Het klinkt redelijk verdacht als ik zo vrij mag zijn,quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef Fling het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen. Het klinkt me allemaal iets te "redelijk".
Even voor de goed orde: dit is niet bekrompenheid maar gezond verstand gebruiken. Ik heb een open relatie, dus als mijn vriendin ergens naartoe gaat waar er geneukt kan worden dan vertelt ze dat gewoon. Maar bij jou zal het wat anders liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
is iedereen dan zo 'bekrompen' dat ze het hun vriendin niet zouden laten doen?
vrouwen die je op die manier ontmoet willen ook alleen maar neuken... who (letterlijk) fucking cares?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:43 schreef Perico het volgende:
Mjah als het nu niet fout gaat en supergezellig is, dan wel een volgende keer... die gast is gewoon niet te vertrouwen, mannen willen altijd neuken, ze zijn alleen meesters in het camoufleren van de boel... in het begin. En niet een half uur terug willen rijden, dat heb ik echt nog nooit gehoord!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
1+1=2 zou ik zeggen.
Tuurlijk kan dat. Maar ik nodig gewone vriendinnen zelden uit om te blijven pitten als ze niet a) ver moeten reizen of b) het laat gaat worden. Ik ga zelf ook altijd liever naar mijn eigen bed toe.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Verder ben ik van mening dat mannen en vrouwen ook vriendjes kunnen zijn zonder dubbele agenda.
Probeer het maar eens en je zal zien hoe ongecompliceerd leuk je het dan hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik zou als ik haar was niet gaan maar goed .... sterkte er mee verder
To be continued .....
next episode: " vriendin gaat vreemd met internetkennis"
Misschien nemen ze zelf wel een dvd'tje op.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef thabit het volgende:
Het geschatte aantal DVD's dat gekopieerd gaat worden ligt op 0. Wegens tijdgebrek.
Had die jongen ook dvd's te ruil?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is en m'n vriendin is wel eens vaker bij iemand blijven slapen (dat was dan wel iets verder weg weer) die ze ook nooit irl had gezien. Heeft ook nooit problemen opgeleverd. En ook diegene ken ik wel via internet verder.
Hoe weet jij dat hij nog dol op z'n vriendin is?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is en m'n vriendin is wel eens vaker bij iemand blijven slapen (dat was dan wel iets verder weg weer) die ze ook nooit irl had gezien. Heeft ook nooit problemen opgeleverd. En ook diegene ken ik wel via internet verder.
Wat je zegt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar ik nodig gewone vriendinnen zelden uit om te blijven pitten als ze niet a) ver moeten reizen of b) het laat gaat worden. Ik ga zelf ook altijd liever naar mijn eigen bed toe.
Wil jij weten hoeveel mannen en vrouwen vreemd gaan terwijl ze een vriendin/vriend hebben waar ze dol op zijn? Het vlees is zwak...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Doe dan niet zo onzeker door dit in rnp te postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:20 schreef komediant het volgende:
Ik mag wel mee, maar ik heb andere dingen genoeg te doen
Dat zal hem niet beletten om haar erbij te willen neuken. Veel mannen hebben daar absoluut geen moeite mee, en zullen ook nog eens verklaren dol te zijn op hun vriendin...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef komediant het volgende:
Voor de duidelijkheid, hij heeft al een vriendin waar ie nog dol op is (...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |