Of doubble daten...................wordt het toch nog een gezellige nacht.............quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:56 schreef blackmage het volgende:
mischien kan jij dan gaan chatten met de vriendin van die internetvriend
perfecte oplossing ff een kwartetje doen en dan zijn die wantrouw gevoelens wel wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:23 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Of doubble daten...................wordt het toch nog een gezellige nacht.............!!!
Ja toch,dan weet hij iig ZEKER wat z'n vriendin die avond doet!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:26 schreef blackmage het volgende:
[..]
perfecte oplossing ff een kwartetje doen en dan zijn die wantrouw gevoelens wel weg
nee nee het IS een freak.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks is het een freak ....
Z'n jaloezie is niet hetgeen zijn relatie parten zal gaan spelen,het is eerder zijn naieviteit die z'n relatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Mano het volgende:
Ik vind dat topicstarter het best goed doet. Je moet ook weer niet al te wantrouwend zijn en jaloers. Jaloezie maakt een relatie sneller kapot dan je denkt.
[moet er wel bij zeggen dat ik zelf nooit maar dan ook nooit bij voorbaat al zou afspreken dat ik bij een onbekende blijf slapen, of dat nu een man of vrouw is. ik begrijp je twijfel]
Laat ie een vriend alles fotograferen met een digitale camera,kan hij er een leuk verslag van maken en een nieuw topic openen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:24 schreef blackmage het volgende:
volg je vriendin/vrouw stiekem en sla die vent dan in elkaar terwijl je VIESPEUK schreeuwd, hebben wij ook weer wat leuks te lezen op de fp.
PS;quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:22 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Z'n jaloezie is niet hetgeen zijn relatie parten zal gaan spelen,het is eerder zijn naieviteit die z'n relatie
'kilt'!
En z'n soon to be exgirlfriend die 'samen appart' met die kennis gaat 'slapen' lees;ze laat zich de hele nacht 'uitwonen' door die gozer om s'morgens helemaal sufgeneukt weer naar huis te komen.
Zo gaat dat een paar weken door en dan hoort ie haar 'ineens' zeggen;schat........ik moet je wat vertellen,we moeten eens praten........
Niet veel later pakt ze haar koffers(die achteraf al even gepakt klaar stonden zonder dat hij het wist)
en ziet hij haar nog net de deur uitglippen.
Komt hij haar 3 weken later tegen met die knakker in de stad doet ze net alsof ze hem niet ziet laat staan dat ze hem nog herkent!
Tja;ik zou me ook heel relaxt voelen in zijn situatie.......................maar niet heus!![]()
Er zit een 'luchtje' aan dit verhaal en het heet...........overspel/hoogverraad!
Maar goed...............je bent zoals gezegd iig niet jaloers,chpeau.......![]()
Met alle respect voor de topicstarter,als ik hem was zou ik toch eens een heel goed gesprek met haar hebben want mijn gevoel zegt dat er iets GOED fout zit in die relatie!![]()
Als ie zo dichtbij woont zou ík het niet vertrouwen in elk geval.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef komediant het volgende:
Ja, tuurlijk is het haar eigen keus. Maar in deze situatie vroeg ik me af of andere mensen hun vriendin ook zomaar laten slapen bij iemand die ze nog maar een maandje via alleen internet kent en die op zich nog redelijk dichtbij woont.
1 klein probleempje: als je zelf in zijn schoenen staat, denk je niet meer zo makkelijk over je eigen situatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef nein het volgende:
of ze wel of niet vreemdgaat: je weet in elk geval meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik bedoel, als ze vreemd wil gaan doet ze t toch wel en kan je t meteen uitmaken (al is t niet leuk), en als ze het niet doet, sterkt dat jou weer veel meer in je vertrouwen in haar. Al met al een win-win situatie toch?
Niet te wantrouwend, klopt. Maar ook niet te goed van vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Mano het volgende:
Ik vind dat topicstarter het best goed doet. Je moet ook weer niet al te wantrouwend zijn en jaloers. Jaloezie maakt een relatie sneller kapot dan je denkt.
Huh ja als me vriendin ergens wil blijven slapen vind ik het prima ook al is het bij degene op de kamer. Andersom komt ook weleens voor. Mja ik vertrouw haar en zij mij dus we hebben er beide geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
Ik denk inderdaad ook dat ze gewoon wat spankie en een grote beurt nodig heeftquote:
psiesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef livEliveD het volgende:
Waarom niet gewoon haar vertrouwen totdat het tegendeel is bewezen?![]()
Precies..!! Of nodig zelf een leuk meske van internet uit om bij jou te komen slapen als je vriendin daar zit/ligtquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zeg maar eens tegen haar dat jij blijft slapen bij een meisje die je via internet hebt ontmoet, waarschijnlijk breekt dan de hel los.
*meldtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef thabit het volgende:
Het zeldzame type mens dat hierin nog wel te vertrouwen is heeft doorgaans geen DVD-speler.
Als je bedenkt dat vandaag de dag de mentaliteit van veel mensen "wat niet weet, wat niet deert" is, is het misschien niet altijd even voor de hand liggend om te rekenen op een bewijs van slecht gedrag; vooral niet in situaties waarin de vertrouwenstest er zó dik bovenop ligt dat het bijna pervers wordt. Zodra je wantrouwen eenmaal gewekt is (terecht of onterecht), kun je iemand niet meer 'vertrouwen tot het tegendeel bewezen is'. Dan ga je voortdurend zoeken naar allerlei aanknopingspunten die je theorie onderbouwen, en draai je subtiel door. Dan ga je dingen zien die er misschien niet zijn; De verantwoordelijkheid daarvoor ligt niet alleen bij die persoon zelf, maar ook bij de partner die 'terecht of onterecht' voor de aanleiding zorgt. Dat mensen verschillende interpretaties hebben van 'terecht of onterecht' zou je kunnen doen inzien dat jullie misschien niet de juiste personen voor elkaar zijn. Wat is dan je keuze?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef livEliveD het volgende:
Waarom niet gewoon haar vertrouwen totdat het tegendeel is bewezen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |