Ik denk dat hij die wel heeft. Hij noemt deze meestal gewoon slaapkamer...quote:
Vergeef me mijn slechte gedachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
Heb al ruim 4 jaar wat met m'n vriendin en gaat over het geheel genomen prima, alleen nu kent m'n vriendin sinds een maandje iemand die ze via internet kent en waar ze ook wel af en toe wat mee chat, hij heeft al een vriendin en daar zit ik ook niet echt over in. Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen, ook geen punt. Alleen het is relatief dichtbij waar ie woont en ze blijft bij 'm slapen (op een apart logeerkamertje). Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. Ik mocht zelf ook mee als ik wilde, maar ik heb ook genoeg andere dingen te doen en ze bood zelf aan om niet te gaan als ik het niet wilde.
dat dus. maar dan vraag ik me af of het move on gedeelte relevant is voor ts, of dat ie haar gewoon eens lekker haar gang laat gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog geen énkele afspraak met iemand van internet gehad, zónder dat er geneukt werd.
Dude, je vriendin wil een ander neuken, move on...
Hoezo, ga jij ook regelmatig buiten de deur neuken met internetdates?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:44 schreef leonieke het volgende:
Dit topic smeekt gewoon om een tvp van mij
ongenadig komt in gradaties. als je zelf zeker bent is er geen ongenadig of beter, dan is er slechts haar drang om ook eens ergens anders te neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:53 schreef D1 het volgende:
Maar als jij kan slapen met de wetenschap dat jouw meissie op hetzelfde moment ongenadig hard in haar kontje geneukt wordt door DVDboy dan zou ik haar vooral laten gaan...
So true...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ongenadig komt in gradaties. als je zelf zeker bent is er geen ongenadig of beter, dan is er slechts haar drang om ook eens ergens anders te neuken.
Wie denk je dat er in jouw avatar staat danquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Lexie het volgende:
TS, lopen er in jouw wereld ook elfjes, trollen en kabouters rond?
En diep van binnen weet hij dat we gelijk hebben, hij wil het alleen niet toegeven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:26 schreef AcidTrance het volgende:
Misschien zegt ze vriendin wel voor de gemak maar ff dat die internetkennis een vriendin heeft, dan zoekt de TS er niet zo veel achter.
Je geeft aan in je posts dat je het allemaal wel oke vindt maar toch open je een topic. Als er volgens jou toch nix aan de hand is hoef je toch geen topic te openen met de vraag of iemand zoiets soortgelijks heeft meegemaakt.
Je weet uberhaupt dat je dit soort antwoorden kan verwachten.
Het leukste elfje van ze allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef LL het volgende:
[..]
Wie denk je dat er in jouw avatar staat dan![]()
Chatten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:31 schreef AcidTrance het volgende:
Ultieme droom van een chatnerd een vrouw die na een maand chatten bij je komt slapen
Mwoooah, kon nog wel eens meevallen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Bombie het volgende:
Maar goed... het zal wel een hypothese zijn, want de door TS beschreven situatie is natuurlijk zéér onwaarschijnlijk.
Gebeurt zo vaak joh. Tenminste dat vrouwen zonder vriendje dat iig doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Bombie het volgende:
Maar goed... het zal wel een hypothese zijn, want de door TS beschreven situatie is natuurlijk zéér onwaarschijnlijk.
Ik wil gewoon het vervolg wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij ook regelmatig buiten de deur neuken met internetdates?
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak joh. Tenminste dat vrouwen zonder vriendje dat iig doen.
HELL NOquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef komediant het volgende:
[vriendin blijft slapen bij iemand die ze een maand kent en een paar keer mee heeft gechat]
Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
Agreed. Zo'n situatie klopt gewoon van geen kantenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |