abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26754681
Heb al ruim 4 jaar wat met m'n vriendin en gaat over het geheel genomen prima, alleen nu kent m'n vriendin sinds een maandje iemand die ze via internet kent en waar ze ook wel af en toe wat mee chat, hij heeft al een vriendin en daar zit ik ook niet echt over in. Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen, ook geen punt. Alleen het is relatief dichtbij waar ie woont en ze blijft bij 'm slapen (op een apart logeerkamertje). Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. Ik mocht zelf ook mee als ik wilde, maar ik heb ook genoeg andere dingen te doen en ze bood zelf aan om niet te gaan als ik het niet wilde. Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.

Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
pi_26754733
nou ik zou hem daar denk niet laten slapen, ze kent die jongen niet (alleen via internet dan) en om dan gelijk te blijven logeren zou ik wel een eng idee vinden.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26754751
Hoezo toelaten??? Is dit niet haar eigen keus?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_26754819
Ja, tuurlijk is het haar eigen keus. Maar in deze situatie vroeg ik me af of andere mensen hun vriendin ook zomaar laten slapen bij iemand die ze nog maar een maandje via alleen internet kent en die op zich nog redelijk dichtbij woont.
pi_26754820
En waarom mag jij niet mee?
pi_26754835
Ik mag wel mee, maar ik heb andere dingen genoeg te doen

Het gaat me puur om deze situatie of het raar is als je vriendin zomaar bij iemand blijt slapen die dichtbijwoont en die je nog maar een maandje kent. Of dat er hier ook mensen zijn die ook een vriendin hebben die dat ook wel eens doet , dat is de vraag
pi_26754840
Ik zou het niet zo'n probleem vinden als hij ( in mijn geval dan) even langs zou gaan, maar waarom dat blijven slapen?
Het is dan wel op een logeerkamer maar je kan savonds toch gewoon naar huis komen als je toch alleen maar muziek en dvds gaat uitwisslen..
pi_26754883
Waarom blijft ze in godsnaam bij hem slapen als het dichtbij is?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26754905
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden ('t is toch nog een half uur rijden). Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:24:09 #10
16976 Fling
Fan o' man
pi_26754927
Misschien ligt het aan mij maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen. Het klinkt me allemaal iets te "redelijk".
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2005 @ 15:26:03 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26754961
Ik zou een zendertje in een knoopje van haar blouse doen.
pi_26754986
Gewoon zeggen dat jij ook bezoek krijgt van een internetvriendin
En nee, ik zou zoiets niet toestaan, geeft gegarandeerd problemen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26754991
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef komediant het volgende:
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden. Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
edit.

Een half uur rijden en geen zin?

Wat een smoesje...
pi_26754994
Er hoeft inderdaad niets aan de hand te zijn, maar voor hetzelfde geld word ze 's avonds even keihard geneukt door die internet kennis..

Maar aan de andere kant, die mogelijkheid is er natuurlijk nog steeds, zelfs als ze maar een uurtje gaat. Verstandige keuze gemaakt dus, vertrouwen is wél ff de basis van je relatie!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_26755017
blijven slapen? Nah, dat zou ik zelf (als man) niet eens doen bij iemand die ik niet eerder ontmoet heb. Een aantal van mijn kennissen - via mijn eigen forum - heb ik ontmoet op diverse lokaties, bij mensen thuis, bij mij thuis, neutraal terrein, en zelfs op vakantie! Het kan dus wel.
pi_26755038
Goed, ik zou zeggen: "Dat je gaat moet je zelf weten, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat jij bij die kerel blijft slapen"
pi_26755044
Een half uur rijden 's avonds is een reden om te blijven slapen?
pi_26755052
Het is toch juist makkelijk om savonds even terug te rijden.
In plaats dat je in een vreemd bed moet pitten en daar sochtends bij die dude wakker wordt.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:29 #19
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_26755061
Als het zo dicht bij haar huis is zou ik aanbieden haar te komen halen en haar naar huis te brengen en dan lekker te blijven slapen (wink wink nutch nutch).
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:45 #20
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_26755070
Een half uurtje rijden? Pfff dan had ik haar zelfs terug laten lopen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:59 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26755072
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:31:38 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26755090
Ik vind het zelf een beetje vreemd dat ze daar blijft slapen. Ik bedoel, het is alleen het uitwisselen van dvd's etc. Al is het nou een of ander feest, waar ze dus ook een drankje drinkt, dan snap ik het enigszins. Maar ik vind dit zelf vreemd.
Ik wil zelf ook een internetvriend opzoeken, die ik al bijna vier jaar "ken". Hij komt uit Zweden en gaat een week op vakantie bij een andere jongen die ik ook ken. Hij woont vlak over de grens bij Venlo in Duitsland, dat is voor mij 2,5 uur rijden, maar ik ga daar niet blijven slapen. (ik weet zelf overigens nog niet hoe ik dat mijn vriend moet vertellen, dat ik plannen heb om daar naartoe te gaan, hij kan nogal vreemd erop reageren, iemand suggesties?)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_26755103
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
MSN-logs
pi_26755124
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
pi_26755128
Dude, dit stinkt echt aan alle kanten . Als je vriendin het al goed bedoelt kan ik je wel bijna verzekeren dat die kerel waarschijnlijk heel andere gedachten heeft.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:34:45 #26
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_26755168
De situatie is niet echt "normaal" althans als je elkaar alleen via internet kent dan. Als je elkaar al langer kent. ook Face to Face etc etc dan kan er eens geslapen worden. Maar zulk soort dingen als "blijven slapen" zijn niet altijd de standaard procedures die doorlopen worden. Meestal ontmoet je elkaar en gaat dan weer weg. Ik zou het niet toestaan dat mijn vriendin bij iemand blijft slapen die ze via internet kent.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:34:52 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26755176
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
Je hebt niet teveel vertrouwen in haar. En verbieden kan je het haar ook niet. Je kan wel zeggen dat je het niet zo'n fijn idee vindt dat ze daar blijft slapen en er aan toevoegen dat het in jouw ogen ook niet noodzakelijk is.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:34:56 #28
64387 ioor
be cool!
pi_26755179
waarom haal je dr savonds dan niet gewoon op?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26755210
quote:
Het kan best dat je vriendin en jij gewoon naief zijn en dat je vriendin er helemaal geen bedoelingen bij heeft. Die kerel kan echter een geheel andere avondinvulling in gedachten hebben.
pi_26755222
quote:
Nou ja, draai het eens om. Hoe zou ze reageren als jij bij een wildvreemde dame blijft slapen ? In een relatie hou je rekening met elkaar, en ze zou zoiets moeten hebben van "ok, hij vind het niet echt leuk, ik slaap wel lekker thuis". Mijn mening iig.
pi_26755241
Wat wil je horen? Je vertrouwt haar, en ze gaat apart slapen.

Of was het de bedoeling dat je allemaal "nee, niet doen!" reacties had willen lezen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:37:31 #33
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_26755243
Vreemd verhaal hoor

Maar ik zou eerst maar eens wat logjes doorspitten als ik jou was....
You onley live once...so BiNaughty....
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:37:50 #34
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26755250
je vriendin kan wel te vertrouwen zijn
maar is die jongen dat ook ?
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:38:04 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26755260
Ik zou d'r meteen opsluiten in d'r hok .

Wat denkt ze verd*mme wel niet .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26755263
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Ga ook mee en noik die kerel in z'n poepedrtjhuh ;-)
pi_26755265
MarkzMan_X:ik wilde reacties lezen van mensen die dezelfde situatie wel eens hebben om te kijken of het 'normaal' is.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:40:19 #38
95600 achmet
You don't know...
pi_26755310
het kan ook zo zijn dat die jongen heeft gezegd probeer het uit en als je niet mag betekent het dat hij je niet vertrouwt zodat jullie dan ruzie krijgen en hij iets met haar kan krijgen.

of zij is jou aan het testen

of ze vind m lekker

lastig...
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
pi_26755339
Ik vindt t wel raar dat ze ook nog bij 'm wil blijven slapen. Hij kan toch ook naar haar komen of ga met haar mee. Mijn vriendin zou wel mogen maar als ze vraag, ga je mee dan ga ik wel mee. Je weet nooit bij wat voor Jodokus terecht komt.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_26755346
quote:
Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen
e.d. uit te wisselen. vul maar in wat dat e.d. is.
half uurtje karren maar en dan bij een wildvreemde gozer blijven slapen. errug vreemd, het stinkt idd aan alle kanten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2005 @ 15:42:30 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26755361
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef Andrew1985 het volgende:
je vriendin kan wel te vertrouwen zijn
maar is die jongen dat ook ?
Vertel dat tegen een vrouw en je krijgt als antwoord:

Dus als je die gast niet vertrouwt, vertrouw je mij ook niet.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:42:36 #42
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_26755365
heb je nou al die MSN-logs gelezen?
http://www.xs4all.nl/~burter/ <-- mijn liedjes.
pi_26755384
Euh nee, ik kan niet haar logs lezen op afstand
pi_26755392
Is dit echt serieus?

Vriendin: Hooi ik ken iemand via internet en we gaan dvd's uitwisselen oh ja en ik blijf er ook slapen. Ik zou maar vast ff lexa.nl bookmarken
The pleasures which we most rarely experience give us the greatest delight.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:44:21 #45
118691 Diebitch
pi_26755396
Misschien heeft die kerel wel jouw vriendin uitgenodigd voor een triootje
met zijn eigen vriendin
pi_26755401
jij bent veels te goedgelovig.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_26755408
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef komediant het volgende:
MarkzMan_X:ik wilde reacties lezen van mensen die dezelfde situatie wel eens hebben om te kijken of het 'normaal' is.
Wie bepaald wat de norm is? Dat doe je zelf.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:45:55 #48
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26755424
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef Lexie het volgende:
Dude, dit stinkt echt aan alle kanten . Als je vriendin het al goed bedoelt kan ik je wel bijna verzekeren dat die kerel waarschijnlijk heel andere gedachten heeft.
Helemaal mee eens.

Zeg maar eens tegen haar dat jij blijft slapen bij een meisje die je via internet hebt ontmoet, waarschijnlijk breekt dan de hel los.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26755429
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_26755468
Een half uurtje rijden dat is gewoon niet ver punt.
Dat ze daar dan toch wil slapen komt bij mij beetje raar over hoor
pi_26755489
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
Je zal maar zo'n vriendin hebben
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:49:52 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26755500
Oke, afspreken ed is tot daaraantoe....maar blijven slapen is NOT DONE!
pi_26755530
alsie een tweaker is dan is er niks aan de hand
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:53:02 #54
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26755553
Ik vind dat blijven slapen vooral een miskenning van je vriendin naar jou toe eerlijk gezegd. Het kan ook teveel zijn natuurlijk
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:53:18 #55
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26755561
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:38:44 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26755660
IK vind het heel raar, ik zou zeker mee gaan.. Of gewoon nee zeggen.. (al maakt ze het natuurlijk zelf uit..).
Ik zou het in ieder geval niet toestaan dus (voor zover je dat kunt zeggen...)
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:00:44 #57
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_26755694
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef schvvmert het volgende:

En waarom mag jij niet mee?
leer eens lezen
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_26755713
Ja dat idee ook haha. Laten we dvd's gaan uitwisselen wat een verdomde kut smoes. Is zwaar werk dus ja moet ook blijven slapen.
pi_26755789
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:07:17 #60
118691 Diebitch
pi_26755812
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
Ja pcies
pi_26755827
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
40 minuten fietsen is wel wat anders als 30 minuten met de auto he
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:12:24 #62
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26755901
Ik vind het helemaal normaal wat zn vriendinnetje doet. Ik deed t zelf ook regelmatig alleen dan met meisjes die ik had ontmoet tijdens t uitgaan. Tis gewoon gezellig om bij iemand te slapen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26755902
Slapen slaat echt nergens op. Wij wonen in zo'n klein landje dat je zo thuis bent. Het is niet ver weg dus zou mijn vlam zeker thuis slapen. Kan geen enkele NORMALE reden verzinnen om te moeten blijven slapen.! Maar goed. Suc6
pi_26755908
Mijn vriend gaat echt niet bij een chat-vriendin slapen!!!! NO WAY
Niet omdat ik m niet vertrouw maar hij heeft snachts niks bij een ander wijf te zoeken
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_26755912
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
ANDERS

hahaha, nou gelukkig maar zeg anders werd het helemaal een mooi verhaal
pi_26755925
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mijn vriend gaat echt niet bij een chat-vriendin slapen!!!! NO WAY
Niet omdat ik m niet vertrouw maar hij heeft snachts niks bij een ander wijf te zoeken
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
pi_26755933

Ik krijg vandaag een meisje op bezoek om dvd's uit te wisselen en te kijken.
Ze blijft slapen, maar dan gaan we natuurlijk een lekker potje rampetampen.

Toeval?

pi_26755940
1+1=2 zou ik zeggen.
pi_26755947
quote:
wanneer je zoveel vertrouwen hebt kom je nooit ergens achter......
pi_26755959
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het helemaal normaal wat zn vriendinnetje doet. Ik deed t zelf ook regelmatig alleen dan met meisjes die ik had ontmoet tijdens t uitgaan. Tis gewoon gezellig om bij iemand te slapen...
Vet gezellig op een logeerkamer.

En ging jij bij meisjes slapen die je leerde kennen tijdens het uitgaan terwijl je een vriendin had?
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:16:43 #71
108118 LL
impulsief
pi_26755977
Blijkbaar twijfel je toch een beetje aan je vertrouwen, want jij en je vriendin en jij zijn de enigen die op dit gebied normen en waarden bepalen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:17:51 #72
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_26755991
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. (...) Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.

Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
;-) vind ik wel een leuke tegenstelling maar goed, ik zou het niet echt prettig vinden als mijn vriendin bij een internet kennis blijft slapen...jaloers of niet, ik zou het er moeilijk mee hebben.
pi_26755998
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
Nou dat is nou juist het probleem, ze hebben elkaar nog nooit gezien en ze woont er niet zo heel ver vanaf.
pi_26756000
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Maar dat is in dit geval niet zo ...

bovendien heb ik, net zoals mijn vriend gelukkig, zelf niet de behoefte bij een ander te slapen.
Slaap het liefste thuis bij mijn ventje en bedenk wel een oplossing als ik in de door jou beschreven situatie zou zitten
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:18:18 #75
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26756001
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef Fahrion het volgende:

[..]

Vet gezellig op een logeerkamer.

En ging jij bij meisjes slapen die je leerde kennen tijdens het uitgaan terwijl je een vriendin had?
Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...

Tuurlijk zou ik het zelf super gaar vinden, alleen je kan iemand niet iets verbieden. Als ze vreemd wilt gaan dan doet ze t toch wel of ze nou wel of niet blijft slapen. Nu hebben ze nog even de tijd om te wennen aan elkaars lichaam
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:19:05 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26756014
beste ts, ik heb geen zin om alle reacties door te lezen, maar ik denk wel dat je je een beetje zorgen kan gaan maken. zoals ik uit je openingspost lees hebt je geen open relatie, maar zie ik deze actie wel als zodanig.

uiteraard bekijk ik alles vanuit mijn positie en die is niet mals, komt ie:
als ik met iemand chat/sms whatever dan is dat meestal met een bedoeling. hééél af en toe niet, maar eigenlijk meestal wel. in het begin misschien koetjes en kalfjes, maar na een tijd (kan 4 regels zijn) is het toch echt wel een rondedansje wanneer we nou gaan neuken. zeker als je er achter komt dat ze dicht in de buurt woont... ik heb het wel over mezelf, maar als ik zie hoe makkelijk vrouwen smelten met een paar rake zinnen dan bekruipt me het gevoel dat iedereen daar vatbaar voor is. als ik zie hoeveel relaties kapot zijn gegaan door de grootste relatiemachine (www) die ooit uitgevonden is...

ik denk dat het nu eerder zaak is hoe jij ermee omgaat voordat je (en er zijn echt heel veel mannen hoor) denkt dat je deze signalen kan laten gaan. ik zal even overgaan op de monogaam-mode. je kan als man misschien begrijpen dat je wel eens heel erg verlekkerd naar een andere vrouw kan kijken, je weet ook als je heel eerlijk bent dat je tijdens het neuken weleens een andere vrouw in je hoofd hebt gehaald. dat doen vrouwen immers ook.

zij doet nu echter een stap verder, waarbij je kan denken of die wel in een gesloten relatie past. jij moet nu keuzes gaan maken of je dit accepteerd. laat je haar vrijwillig zover gaan dat ze misschien wel eens een 'fling' mag hebben? of zeg je "dit wil ik niet" en trek je daar de conclusie van?

ik weet uit ervaring dat het soms heel erg veel moeite kost om zelfs eerlijk tegen jezelf te zijn, maar probeer het in ieder geval, zul je na afloop altijd een beter gevoel overhouden.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26756034
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
1+1=2 zou ik zeggen.
Of 0, als haar lichaam karakteristiek 2 heeft. Maar daar zou ik niet van uitgaan.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:20:14 #78
108118 LL
impulsief
pi_26756035
-n
pi_26756071
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...

Tuurlijk zou ik het zelf super gaar vinden, alleen je kan iemand niet iets verbieden. Als ze vreemd wilt gaan dan doet ze t toch wel of ze nou wel of niet blijft slapen. Nu hebben ze nog even de tijd om te wennen aan elkaars lichaam
Hahaha lekkere relatie heb je dan!
Maar he als jij gelukkig bent.
pi_26756118
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervan Het kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:26:06 #81
108118 LL
impulsief
pi_26756149
Ik snap niet waarom ze er anders wil blijven slapen, ik zou het alleen maar spooky vinden, je kent die kerel niet.
pi_26756167
Stel, even heel hypothetisch, dat ik een vriendin zou hebben. En dat ik puur als test tegen haar zou zeggen dat ik bij een vrouw blijf slapen die ik alleen van internet ken en die ook nog eens dichtbij woont. Als ze mij dan niet meteen verrot begint te schelden zou ik geloof ik heel kwaad op haar worden.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:27:46 #83
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_26756192
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef thabit het volgende:
Stel, even heel hypothetisch, dat ik een vriendin zou hebben. En dat ik puur als test tegen haar zou zeggen dat ik bij een vrouw blijf slapen die ik alleen van internet ken en die ook nog eens dichtbij woont. Als ze mij dan niet meteen verrot begint te schelden zou ik geloof ik heel kwaad op haar worden.
en terecht. mooie test
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:28:00 #84
118212 r4uz
pi_26756193
ze doet het toch sneaky? dvd's uitwisselen ben je toch maximaal een half uur mee bezig? wat een smoes zeg.

stel voor dat jij haar ophaalt met de auto, dan kun je die kerel gelijk eens even zien. misschien nog even wat drinken daar, etc.
pi_26756231
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervan Het kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:31:12 #86
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26756271
Dude, je weet dat ze gaat neuken.... Dat houd een logeerkamertje echt niet tegen. Waarom zou ze in godsnaam moeten blijven slapen voor het kopieren van een paar dvdtjes???
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_26756279
En vreemd gaan gebeurt vaak ook gewoon, en de kans is groter dat dat gebeurd als ze blijft pitten..
pi_26756287
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Ja, merendeel van de reacties komen me nogal negatief over, is iedereen dan zo 'bekrompen' dat ze het hun vriendin niet zouden laten doen? Als ze echt meer had gewild dan was het sneakier gegaan, ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan. Ik weet ook waar ie woont enzovoorts, dus als er rare bedoelingen zijn kan ik altijd nog z'n huis opzoeken

Ik geef toe dat ik het niet een fijne gedachte vindt, maar ze heeft ook aangeboden om niet te gaan eventueel, maar ik wil haar niet die 'vrijheid' ontnemen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:31:54 #89
108118 LL
impulsief
pi_26756291
Zou de vriendin van de jongen waarbij ze slaapt hier ook bij aanwezig zijn?
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:33:36 #90
118212 r4uz
pi_26756336
TS, ik zou alvast maar vooruit gaan denken over de confrontaties die komen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:33:53 #91
95600 achmet
You don't know...
pi_26756344
ja man ze hebbe gelijk NIET LATEN GAAN!!
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
pi_26756352
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
pi_26756364
Ik zie het zo: jouw vriendin is OFWEL van plan om zich een keer door een ander flink te laten nemen OFWEL bijzonder naief.

Hoe dan ook: als jij het niet zo'n goed idee vindt dat je vriendin met andere mannen sex heeft dan zou ik hier maar eens een stokje voor steken (hetgeen niet garandeert dat ze het niet zal doen, want als ze dit wil dan doet ze het sowieso wel).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:35:08 #94
118212 r4uz
pi_26756367
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:

[..]

ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan.
dat maakt het idd wel minder wantrouwig.
pi_26756377
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik het niet een fijne gedachte vindt, maar ze heeft ook aangeboden om niet te gaan eventueel, maar ik wil haar niet die 'vrijheid' ontnemen.
Je moet haar gewoon vragen hoe zij het zou vinden als jij bij een wildvreemde vrouw bleef slapen, en dat ze daar haar conclusie uit moet trekken.
pi_26756390
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
Dat zou dubbel feest zijn
pi_26756391
ik zou haar een kuisheidsgordel laten dragen
hay hay
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:38:04 #98
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_26756432
Zo dichtbij en dan gezellig blijven knoeren is wel een beetje raar.
Als het nou drie uur met de trein was ofzo....

Verder ben ik van mening dat mannen en vrouwen ook vriendjes kunnen zijn zonder dubbele agenda.
Probeer het maar eens en je zal zien hoe ongecompliceerd leuk je het dan hebt.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_26756450
ik zou als ik haar was niet gaan maar goed .... sterkte er mee verder

To be continued .....
next episode: " vriendin gaat vreemd met internetkennis"
pi_26756458
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.
Ik zeg ook niet dat ik het leuk zou vinden, want het is totaal niet nodig om te blijven slapen als het maar een half uurtje rijden is en je hebt iemand nog niet eens 1 keer gezien. Maar het gaat mij meer om het idee dat iedereen denkt dat het fout gaat. Dat vind ik wel onzin.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')