edit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef komediant het volgende:
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden. Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
MSN-logsquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
Je hebt niet teveel vertrouwen in haar. En verbieden kan je het haar ook niet. Je kan wel zeggen dat je het niet zo'n fijn idee vindt dat ze daar blijft slapen en er aan toevoegen dat het in jouw ogen ook niet noodzakelijk is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
Het kan best dat je vriendin en jij gewoon naief zijn en dat je vriendin er helemaal geen bedoelingen bij heeft. Die kerel kan echter een geheel andere avondinvulling in gedachten hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
Nou ja, draai het eens om. Hoe zou ze reageren als jij bij een wildvreemde dame blijft slapen ? In een relatie hou je rekening met elkaar, en ze zou zoiets moeten hebben van "ok, hij vind het niet echt leuk, ik slaap wel lekker thuis". Mijn mening iig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Ga ook mee en noik die kerel in z'n poepedrtjhuh ;-)
e.d. uit te wisselen. vul maar in wat dat e.d. is.quote:Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen
Vertel dat tegen een vrouw en je krijgt als antwoord:quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef Andrew1985 het volgende:
je vriendin kan wel te vertrouwen zijn
maar is die jongen dat ook?
Wie bepaald wat de norm is? Dat doe je zelf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef komediant het volgende:
MarkzMan_X:ik wilde reacties lezen van mensen die dezelfde situatie wel eens hebben om te kijken of het 'normaal' is.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef Lexie het volgende:
Dude, dit stinkt echt aan alle kanten. Als je vriendin het al goed bedoelt kan ik je wel bijna verzekeren dat die kerel waarschijnlijk heel andere gedachten heeft.
Je zal maar zo'n vriendin hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
leer eens lezenquote:
Ja pciesquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
40 minuten fietsen is wel wat anders als 30 minuten met de auto hequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef XoloX het volgende:
gewoon vertrouwen, ik ga vanvond ook bij een meid slapen omdat ik geen zin hem om 40 minuten terug te fietsen, na het feesten. haar vriend weet er niet van maar hoeft ook niet, want er gebeurd toch nix tussen ons
ANDERSquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef komediant het volgende:
Ze slaapt op een aparte logeerkamer, anders was ze wel naar huisgegaan heeft ze me gezegd.
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mijn vriend gaat echt niet bij een chat-vriendin slapen!!!! NO WAY
Niet omdat ik m niet vertrouw maar hij heeft snachts niks bij een ander wijf te zoeken
wanneer je zoveel vertrouwen hebt kom je nooit ergens achter......quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef komediant het volgende:
Vet gezellig op een logeerkamer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het helemaal normaal wat zn vriendinnetje doet. Ik deed t zelf ook regelmatig alleen dan met meisjes die ik had ontmoet tijdens t uitgaan. Tis gewoon gezellig om bij iemand te slapen...
;-) vind ik wel een leuke tegenstelling maar goed, ik zou het niet echt prettig vinden als mijn vriendin bij een internet kennis blijft slapen...jaloers of niet, ik zou het er moeilijk mee hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. (...) Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.
Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
Nou dat is nou juist het probleem, ze hebben elkaar nog nooit gezien en ze woont er niet zo heel ver vanaf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
Maar dat is in dit geval niet zo ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze elkaar toch al vaker gezien hebben en ze woont een teringeind weg dan zie ik het probleem niet zo hoor.
Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef Fahrion het volgende:
[..]
Vet gezellig op een logeerkamer.
En ging jij bij meisjes slapen die je leerde kennen tijdens het uitgaan terwijl je een vriendin had?
Of 0, als haar lichaam karakteristiek 2 heeft. Maar daar zou ik niet van uitgaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
1+1=2 zou ik zeggen.
Hahaha lekkere relatie heb je dan!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het mocht ook van mn vriendin... Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik er ook mee neukte...
Tuurlijk zou ik het zelf super gaar vinden, alleen je kan iemand niet iets verbieden. Als ze vreemd wilt gaan dan doet ze t toch wel of ze nou wel of niet blijft slapen. Nu hebben ze nog even de tijd om te wennen aan elkaars lichaam![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef thabit het volgende:
Stel, even heel hypothetisch, dat ik een vriendin zou hebben. En dat ik puur als test tegen haar zou zeggen dat ik bij een vrouw blijf slapen die ik alleen van internet ken en die ook nog eens dichtbij woont. Als ze mij dan niet meteen verrot begint te schelden zou ik geloof ik heel kwaad op haar worden.
Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervanHet kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
Ja, merendeel van de reacties komen me nogal negatief over, is iedereen dan zo 'bekrompen' dat ze het hun vriendin niet zouden laten doen? Als ze echt meer had gewild dan was het sneakier gegaan, ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan. Ik weet ook waar ie woont enzovoorts, dus als er rare bedoelingen zijn kan ik altijd nog z'n huis opzoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:24 schreef Avani het volgende:
Waarom denkt iedereen hier gelijk het slechte ervanHet kan aan mij liggen, maar als ze werkelijk vreemd wilde gaan, dan had ze dat toch wel sneaky gedaan en niks verteld?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
Zou de vriendin van de jongen waarbij ze slaapt hier ook bij aanwezig zijn?
dat maakt het idd wel minder wantrouwig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
ze vertelt ook gewoon over 'm en vindt het leuk als ik interesse voor 'm heb over wat ie doet en dat soort dingen, niets geheimzinnigs aan.
Je moet haar gewoon vragen hoe zij het zou vinden als jij bij een wildvreemde vrouw bleef slapen, en dat ze daar haar conclusie uit moet trekken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef komediant het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het niet een fijne gedachte vindt, maar ze heeft ook aangeboden om niet te gaan eventueel, maar ik wil haar niet die 'vrijheid' ontnemen.
Dat zou dubbel feest zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef LL het volgende:
Zou de vriendin van de jongen waarbij ze slaapt hier ook bij aanwezig zijn?
Ik zeg ook niet dat ik het leuk zou vinden, want het is totaal niet nodig om te blijven slapen als het maar een half uurtje rijden is en je hebt iemand nog niet eens 1 keer gezien. Maar het gaat mij meer om het idee dat iedereen denkt dat het fout gaat. Dat vind ik wel onzin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kulargument. Je kunt ook gewoon rekening houden met de gevoelens van je partner lijkt me. En je kunt op je klompen aanvoelen dat er maar weinig partners zijn die dit soort dingen leuk of niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |