2005 01:44 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Zou ie geflipt zijn en die gozer ingecementeerd hebben in zijn kelder?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoiets kan ook: http://images.fok.nl/upload/050504_21290_chinese_torture.jpg
zo goed?quote:
voor jou ja. sorry. maar er staat toch echt torture.quote:
lijkt me wel duidelijk. Alleen denk ik niet dat ts dat nog zal posten.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:33 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Is ze nu wel of niet gepaald door die gast???![]()
Dat vind ik bijzonder waardeloos. Van andermans fouten kan je leren, immers.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk. Alleen denk ik niet dat ts dat nog zal posten.
Martelen door de eeuwen heenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:34 schreef boempa het volgende:
Waar staat het marteltopic?
Maar misschien zit die kerel met wie ze dvd's zou ruilen ook wel op Fok!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat vind ik bijzonder waardeloos. Van andermans fouten kan je leren, immers.
Wat een ontzettend goede post. Ik ben het hier he-le-maal 100% mee eens. TS, als je echt zo naïef bent dat je denkt dat dit niet is omdat ze gewoon met die gast wil nuecqen, dan ben jij de meest naieve persoon die ik ken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef Bombie het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat vandaag de dag de mentaliteit van veel mensen "wat niet weet, wat niet deert" is, is het misschien niet altijd even voor de hand liggend om te rekenen op een bewijs van slecht gedrag; vooral niet in situaties waarin de vertrouwenstest er zó dik bovenop ligt dat het bijna pervers wordt. Zodra je wantrouwen eenmaal gewekt is (terecht of onterecht), kun je iemand niet meer 'vertrouwen tot het tegendeel bewezen is'. Dan ga je voortdurend zoeken naar allerlei aanknopingspunten die je theorie onderbouwen, en draai je subtiel door. Dan ga je dingen zien die er misschien niet zijn; De verantwoordelijkheid daarvoor ligt niet alleen bij die persoon zelf, maar ook bij de partner die 'terecht of onterecht' voor de aanleiding zorgt. Dat mensen verschillende interpretaties hebben van 'terecht of onterecht' zou je kunnen doen inzien dat jullie misschien niet de juiste personen voor elkaar zijn. Wat is dan je keuze?
Uiteraard is vertrouwen uiteindelijk de basisvoorwaarde voor een goede relatie, maar dat is je relatie serieus nemen óók. Iets waar ik de 'vriendin van de topicstarter' niet echt op kan betrappen, wanneer ze zoiets doet. Als je echt van je vriend/vriendin houdt laat je dat niet zien door hem/haar te onderwerpen aan een strenge psychologische test, maar probeer je door je keuzes juist te laten zien dat je de relatie niet wilt blootstellen aan onnodige risico's. En geloof het of niet: in een relatie bén je gewoon niet voor 100% vrij. Je hebt bepaalde verantwoordelijkheden die inherent zijn aan de relatie. Jezelf kwijtschelden van die verantwoordelijkheden biedt ook geen realistisch uitgangspunt voor het slagen van de relatie; Misschien kun je er dan beter een seksrelatie van maken, en dat duidelijk afspreken.
Uiteindelijk heeft ieder individu een geheel eigen beeld van risico's die de relatie in gevaar brengen. De één slaat daarin volledig door (paranoïde) en de ander is absurd nonchalant, en misschien zelfs wel naïef te noemen. Daarom maakt het ook niets uit wat de menigte ervan vindt. Je moet uiteindelijk voor jezelf vaststellen: "heb ik hier een goed gevoel over?"
En op basis daarvan maak je je keuzes.
Tja zelf zou ik er totaal geen problemen mee hebben. Vertrouwen is bij mij dan ook echt vertrouwen en geen schijn vertrouwen (het puur zeggen maar niet voelen bedoel ik daarmee). Zo'n onzeker bestaan lijkt me ook niks. Als iemand vreemd wil gaan dan kan dat toch wel. Zo'n afspraak hoeft simpelweg niks te betekenen en ik zou in dezelfde situatie ook gewoon blijven slapen. Ik ben blij dat me vriendin hier hetzelfde over denkt en, in mijn ogen, niet zo banaal is.quote:[b]Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 Uiteraard is vertrouwen uiteindelijk de basisvoorwaarde voor een goede relatie, maar dat is je relatie serieus nemen óók.
True truequote:Uiteindelijk heeft ieder individu een geheel eigen beeld van risico's die de relatie in gevaar brengen. De één slaat daarin volledig door (paranoïde) en de ander is absurd nonchalant, en misschien zelfs wel naïef te noemen. Daarom maakt het ook niets uit wat de menigte ervan vindt. Je moet uiteindelijk voor jezelf vaststellen: "heb ik hier een goed gevoel over?"
En op basis daarvan maak je je keuzes.
Domme regel...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef Copycat het volgende:
Erom vragen versneld de update niet... zorgt er wel voor dat dit topic sneller vol is...
Niet meer doen dus.
Ja dat las ik ook... volkomen logisch... als je er een leuke nacht van wil maken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef SHE het volgende:
Hij woont dichbtij en toch blijft ze slapen?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook... volkomen logisch... als je er een leuke nacht van wil maken...
![]()
Weet jij wel hoe lang 1 cd duurt... 50 minuten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef SHE het volgende:
Ik dacht even dat ik gek was.
Maar het staat er toch echt. In mijn geval zouden alle alarmbellen wel gaan rinkelen...Wtf?
Om cd's uit te wisselen, moet ze gaan slapen bij een vreemde gozer die lekker dichtbij woont...
Joehoeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe lang 1 cd duurt... 50 minuten ?
nou en dan 20 cds...
.... en aangezien de gozer maar een brander heeft die maximaal 2x brand..
Heerlijk verhaal dit om te verkopen.
Precies... het verhaal lezende lijkt het me al sterk dat je vriendin niets wil doen... maar dat geen van tweeen niets zou willen... dat kan ik me niet voorstellen...quote:Oh nog 1 ding: Zij hoeft natuurlijk niets van plan te zijn, maar misschien hij wel.
En als hij slechte bedoelingen heeft loopt zij een trauma op en voel jij je de rest van je leven schuldig omdat je haar in haar eentje hebt laten gaan
Ja en toen waren we aan het branden, en toen waren de lege cds op, dus konden we de volgende dag pas nieuwe halen, en toen wilde ik naar huis gaan, maar hij had de deur op slot gedraaid en toen was ie de sleutel kwijt geraakt, en toen gingen we een slotenmaker zoeken op internet maar internet lag er uit en de helpdesk van chello was al gesloten, en zijn tegoed was op van z'n mobiel en mijn batterij was leeg en ik had geen lader bij dus ik kon jou ook niet bellen................quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
Mooiste verhaal wat ik ooit heb gehoord
" Ja euh, ik ga ff cd's uitwisselen, maar moet dan wel blijven slapen "
" Maar hij woont om de hoek! "
" Euh ja, maar het zijn vrij volle cd's "
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:12 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja en toen waren we aan het branden, en toen waren de lege cds op, dus konden we de volgende dag pas nieuwe halen, en toen wilde ik naar huis gaan, maar hij had de deur op slot gedraaid en toen was ie de sleutel kwijt geraakt, en toen gingen we een slotenmaker zoeken op internet maar internet lag er uit en de helpdesk van chello was al gesloten, en zijn tegoed was op van z'n mobiel en mijn batterij was leeg en ik had geen lader bij dus ik kon jou ook niet bellen................
.......... maar er is niks gebeurd.. echt niet![]()
ok, dan zou ik het gelovenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij woont op 8 hoog.. dat weet je toch![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef SHE het volgende:![]()
Mooiste verhaal wat ik ooit heb gehoord
" Ja euh, ik ga ff cd's uitwisselen, maar moet dan wel blijven slapen "
" Maar hij woont om de hoek! "
" Euh ja, maar het zijn vrij volle cd's "
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |